M
mamma
Vieras
Eli pojalla on kyljessä näppy jonka alla tuntuu kova "manteli". On käyty lääkärissä ja totesi että on paise ja antoi antibiootin, jota nyt syöty kaksi päivää. No tämä on vielä ihan ok. Mutta nyt huomasin, että myös alaselässä olleen näpyn alle on tänään ilmestynyt samanlainen kova patti ja se myös punertaa. Mikähän paisetauti pojalle on tullut? Ei ole käynyt esim kylvyssä nyt. Ja kai sen antibiootin pitäis tehota jo niin, ettei ainakaan uusia tulisi?