Kokeilin gmail-osoitteella mutta sillä ei voi rekisteröityä. Tein vartavasten luukku s.postin eilen illalla mutta sinne en onnistu kirjautumaan en sitten millään sisään
Miten tää voi olla näin vaikeaa? Täytyykö nyt sitten tehdä uusi luukkuosoite vai onko jotain helpompaa keinoa?
Ikää on 26v mutta enpä ole tälläisiin paikkoihin rekisteröityny ikinä. Miten se ikä tähän liittyy?
Osaan rekisteröityä ja tehdä s.postin mutta jostain syystä tuo youtube on niiiiiin monimutkainen. Miksei se s.posti käy mikä minulla jo on? Miksi pitää tehdä johonkin uusi? Ja nyt kun tein uuden niin sekään ei toimi.
Kuitenkin jotenkin tuo g.mail on yhteydessä youtubeen? Ainakin koko gmailin sivu muuttui erilaiseksi kun koetin kirjautua ensin sinne youtubeen.