V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TottakaiUskaltaisitkohan sä koskea vaikka laittaisin minkä tahansa mekon päälle? Tuli vaan mieleen tuosta, mitä joku kirjoitti vauvalla aiemmin..
Nyt kaikista nn tulee mieleen ne imukupit. En kestä!![]()
Minkä? Sekoitut meihin toisiin.Kirjoitan sen myös tänne siltä varalta että tänään on tarve kuulla
Siinä tapauksessa täällä on ainakin kaksi nn.Joku vastasi jo, että tiputtelut on naiselta naiselle.
Mä luulen, et mun kaivattu ei kyllä uskaltais koskea ensin. Mä luulen, et hän on niin ujo nainen. Mut mistä minä tiedän varmaksi. Mulla ainakin ois aika iso kynnys tehdä irl joku lähestymisyritys. Pitäis olla ihan varma, et se toinen tykkäisi myös musta ja mun läheisyydestä.Tottakai
No, se menis sillai hivuttaen, ensin lähemmäs istumaan, sitten kättä reidelle….Mä luulen, et mun kaivattu ei kyllä uskaltais koskea ensin. Mä luulen, et hän on niin ujo nainen. Mut mistä minä tiedän varmaksi. Mulla ainakin ois aika iso kynnys tehdä irl joku lähestymisyritys. Pitäis olla ihan varma, et se toinen tykkäisi myös musta ja mun läheisyydestä.![]()
Olis ollut tarve kuulla monenlaista. Täällä en kuule oikein mitään ja irl aika vähän sielläkin.Kirjoitan sen myös tänne siltä varalta että tänään on tarve kuulla