taitaa kyllä ihan oikeasti loppua tämä palstailu,on niin vaikeksi mennyt

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Taidan olla vaikeaselkoinen persoona,, :D

Etusivulle pääset klikkaamalla tuota isoa Kaksplussan logoa ylhäällä.
 
Mua kans ärsyttää tuo yy homma. Ja vielä ku odotin Aurinkokunnalta viestiä ja sen ehdin lukemaankin, mutta en pystynyt vastaamaan. Ja nyt ei oo mielenkiintoa alkaa penkomaan jostain kerhon kautta, että miten sinne pääsen. Odotan siis rauhassa, että JOS tämä vaikka tulis taas järkeväksi tämä palsta.

Eli Aurinkokunnalle terveisiä, että vastaan, kunhan pääsen joskus vastaamaan helposti.

Tosi vaikeaselkonen tämä palsta, ei saa tolkkua yhtään. Tää tosin on kiva ku pystyy tästä vain kirjottaan eikä tartte odottaa sitä hitaasti aukeavaa ikkunaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Olen varmaan outo, mutta minä ainakin tykkään tästä. On niin selkeä ja helppokäyttöinen. =)
ai helppokäyttöinen,no millainenhan mahtaa sun mielestä olla vaikea...
mä en kyllä tajua,miten tästä esim. pääsee takaisin etusivulle
Taidan olla vaikeaselkoinen persoona,, :D

Etusivulle pääset klikkaamalla tuota isoa Kaksplussan logoa ylhäällä.
Jee, kiitos tuota minäkään en tiennyt ja kerkesinkin jo ihmetellä, että miten täältä päääseee puuuuiiiissss....

:D
 
Paljon hyvää uutta täällä on, mutta toivottavasti jatkossa y-viestejäkin pääsee lukemaan normaalisti. Toinen on, et miten voi taas lukea vanhoja omia viestejä? Profiilista näkee muutaman, mutta ei montaa.

Erityisesti pussaa on, että tää toimii ei takkuile niinkuin aiemmin aina.
 
Kaipaisin vain sitä toimintoa, että pääsisi suoraan ketjun viimeiseen viestiin ja sitten sellaista, että täällä ruudun alareunassakin olisi mahdollisuus klikata ittensä takas aiheen etusivulle. Muutoin mukava, kun alakaa tottua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana:
Enemmän ku yy-viestit mua risoo ku ei saa haettua kaikkia omia viestejä hakutoiminnolla! |O
Just näin ja sitten omat viestit mitä tulee näkyviin , ovat ihan mielivaltaisessa järjestyksessä. On vaikka minkä vuoden juttuja sikinsokin.
:|
 
Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
Ja tänne kans, jos sivut on valmiit vasta syksyllä, onko todella liikaa vaadittu antaa ylläpidon tehdä työnsä rauhassa ja odotella sinne syksyyn?? Jos sittenkään ei y-viestit toimi tai jotain muuta niin valittakaa sitte!!!


Eihän tässä kukaan ylläpitoa ole häirinnyt.Vain kirjoittaneet mielipiteensä.

 

Yhteistyössä