K
Kastehelmi
Vieras
Niin, siis mulla EI varsinaisesti ole ollut ovuloimattomuutta. Elimistö ei vain herännyt 10 pillerivuoden jälkeen tuosta noin vaan ja tiedän, tai olen aika varma, että viime vuoden heinä- ja elokuussa ovista ei ollut. Mutta syyskuun 2004 jälkeen olen ovuloinut ilm. joka kierrossa (tai ainakin lähes). Eli kyllä mulla tulee ovikset ihan luomuna..
Jotain hyvää sentään.
Ja meillähän ei syytä ole löydetty (ivf:ssä tulee sitten esiin uusia seikkoja), miehen simppojen pitäisi riittää, vaikka muodoltaan ovatkin vähän niin ja näin (onneksi niitä on kuitenkin paljon ja liikkuvat hyvin). Julkinen puolihan ei olisi meitä vielä edes tutkinut, että siinä mielessä ollaan ihan alkutaipaleella. Tuntuu vain tosi hölmöltä, että kaiken pitäisi olla kunnossa,mutta vuodessa ei tule edes haamua tikkuun.
Eikä mulla ole yhtään huonot fiilikset, vaikka tuosta ""luovuttamisesta"" voisi niin ajatellakin. Itse asiassa eilenkään ei ollut (vaikka kp1) vaan ihan normi-olotila, ehkä jo normaalia parempi mieli
Jotenkin tunnen itseni ihan urpoksi, että jatkaisin vain odottamista ja toivomista, odottamista ja toivomista kerta toisensa jälkeen, kun mitään ei kuitenkaan tapahdu. Siitähän niitä pettymyksiä sitten tuleekin. En tietenkään aio muuttaa systeemiä mitenkään, tulokas olisi äärimmäisen tervetullut, jos suvaitsisi tulla, mutta luomuonnistumiseen en yksinkertaisesti enää viitsi/voi/jaksa uskoa. Seuraava etappi on niissä hoidoissa ja tosiaan toivon, että pääsemme heti alkuvuodesta tosi toimiin.
Uskon, että sekin muuttaa tilannetta, että sä olet tullut raskaaksi 2 kertaa - mä en kertaakaan, joten tässähän on täysin epävarmaa, että onko se ylipäätään mahdollista. Sulla on kuitenkin hieman enemmän tietoa sun elimistöstä
Ja meillähän ei syytä ole löydetty (ivf:ssä tulee sitten esiin uusia seikkoja), miehen simppojen pitäisi riittää, vaikka muodoltaan ovatkin vähän niin ja näin (onneksi niitä on kuitenkin paljon ja liikkuvat hyvin). Julkinen puolihan ei olisi meitä vielä edes tutkinut, että siinä mielessä ollaan ihan alkutaipaleella. Tuntuu vain tosi hölmöltä, että kaiken pitäisi olla kunnossa,mutta vuodessa ei tule edes haamua tikkuun.
Eikä mulla ole yhtään huonot fiilikset, vaikka tuosta ""luovuttamisesta"" voisi niin ajatellakin. Itse asiassa eilenkään ei ollut (vaikka kp1) vaan ihan normi-olotila, ehkä jo normaalia parempi mieli
Uskon, että sekin muuttaa tilannetta, että sä olet tullut raskaaksi 2 kertaa - mä en kertaakaan, joten tässähän on täysin epävarmaa, että onko se ylipäätään mahdollista. Sulla on kuitenkin hieman enemmän tietoa sun elimistöstä