Tahkoojat 79

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa taas toiveikkuuden heittää!! Sain tuossa sellaisen itku-kiukkuraivarin ettei taas toista! Prkle on siis menkat tulossa vaikka kuinka yrittää alitajunta muistutella ajoituksesta ja muusta hölmöstä.

Mua sitten nyppii tuo armas kollega, kerroin jo aikaisemmin kuinka on muuttunut ihan pimeeksi. No nyt meillä on yhteinen palaveri yhden konsultin kanssa ja tyyppi on tehnyt sellaisen ylimittaisen selvityksen yhdestä asiasta että mun hyvin tehty työ näyttää ihan aloittelijan nyhräämältä:-((. Toivotaan että palaverissa merkkaa enemmän laatu ja paneutuminen kuin määrä. Mieskin sanoi että meillä on menossa joku kilpailu, vaikka tietääkseni samassa asemassa tässä ollaan eikä ylenemismahdollisuuksia ole kellään. Kai se on tämä kiristyvä työtahti josta minä en jaksa karmeasti välittää ja tämä toinen stressaa megana.

Hohhoijaa......

Väestöliitto minusta määritteli asian hienosti, jättää mahdollisuuden muillekin kuin ydinperheille:-)). Mulla on tuttavapiirissä yksi lesbopari ja en kyllä heille osaisi kuvitella lapsia. Eivät ole kyllä kumpikaan erityisen äidillisiä ja omatkin asiat tuottaa välillä vaikeuksia. Toinen on enemmänkin bi, eli on harrastanut molempia sukupuolia ja heillä sen takia voisi ollakin helpompaa hedelmöittäjän löytäminen. Joku yhden illan tuntematon? Nojoo tämä siis pelkkää spekulaatiota.

Että mua korpee tuo ääliö tuolla naapurihuoneessa.......

Heipä hei

Viestejä oli tosiaan tullut paljon. Kiva. Minuakin alkoi ottaa pattiin tuo kirkon kommentti. Onneksi erosin kirkosta kuukausi sitten :) Mies ei ole kuulunutkaan.

Bodominjärvestä on tosi vaikea sanoa. Gustafssonin maine on ollut epäilyistä lähtien ""pilalla"", vaikka hänet vapautettaisiinkin.

Voi kökkö Sandeman :( Jospa olisit väärässä.

Nekulle tosiaan työpaikkaonnittelut.
Sanelmalle tervetuloa! Olenkin jo odotellut sinua.

Ja G: En ole koskaan syönyt rapuja...Hävettää. Ja baarissa käydään tosi harvoin, yleensä yhdessä tai isommassa porukassa yhdessä. Ja alkoholia on kulunut kesällä vähän turhan paljon. Lähinnä siis punkkua. Ryhtiliike paikallaan täälläkin siis. No eilen en juonut....

Heikun keikun. Sairaslomani jatkuu:( Onneksi kuume on jo laskenut alle 38:n...

Joo, samaa mieltä, olisin myös nyt eroamasta kirkosta, ellen olisi sitä jo tehnyt... Tuo koko asia on kyllä todella kinkkinen, siis lähinnä tuo yksinäisille naisille / naispareille hoitojen jatkaminen... Siis, että heillähän ei ole (tod.näk) lääketieteellistä syytä saada hoitoja (ts. ei ole mitään vikaa, niinkuin monella muulla....) ja eikö toisaalta sitten yksinäisille miehille / miespareillekin pitäisi löytyä keino saada (biologinen) lapsi. Nyt ei siis ole kysymys ollenkaan yksinäisten / samaa sukupuolta olevien parien kyvystä vanhemmuuteen vaan ihan puhtaasti biologisesta näkökulmasta. Vaikeita juttuja... Tiedän itseasiassa erään naisen, joka on juuri saamassa lapsen hedelmöityshoidon avulla, on siis sinkku ja turvautui siihen vaihtoehtoon, kun se vielä on mahdollista. On todella onnellinen ja uskoo pärjäävänsä ja toisaalta onhan tuo turvallisempi vaihtoehto, kuin ""tehdä"" lapsi jonkun yhdenyön jutun kanssa. Ei käy kateeksi lainlaatijoita, joiden täytýy näitä asioita punnita joka kantilta.

Ihana ilma ulkona, harmi vaan, että täytyy makoilla sisällä...

PQ kaikille jännääjille!

