V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä oli se mikä oli ehkä tarve kuulla tänään. Sellainen on oloIlta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
Sanat ja teot ei kohtaa.Miksi? Usko vaan![]()
En voi väkisin rynnätä sun ovesta sisään..Sanat ja teot ei kohtaa.
Eivät kohtaa? Etpä suo kohtaamiselle tilaisuuksia. Yrittänyt resurssieni mukaan ottaa kontaktia sinuun ja kuinka on käynyt. Ja sulla on kaikki yhteystietoni. Pidätkö pilkkanasi?Sanat ja teot ei kohtaa.
Jos olisit hän ja todella tarvitsit minua nyt. Yhden puhelun päässä.Niin olisinpa siellä tai sinä täällä. Mutta ei, ei olla toistemme luona. Yhdessä. Tänään sen muistan taas paremmin. Ehkä sinäkin. Sydänhän tässä särkyy.![]()
Joo ens viikon ti ke jos sopimus pitääPuhutaanko täällä meidän Kouvolan matkasta
Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on.Jos olisit hän ja todella tarvitsit minua nyt. Yhden puhelun päässä.
Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on.![]()
Aikalailla sama fiilis. Tarvitseminen kuulostaa dramaattiselta. Ei se sellaista ole, ettei selviä, vaan sellaista ettei haluaisi selvitä ilman.Se tosiasia on, et mä tarvitsisin häntä aina, toisina päivinä enemmän kuin toisina, mutta silti päivittäin. Ainakin nyt tuntuu siltä. Ehkä ikävä helpottais, jos oltais yhdessä ja saatais viettää aikaa yhdessä 24/7. Mä ssnon, et mä pärjään, ja pärjäänhän minä, mut en silti haluaisi pärjätä, jos se tarkoittaa olemista ilman häntä. Tällaista tää nyt vaan on.![]()