Morjensta kaikille! Mulla on menskut muutaman päivän myöhässä, ja tein pari päivää sitten apteekin raskaustestin. Voisiko olla silti mahdollista, että olisin raskaana? Testi näytti negatiivista, mutta en pysty juomaan enää paljoa yhtään kahvia (ennen meni noin vain kahdeksankin kuppia päivässä) ja nykyään hätinä kaksi. Koko ajan on nälkä ja ei millään tunnu maha täyttyvän, vaikka syön tämän tästä (hedelmiä ja kasviksia normaalien ruoka-aikojen ja välipalojen lisäksi). Närästää jatkuvasti ja niin edelleen... pitäisiköhän tehdä uusi testi? Eivätkös nuo voi näyttää väärää negatiivista? 