taitaa kyllä ihan oikeasti loppua tämä palstailu,on niin vaikeksi mennyt

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulla ei kyllä tapahdu mitään home- tai end nappulaa painamalla.

Vika on varmaan käyttäjässä, mitä pitäisi tapahtua ja pitäisikö jotain muuta painaa samaan aikaan :ashamed:

(tunari)
tässä mun toosassa end-nappulasta pääsee viestiketjun loppuun ja home-nappulasta alkuun....
minulla ei edeleenkään tapahdu mitään.

:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
osaatko sanoa mitään omat viestit kohtalosta ja tuosta hausta jos ne palaisi entiselleen?
yvt on nyt siinä mallilla et niitä ei pysty poistamaan :(


En osaa kommentoida mitään, kun emme tiedä mitään. :/
ok, ei auta ku urputtaa sitten lisää ja toivoa et saatais noi jutut kuntoon :whistle:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Minä taas mielummin pitäisin nämä uudet hymiöt kuin yv:t...

;)
Samoin, emmä Y-viesteillä tee yhtään mitään! Mut kuvat on :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulla ei kyllä tapahdu mitään home- tai end nappulaa painamalla.

Vika on varmaan käyttäjässä, mitä pitäisi tapahtua ja pitäisikö jotain muuta painaa samaan aikaan :ashamed:

(tunari)
tässä mun toosassa end-nappulasta pääsee viestiketjun loppuun ja home-nappulasta alkuun....
minulla ei edeleenkään tapahdu mitään.

:ashamed:
no voi kökkö,toivottavasti joku viisaampi kuin miä osaa neuvoa

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Minä taas mielummin pitäisin nämä uudet hymiöt kuin yv:t...

;)
Samoin, emmä Y-viesteillä tee yhtään mitään! Mut kuvat on :heart:

vaikka sanotaan, että yksi kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Ottaisin ne sanat ja y-viestit kiitos.

Ja jos kuvia kaipaa, voisi perustaa jonkun hymiökerhon

:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Minä taas mielummin pitäisin nämä uudet hymiöt kuin yv:t...

;)
Samoin, emmä Y-viesteillä tee yhtään mitään! Mut kuvat on :heart:

vaikka sanotaan, että yksi kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Ottaisin ne sanat ja y-viestit kiitos.

Ja jos kuvia kaipaa, voisi perustaa jonkun hymiökerhon

:p
peesailen Ultramariinia

 
No siis saa oman mielipiteensä sanoa tästä palstasta. Mut se jatkuva valittaminen joka toisessa viestissä suoraan sanottuna syö hermoja... Ku ihan turhaa kitistään... Ehkä on niin että ylläpito on kattonu mitä porukka täällä toivoo ja haluaa palstalle... Ja tehny niistä sellaset kultaista keskitietä kulkevat. Ei IKINÄ voi miellyttää kaikkia. Niin se vain on... Ja luulisin ainaki että y-viestit tulee takasin. Kuitenki taitaa olla tämän palstan semmonen oma juttu nuo y-viestit... Tai mistä mie tiän... :|
 
Mietin vaan, että johtuiko se jatkuva palstan tökkiminen (josta mie jaksoin valittaa :ashamed: ) siitä, että niitä omia viestejä ja y-viestejä oli säilössä niin paljon? Että palsta pelittää nyt paremmin kun on enämpi tilaa?

Mie oon tyytyväinen -viimein- kun palsta toimii takkuilematta =)
 
harmaa
eilen sitä oltiin niin vastaan tätä, johan mieli yhdessä yössä muuttui. :LOL:
ja oma mielipiteeni: palsta on edelleen yhtä perseestä kuin eilen, ja tulee varmaan olemaankin
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
eilen sitä oltiin niin vastaan tätä, johan mieli yhdessä yössä muuttui. :LOL:
ja oma mielipiteeni: palsta on edelleen yhtä perseestä kuin eilen, ja tulee varmaan olemaankin
Minusta se on ihan ymmärrettävää, että uudistukseen tottuminen vie vähän aikaa. Kun ensishokista toipuu ja oppii taas käyttämään, niin mieli voi hyvinkin muuttua, ja onkin vissiin monilla muuttunut.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
ne kaikenmaailman hymiö ja-kuvasydeemit ovat kivoja niiden mielestä jotka niitä käyttää,mutta mieluummin ne yv:t takaisin,kuin nämä uudet härpäkkeet
Minä taas mielummin pitäisin nämä uudet hymiöt kuin yv:t...

;)
Samoin, emmä Y-viesteillä tee yhtään mitään! Mut kuvat on :heart:

vaikka sanotaan, että yksi kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Ottaisin ne sanat ja y-viestit kiitos.

Ja jos kuvia kaipaa, voisi perustaa jonkun hymiökerhon

:p
Jäkätijäkäti. Kyllä tän tekstin sekaan kuvia mahtuu. Ja kunhan alkuinnostuksesta päästään, ei niitä varmaan teitä häiritsevästi enää ole.

Ja te jotka vikisette niitten y-viestien perään, menkä jonnekin treffipalstalle. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
No siis saa oman mielipiteensä sanoa tästä palstasta. Mut se jatkuva valittaminen joka toisessa viestissä suoraan sanottuna syö hermoja... Ku ihan turhaa kitistään... Ehkä on niin että ylläpito on kattonu mitä porukka täällä toivoo ja haluaa palstalle... Ja tehny niistä sellaset kultaista keskitietä kulkevat. Ei IKINÄ voi miellyttää kaikkia. Niin se vain on... Ja luulisin ainaki että y-viestit tulee takasin. Kuitenki taitaa olla tämän palstan semmonen oma juttu nuo y-viestit... Tai mistä mie tiän... :|
kyllä mä vaan jaksan valittaa... miksi niin ei saisi tehdä jos ei ole tyytyväinen? tuohan olis jo ihan kaksnaamasta esittää jotain mitä ei itseasiassa tunne. se on hyvä et jotku tykkää tästä, mut hyväksykää myös te se ettei me tykätä tästä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mutta mitäs hyötyä siitä on kun täällä ei kumminkaan vaihdeta ajatuksia vaan kuvia :kieh:

Nooh, ensihuumaa vissiin, tutustutaan uusiin juitsuihin ;) eiköhän se keskustelu palaa entisiin uomiinsa, jahka nää kuvahommelit ei enää ole uutta ja ihmeellistä ja jännää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirkustirehtööri:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mutta mitäs hyötyä siitä on kun täällä ei kumminkaan vaihdeta ajatuksia vaan kuvia :kieh:

Nooh, ensihuumaa vissiin, tutustutaan uusiin juitsuihin ;) eiköhän se keskustelu palaa entisiin uomiinsa, jahka nää kuvahommelit ei enää ole uutta ja ihmeellistä ja jännää :)
toivon hartaasti että olet oikeassa

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
mutta mitäs hyötyä siitä on kun täällä ei kumminkaan vaihdeta ajatuksia vaan kuvia :kieh:

Jaa, kukas niin tekee. Kun keskustellaan kiihkeästi, ei siinä kuvia ehdi edes laittamaan.
Mun mielestä visuaalinen puoli tuo hurjasti lisää mahdollisuuksia, eikä suinkaan ole keltään pois.
Ja nyt alkuinnossa kuvia laitellaan tietysti enemmän, kun se on uutta. Eiköhän se into siitä laannu ajan kanssa. B)
 

Yhteistyössä