taitaa kyllä ihan oikeasti loppua tämä palstailu,on niin vaikeksi mennyt

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkustirehtööri:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Se tästä vielä puuttuikin. :xmas:
Mä vähän luulen, ettei mitään nettisivustoa voi uusia täysin ilman katkoksia ;)
Eiköhän ne katkokset sieltä tuu takasin sit jos/kun y-viestitkin ja muut tällä hetkellä puuttuvat tulee... :whistle: Veikkaan...
No voi olla, jos ne kovin järjestelmää kuormittaa. Tai no, emmie näistä mittään tiiä, kunhan arvailen :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
No mut miks pitää valittaa keskeneräisestä uudistuksesta...? :whistle:
luulisi melkein että olet koko uudistuksen takana,kun sua niin kovin häiritsee se ettei kaikki olekaan ihan myytyjä
:LOL:


juu, minähän se yksin vastaan kaikesta. :D

Ei ku oikeasti ärsyttää se että kaikki valittaa vaan, harva on tyytyväinen. Ku aiemmin kaikki valitti tökkimisestä ja siitä ettei homma toiminu...
Anteeksi jos olen liian innokas kritisoimaan muiden tekstejä... :ashamed:
 
Koittakaa mamat odotella näitä uudistusjuttuja ihan rauhassa, kyllä sieltä varmaan tulee vanhat ominaisuudet takaisin vielä. Ei se ihan helppo ja nopea homma ole koodailla tälläsiä sivuja, jota käytetään kumminkin hurjan paljon, eli ominaisuuksien hiominen vie aikaa, vaikka tätä kuinka olisi etukäteen tehty. Mä ainakin uskon että yv:t tulee vielä takaisin kunhan saavat nuo tekniikan pojat nappulat laitettua tänne, ja toivottavasti tuo kuvienlaitto myös säilyisi :snotty: Ette te kuole jos muutamaa yksityisviestiä ei hetkeen pääse laittamaan, vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
No mut miks pitää valittaa keskeneräisestä uudistuksesta...? :whistle:
Miksi ei voi tehdä pakettia valmiiksi ja sitten siirtää käyttöön?
No olisi voinut kyllä olla ehkä parempi pistää koko plussa katkolle loppu vikon ajaksi ja avata kävijöille vasta maanantai aamuna niin ei tartteisi kenenkään ressata yöuniaan sen takia että tuleeko tänne nyt yv:t takasin vai ei :whistle:

sittenpä sitä vasta nyreissään oltaisi oltukkin, vai? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Koittakaa mamat odotella näitä uudistusjuttuja ihan rauhassa, kyllä sieltä varmaan tulee vanhat ominaisuudet takaisin vielä. Ei se ihan helppo ja nopea homma ole koodailla tälläsiä sivuja, jota käytetään kumminkin hurjan paljon, eli ominaisuuksien hiominen vie aikaa, vaikka tätä kuinka olisi etukäteen tehty. Mä ainakin uskon että yv:t tulee vielä takaisin kunhan saavat nuo tekniikan pojat nappulat laitettua tänne, ja toivottavasti tuo kuvienlaitto myös säilyisi :snotty: Ette te kuole jos muutamaa yksityisviestiä ei hetkeen pääse laittamaan, vai mitä?
No, mun mies on ohjelmoija eikä ne ainakaan hommiaan näin hoida. Jos ne laittais julkiseks tälläisen luomuksen sivuista niin seuraavat rahat tulisi tilille joko liitosta tai työkkäristä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Koittakaa mamat odotella näitä uudistusjuttuja ihan rauhassa, kyllä sieltä varmaan tulee vanhat ominaisuudet takaisin vielä. Ei se ihan helppo ja nopea homma ole koodailla tälläsiä sivuja, jota käytetään kumminkin hurjan paljon, eli ominaisuuksien hiominen vie aikaa, vaikka tätä kuinka olisi etukäteen tehty. Mä ainakin uskon että yv:t tulee vielä takaisin kunhan saavat nuo tekniikan pojat nappulat laitettua tänne, ja toivottavasti tuo kuvienlaitto myös säilyisi :snotty: Ette te kuole jos muutamaa yksityisviestiä ei hetkeen pääse laittamaan, vai mitä?
No, mun mies on ohjelmoija eikä ne ainakaan hommiaan näin hoida. Jos ne laittais julkiseks tälläisen luomuksen sivuista niin seuraavat rahat tulisi tilille joko liitosta tai työkkäristä.
mulle tuli mieleen, että jos tarkoitus on ollut vaikka mahdollisimman pian saada tämä edes jotenkuten toimimaan tökkimättä, kun siitä palstan tökkimisestä ilmeisesti niin paljon valitettiin? eli viestejä pystyy kyllä kirjoittamaan ja lukemaan, ja tätä hienosäätöä tehdään sitten tässä ajan kanssa? ei voi tietää mutta yritetään kestää :)
 
vieras
Kuvatsydeemit tulevat kyllä loppumaan, sori vain niistä tykkääville. Ne aikaisemmallakin palstalla aiheuttivat ongelmia, joten aion ehdottaa niiden estoa ylläpidolle.
Pyytelen samalla yksityisviestien palautusta.

Näin Jätkä kirjoitti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Tää paslta meni kyllä monimutkaiseks ja ei oo yhtään niin kiva tulla tänne kuin aikaisemmin. En ole nyt pariin päivään täällä käyny ja nyt kun tulin niin oli muuttunu tällaseks... *ihan shokissa* :eek:

just aattelin kans samaa, että oonkoha alkanu kasvaas tästä ulos, kun ei mieli enää oikein tee palstailla, kun yritetään tehdä liian hienoksi ja välillä tökkii ja jotenki sekava vaikka nyt uudistuksen jälkeen oon kyl joka päivä käyny, mut asumiseks en voi enää sanoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Tää paslta meni kyllä monimutkaiseks ja ei oo yhtään niin kiva tulla tänne kuin aikaisemmin. En ole nyt pariin päivään täällä käyny ja nyt kun tulin niin oli muuttunu tällaseks... *ihan shokissa* :eek:
Sama täällä mitä ihmettä tää nyt on :eek: :eek: .Tää mummo on nyt ihan pihalla :p
 
vieras
eihän tämä ole edes tökkinyt vaikka hymiöitä on paljon! Eiköhän tänne ne hymiötkin mahdu niiden yv juttujen lisäksi.
eihän tämä palsta aina voi kaikkia mielyttää. aina löytyy niitä jotka keksii jostain valittamista. niin kuin nyttenkin hymiöistä ja yv:eistä. olkaa edes joskus onnellisia jostain asioista älkääkä aina valittako niinkuin esimerkiks siitä ettei tämä nyt töki niinkuin ennen.
 

Yhteistyössä