S
Sandeman
Vieras
Saa taas toiveikkuuden heittää!! Sain tuossa sellaisen itku-kiukkuraivarin ettei taas toista! Prkle on siis menkat tulossa vaikka kuinka yrittää alitajunta muistutella ajoituksesta ja muusta hölmöstä.
Mua sitten nyppii tuo armas kollega, kerroin jo aikaisemmin kuinka on muuttunut ihan pimeeksi. No nyt meillä on yhteinen palaveri yhden konsultin kanssa ja tyyppi on tehnyt sellaisen ylimittaisen selvityksen yhdestä asiasta että mun hyvin tehty työ näyttää ihan aloittelijan nyhräämältä:-((. Toivotaan että palaverissa merkkaa enemmän laatu ja paneutuminen kuin määrä. Mieskin sanoi että meillä on menossa joku kilpailu, vaikka tietääkseni samassa asemassa tässä ollaan eikä ylenemismahdollisuuksia ole kellään. Kai se on tämä kiristyvä työtahti josta minä en jaksa karmeasti välittää ja tämä toinen stressaa megana.
Hohhoijaa......
Väestöliitto minusta määritteli asian hienosti, jättää mahdollisuuden muillekin kuin ydinperheille
). Mulla on tuttavapiirissä yksi lesbopari ja en kyllä heille osaisi kuvitella lapsia. Eivät ole kyllä kumpikaan erityisen äidillisiä ja omatkin asiat tuottaa välillä vaikeuksia. Toinen on enemmänkin bi, eli on harrastanut molempia sukupuolia ja heillä sen takia voisi ollakin helpompaa hedelmöittäjän löytäminen. Joku yhden illan tuntematon? Nojoo tämä siis pelkkää spekulaatiota.
Että mua korpee tuo ääliö tuolla naapurihuoneessa.......
Mua sitten nyppii tuo armas kollega, kerroin jo aikaisemmin kuinka on muuttunut ihan pimeeksi. No nyt meillä on yhteinen palaveri yhden konsultin kanssa ja tyyppi on tehnyt sellaisen ylimittaisen selvityksen yhdestä asiasta että mun hyvin tehty työ näyttää ihan aloittelijan nyhräämältä:-((. Toivotaan että palaverissa merkkaa enemmän laatu ja paneutuminen kuin määrä. Mieskin sanoi että meillä on menossa joku kilpailu, vaikka tietääkseni samassa asemassa tässä ollaan eikä ylenemismahdollisuuksia ole kellään. Kai se on tämä kiristyvä työtahti josta minä en jaksa karmeasti välittää ja tämä toinen stressaa megana.
Hohhoijaa......
Väestöliitto minusta määritteli asian hienosti, jättää mahdollisuuden muillekin kuin ydinperheille
Että mua korpee tuo ääliö tuolla naapurihuoneessa.......