en osaa käyttää huutonettiä..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
nyt tunnen kyllä itteni aivan hölmöksi, mutta en vaan opi käyttämään tota Huutonettiä..Rekisteröin itseni toissapäivänä, eilen yritin kirjautua sisään, niin ei hyväksynytkään salasanaa. klikkasin sitten sitä unohtuiko salasana-kohtaa ja tuli piiiitkä litania joka kirjoitaa, että saa uuden salasanan.No,kirjoitin sitten, mutta eihän se hyväksynyt sitäkään. En ymmärrä, mitä teen väärin. Haluaisin huutaa pari juttua, mutta en vaan onnistu kirjautumaan sisään. Kellä kokemusta?
 

Yhteistyössä