P
pakko purkautua
Vieras
Siis oikeasti ovat varmaan joku neljä päivää ja en millään jaksaisi laitella ruokaa ja hyysätä! Kyllä ne hetken lasta katsoo jne., mutta todellista apua ei ole. Olen ollut tosi väsynyt ja nyt tuntuu etten mitenkään jaksaisi. Mies kyllä parhaansa mukaan auttaa, mutta silti. Kyllähän ne paasaa miten ei heidän takia mitään tarvitse ja sinä aina vaan siellä keittiössä jne. Mutta konkreettista apua ei löydy. Lasta kyllä katsovat, mutta mikään vaipanvaihto tai syöttäminen ei onnistu ja kuulemma toisen keittiössä ei osaa tehdä mitään, joten ei apua silläkään rintamalla. Mies kyllä mielellään laittaa ruokaa ja on lapsen kanssa, mutta kuitenkin sitten koko ajan kysyy miten tämä ja tämä, joten sekään ei auta lopulta. En keksi mitään pätevää syytä, miksei ne vois tulla ja mies tietty haluaa nähdä vanhempiaan. Nyt kun ne tulee, niin saadaan joulu olla rauhassa, mutta silti. Tuntuu tosi itsekkäältä ajatella näin, mutta en voi mitään.