Kierukka, mutta raskaana?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kitimama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kitimama

Uusi jäsen
21.03.2009
14
0
1
Morjensta kaikille! Mulla on menskut muutaman päivän myöhässä, ja tein pari päivää sitten apteekin raskaustestin. Voisiko olla silti mahdollista, että olisin raskaana? Testi näytti negatiivista, mutta en pysty juomaan enää paljoa yhtään kahvia (ennen meni noin vain kahdeksankin kuppia päivässä) ja nykyään hätinä kaksi. Koko ajan on nälkä ja ei millään tunnu maha täyttyvän, vaikka syön tämän tästä (hedelmiä ja kasviksia normaalien ruoka-aikojen ja välipalojen lisäksi). Närästää jatkuvasti ja niin edelleen... pitäisiköhän tehdä uusi testi? Eivätkös nuo voi näyttää väärää negatiivista? :o
 
Voi näyttää väärää negatiivista, jos on vasta muutaman päivän myöhässä.

Onko sulla kupari vai hormonikierukka? Hormonin kanssahan menkat voi jäädä kokonaankin pois, se on käsittääkseni tosi yleistä. Hormonikierukka on kyllä liki sterilisaation veroinen ehkäisyteholtaan.

Kuparisen ehkäisyteho taas on vain n. 98% eli ihan hyvin on voinu se lottovoitto sulle osua kierukasta huolimatta.
 
Meille syntyi keskimmäinen kuparikierukasta huolimatta. Mulla poistettiin kierukka heti raskauden alussa ja sanottiin, että kannattaa varautua keskenmenoon, se on kuulemma tosi yleistä tällaisten juttujen kohdalla. Meidän kohdalla meni toisin. :D
 

Yhteistyössä