Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon niin kypsä näihin palstoihin. Alan jo epäillä että jos häneltä on jotain näissä ollut, niin ne on olleet niitä pelkkiä vonkausviestejä. Reiän perässä juoksemista ja Tinderillä "uhkailua". 😴 No, virhearvio multa, kyllä voi ihminen olla pölöjä. Mutta kaikesta oppii.
 
Oisitpa sä mun. Sit voisin vaan suudella sua kuin omaani. Tietäisin, mistä tykkäät ja miten haluat mun sua viettelevän. Voitais mennä sänkyyn ja nauttia pitkän kaavan mukaan. Tai lyhyen, jos se on enemmän sun preferenssien mukaista. ❤️😚
 

Yhteistyössä