en jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
mulla on kaksi vammaista tyttöä ja heidän asioitten hoitamiseen menee useampi päivä viikossa.Itsekkään en ole ihan fyysisesti terve,saan fysioterapiaa 2x/vko.Kotitöihin tarvitsisin apua,vaan kunnalta ei sellaista apua saa,kysellyt olen.Mies on työttömänä kotona,mutta ei saa aikaiseksi oikei mitään,istuu koneella tai nukkuu päivisin.Monesti tulen lopeen uupuneena kotiin,niin mies sanoo,että on mun vuoro siivota,pakko siivota kun fysioterapeutti tulee kotikäynnille..meillä kotityöt menee puoliksi,mies ei tee yhtään enempää.Nytkin koti kuin pommin jäljiltä,tiskist tiskaamatta roskat viemättä ja kone pyörittää pyykkiä,jotta lapsille olis puhtaat vaatteet aamuksi...

eiköhän tuossa nyt selkesti ratkaisuna ole se että mies alkais tehä enemmän kotitöitä? Voithan sinäkin sanoa että nyt on mun vuoro ottaa päiväunet kun sinäkin nukuit tänään niin ja niin kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
eiköhän tuossa nyt selkesti ratkaisuna ole se että mies alkais tehä enemmän kotitöitä? Voithan sinäkin sanoa että nyt on mun vuoro ottaa päiväunet kun sinäkin nukuit tänään niin ja niin kauan.

koitettu on puhua,vaan ei tahdo mennä jakeluun

Neuvolan kautta pitäisi saada apua, ainakin täällä on perhetyöntekijät juuri tuollaisiin tilanteisiin avuksi. Ja miehen kanssa kannattaisi pitää kunnon juttutuokio ja selvittää tilanne, vanhempien pitäisi jakaa vastuu omien kykyjen ja ajan mukaan.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jos mies on työtön niin miksi hän ei voi hoitaa tyttöjen asioita?

olen hoitanut niitä alusta asti,ei hän ole perillä niistä yhtään.Eikä haluakkaan niitä hoitaa.Mielelläni minä niitä hoidan,mutta välillä jos on vielä kotihommat kaiken sen päälle niin seinät kaatuu :(

Alkuperäinen kirjoittaja Cailin:
Neuvolan kautta pitäisi saada apua, ainakin täällä on perhetyöntekijät juuri tuollaisiin tilanteisiin avuksi. Ja miehen kanssa kannattaisi pitää kunnon juttutuokio ja selvittää tilanne, vanhempien pitäisi jakaa vastuu omien kykyjen ja ajan mukaan.

Tsemppiä!

perhetyöntekijät kävivät meillä kotona tarjoamassa ei oota.

Yhteistyössä