taitaa kyllä ihan oikeasti loppua tämä palstailu,on niin vaikeksi mennyt

piilohiiri
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Yksityisviestejäkään ei sitten näemmä ole ilman johonkin kerhoon liittymistä :/
voihan PLÄÄH tämän uudistuksen kanssa


veit jalat suustani. tuo värimaailma on muuten ihan karsea. silmät tulee kipeeksi ja alkaa tehä pahaa, kun tuo väripohja on ihan pempusta. hymiöt puuttuu. ja vaikka mitä. ja vaiks siellä joku sanoi etteikö konetta muute osata käyttää. eiks tällästen keskustelupalstojen pidä olla selkeitä ja yksinkertaisia. niinkuin se oli ennen tätä. vanha takas ja HETI!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulla ei kyllä tapahdu mitään home- tai end nappulaa painamalla.

Vika on varmaan käyttäjässä, mitä pitäisi tapahtua ja pitäisikö jotain muuta painaa samaan aikaan :ashamed:

(tunari)
tässä mun toosassa end-nappulasta pääsee viestiketjun loppuun ja home-nappulasta alkuun....
minulla ei edeleenkään tapahdu mitään.

:ashamed:

Entä jos painat control ja end -nappeja yhtä aikaa?
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mun mielestä tää on nyt paljon kivempi, kun alkushokista toivuin. Oonkin ihmetelly miksei tänne voi kuvia laitella, ei sitä mahdollisuutta saa viedä pois.
Menkää nurisijat muualle jos ei miellytä. Vinkuti vinkuti!!
Aivan sammaa mieltä! :wave:
Peesi! :p
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
:LOL:
juu, minähän se yksin vastaan kaikesta. :D

Ei ku oikeasti ärsyttää se että kaikki valittaa vaan, harva on tyytyväinen. Ku aiemmin kaikki valitti tökkimisestä ja siitä ettei homma toiminu...
Anteeksi jos olen liian innokas kritisoimaan muiden tekstejä... :ashamed:
Niinpä,ollaan nyt iloisia että täällä voi jutella. :whistle:
Ei kai ne yhdessä päivässä voi kaikkea tehdä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Olen minäkin vähän vielä pihalla tästä uudistuksesta :wave: . En tajua noita kerhoja ollenkaan. Toivottavasti tulisi y-viestimahdollisuus vanhalla tavalla.

en ole kuulunut mihinkään kerhoon enkä kyllä aio liittyä nytkään...
:wave: ja *harmaat&vieraat*saavat kirjoitella edelleen... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
Mie tykkään tästä kans. Ei oo uudistuksen jälkeen kertaakaan tökkinyt palsta! Ennen oli jatkuvasti.. :( Äkkiä tähän tottuu. Mulle kävin yhden keskustelupalstan jälkeen silleen, että kun uudistivat niin löivät kaiken englannin kieliseksi!! Sitä en jaksanut opetella enää käyttämään niin jäi palstailu siihen.

Niin että vois olla huonomminkin. :)
 
en jaksanut koko ketjua selata... muuten tykkään mut se olis ihan jees, et pääsis ketjun vikaan viestiin... sit alalaidassa olis kanssa tuo "mitäs nyt", ettei aina tarvii rullata...
ja sit tuo missä pääsee valitsemaan sivun, niin olis vaikka mustana se millä sivulla on... nyt pysyy saman värisenä... mut veikkaan et muutkin on kiinnittäneet näihin huomiota... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!
on se sitten kumma kun ei mistään saa koskaan olla yhtään mitään mieltä,kaikkien pitäisi aina olla samaa tasapäistä kaikkeen tyytyvää sakkia
*saatanan pahalla päällä*
Älä jo muuta sano!! Eli veit sanat suustani.

Mutta, sitä mun piti sanoman, että palsta on aivan kummallinen. Tää nyt ihan oikeesti sanoo Heipat kaikille!! Ja enköhän mää keksi parempaa tekemistä kuin tää palstailu tällä kummalliseks muuttuneella palstalla...vaikkapa pihamaalle kykkimään...kukkien, pensaitten ja kasvimaan kimppuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miksi laittaa keskeneräinen työ tänne kun sen olisi voinut tehdä valmiiksi ensin?
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Miksi ei voi tehdä pakettia valmiiksi ja sitten siirtää käyttöön?
Peesaan näitä.

Mut ei kenenkään nyt palstailua sen tähden kannata lopettaa, että uudistus vähän tökkii... Täällä on hyvä jengi!!! :)
 

Yhteistyössä