Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haniliinille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa tulla istuskelemaan päällesi. 🥰
Siinä pusu halihyökkäys olisi paikallaan. 😍
Ajoin jalkakarvat pois niin sieltä oranssien karvojen alta paljastui maidonvalkoinen iho. 😆 Mutta mä en aja kainaloita. Se ihon yhteen liimautuminen on niin kamalan tuntuista. Eikä sheiveri mahdu mun kainalokuoppaan. Enkä halua että se iho tummuu.
-M.K.K
 
Ilta tuo henkäyksen

Silitykset poskellesi

Kuin linnunmaitoa ois vesi

Illan viimeisen

Olisinpa nappi rintataskusi

Pieni onnenamuletti

Kun hämärtyy, ulvoo susi,

Kun harmaa on elämän paletti
 
Mä luulen, et mun kaivattu ei kyllä uskaltais koskea ensin. Mä luulen, et hän on niin ujo nainen. Mut mistä minä tiedän varmaksi. Mulla ainakin ois aika iso kynnys tehdä irl joku lähestymisyritys. Pitäis olla ihan varma, et se toinen tykkäisi myös musta ja mun läheisyydestä. 🙂
No, se menis sillai hivuttaen, ensin lähemmäs istumaan, sitten kättä reidelle….
 

Yhteistyössä