Keittiönoita
No toivottavasti edes joskus...mutta en aio pidätellä hengitystä odottaessani B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö Y-viestit tule takaisin??
No toivottavasti edes joskus...mutta en aio pidätellä hengitystä odottaessani B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö Y-viestit tule takaisin??
Kuvatsydeemit tulevat kyllä loppumaan, sori vain niistä tykkääville. Ne aikaisemmallakin palstalla aiheuttivat ongelmia, joten aion ehdottaa niiden estoa ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Ihan viisas päätös, ettei pidättele hengitystään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No toivottavasti edes joskus...mutta en aio pidätellä hengitystä odottaessani B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö Y-viestit tule takaisin??
Alkuperäinen kirjoittaja sirkustirehtööri:Jaa mut tuohon mun edelliseen viestiin liittyen, nekinhän hoituu home- ja end-näppäimin, eli sekään ei haittaa enää
Puhut vähän mutta viisaita.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuvatsydeemit tulevat kyllä loppumaan, sori vain niistä tykkääville. Ne aikaisemmallakin palstalla aiheuttivat ongelmia, joten aion ehdottaa niiden estoa ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Pyytelen samalla yksityisviestien palautusta.
Minä taas mielummin pitäisin nämä uudet hymiöt kuin yv:t...Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Kaunis kiitos jo etukäteen! Ja muuten jos sitten kumminkin pahimmat ruokottomuudet saisi taas karsittua kuten v.itut ym. sekin olisi kivaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kuvatsydeemit tulevat kyllä loppumaan, sori vain niistä tykkääville. Ne aikaisemmallakin palstalla aiheuttivat ongelmia, joten aion ehdottaa niiden estoa ylläpidolle.Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Pyytelen samalla yksityisviestien palautusta.
Juurikin noin =)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Y-viesteissä on mulle ollut tän palstan suurin anti. Ja niitä kautta olen ne parhaimmat keskustelut kuitenkin käynyt.
Toivottavasti saavat ne pian toimimaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ne kaikenmaailman
Kaunis kiitos jo etukäteen! Ja muuten jos sitten kumminkin pahimmat ruokottomuudet saisi taas karsittua kuten v.itut ym. sekin olisi kiva
Ne joudumme vielä moderoimaan yksitellen, eli siinä ei tuo sensuuri toimi ollenkaan. Luottaisin kuitenkin palstalaisten itse-sensuuriin ja älyyn jotta ei noita sanoja pilkahtele teksteissä. =)
Mitäs sillä home-näppäimellä saa aikaan...?Alkuperäinen kirjoittaja Powerpuff Girls:Alkuperäinen kirjoittaja sirkustirehtööri:Jaa mut tuohon mun edelliseen viestiin liittyen, nekinhän hoituu home- ja end-näppäimin, eli sekään ei haittaa enää
:flower: kiitos! En olisi hoksannut muuten!
Ja itse aiheeseen, tykkään uudesta toimivasta ja tökkimättömästä palstasta =) y- viestien puuttuminenkaan ei haittaa, kun ei niitä ole montaa tullutkaan koskaan.
Omat viestit olisi kyllä mukava nähdä... mutta jos niiden puuttuminen on hinta tökkimättömyydestä niin anti mennä
veit sanat suustani!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hieno juttu, jos kuvista päästään!
Vaikka kuva kertookin enemmän kuin tuhat sanaa, olen mä täällä keskustelemassa.
Niin, ja pysyt täällä! |OAlkuperäinen kirjoittaja merianna:veit sanat suustani!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hieno juttu, jos kuvista päästään!
jos sä,niin mäkin...en kyllä yksin jää tänne kuvien sekaanAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Niin, ja pysyt täällä! |OAlkuperäinen kirjoittaja merianna:veit sanat suustani!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hieno juttu, jos kuvista päästään!
Joohan.
HOME siirtää sinut avoinna olevan sivun ylälaitaan ja END sivun alalaitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minulla ei kyllä tapahdu mitään home- tai end nappulaa painamalla.
Vika on varmaan käyttäjässä, mitä pitäisi tapahtua ja pitäisikö jotain muuta painaa samaan aikaan :ashamed:
(tunari)
tässä mun toosassa end-nappulasta pääsee viestiketjun loppuun ja home-nappulasta alkuun....Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minulla ei kyllä tapahdu mitään home- tai end nappulaa painamalla.
Vika on varmaan käyttäjässä, mitä pitäisi tapahtua ja pitäisikö jotain muuta painaa samaan aikaan :ashamed:
(tunari)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:osaatko sanoa mitään omat viestit kohtalosta ja tuosta hausta jos ne palaisi entiselleen?
yvt on nyt siinä mallilla et niitä ei pysty poistamaan
Aivan sammaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mun mielestä tää on nyt paljon kivempi, kun alkushokista toivuin. Oonkin ihmetelly miksei tänne voi kuvia laitella, ei sitä mahdollisuutta saa viedä pois.
Menkää nurisijat muualle jos ei miellytä. Vinkuti vinkuti!!