Mä haluan jonnekin matkusta,mutta en voi

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
tekis mieltä niiiin kovasti mennä jonnekin miehen ja lasten kaa etelään,hienoon hotelliin missä lapsillekin kaikenlaista,mut en vaan voi,miehellä ei ole loma,oli oikeastaan kaksi viikkoa,mutta silloin mä tein töitä kovasti,nyt ei loma enää tulee lähiaikoina,sekä mäkin en voi,kun on pakko olla joka viikonloppu tarjoilijana tai sitten jos en tulee he löytävät joku muu tilalle,mutta mä vielä haluan olla sielä töissä,miks jotkut asiat ovat noin vaikeita,en oikein voi edes laivalla mennä Ruotsiin ei edes risteilylle :o
 

Yhteistyössä