Palaveri ohi ja vielä on ehjä nahka:-). Niinkuin arvelinkin, kollegan työstä leikattiin puolet pois ja multa noin 10%. :-) Vahingonilo on kamalaa, mutta hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

).( Eikä se menkkojen tulo niin kamalaa olis, saispahan sitten varattua seuraavan askeleen tässä ""taistelussa"". Rintakehä edelleen kipeä, lisäksi nännit nöpöttää (yäk) ja suklaa maistuu:-)) Kitalaki ihan kipeä salmiakin syönnistä. Ja taidan avata oluen kunhan pääsen kotiin hydrobicin jälkeen, on tämä menkkojen odottelu sen verran raskasta. Eilen vedin sushia himooni:-) Mulla taitaa olla vähän käänteinen logiikka tässä hommassa: syön ja juon ""kiellettyjä"" aineita niin kauan kuin plussa tulee kun taas toiset miettii tarkkaan jo yritysaikana suuhunpantaviaan. Jossain naistenlehdessä oli laihdutushoroskooppi, oliskohan ollut Menaiset. Olen siis jousimies ja ohjeet oli suunnilleen näin: olet liian suuri nautiskelija laihduttaaksesi tai se on lyhytjännitteistä. Niinpä niin, taitaa päteä vähän muihinkin juttuihin:-))).

Hyvä Sandeman, niin sitä pitää:) Mulla ilmenee myös aika ajoin tuota sushi-himoa... Muistaakseni sinäkin olet maininnut Ischibanin (vai miten se nyt kirjoitetaankaan), mun mielestä sen ruuat ovat ihan ykkösiä. Niillähän on uusi paikkakin siinä Kampin keskuksessa, joko olet testannut? Itse olen pari kertaa napannut siitä annokset mukaan, kun olen joutunut tulemaan bussilla kotiin...

Yökyöpeli täällä villissä pohjolassa vielä karkasi koneelle ;-)

Iloinen mieli, ei tuhruja tänään! Eka kerta ikinä, ettei tuhrut ilmaannu kp28. Lämmön mittasin, oli 37,5. Oli tosin viime kierrossakin samoihin aikoihin 37,4, eikä sitä toivottua tulosta tullut. Pessimisti minussa sanoo, että tuhrun puute tarkoittaa vain kierron venymistä... Optimisti haaveilee plussasta sydän sykkyrällä. Realisti toteaa, että ensi viikon torstaina selviää. Melkoista jakomielitautisuutta liikkeellä...

Mä en Hertta uskalla vetää mitään noita luontasituotekauppojen droppeja. Olen työssäni törmännyt muutamaan innokkaaseen käyttäjään, jotka ovat lopulta olleet hoidattamassa maksa- tai sappiteiden syöpää. Sattumaa vai mitä, mene ja tiedä... Muutenkinhan raskaana olevia (tiedetään, toki tässä vasta raskautumista yritetään!) neuvotaan välttämään yrttejä ynnä muita erikoisia rehuja, koska jotkut niistä lisäävät km:n vaaraa. Eikä luontaistuotteita ole tutkittu asianmukaisesti, jos vertaa oikeisiin lääkkeisiin. Silloin oikean ja turvallisen annoksenkaan tietäminen ei voi olla sataprosenttista. Sorppa jos vaikuttaa saarnalta, ei ole tarkoitus! Olen vain hurjan skeptinen!

Saria piti onnitella miehen reippaasta aktivoitumisesta lisääntymisprojektissanne! Hinoa!

Mietinkin jo aamulla, että mihin Siirappi on hävinnyt. Valmistauduin jo huhuilemaan, mutta olitpa palannut.

Tiituko oli kipeänä (kesä ei siis ole parantanut mun muistikapasiteettia...), koitahan toipua!

Sandeman, voihan sun ärsyyntyminen työkaveriisi johtua varhaisraskauden hormonimyräkästä ;-) Toivotaan niin!!

Jaahas pakanat, Lappi vaikenee taas. Mutta vain hetkeksi... Öitä!

Heti kärkeen ).( viesti: kp 29. Tänä aamuna harrastettu myös sandeman-tekniikkaa joten eiköhän ne menkat sieltä tule, toivottavasti kuitenkin vasta sunnuntaina jotta kierto olis edes kohdallaan.

Palaan myöhemmin koko raportilla, tuli emergency-paltsu....

Jesh!! Perjantain. Eka työviikko loman jälkeen kohta kasassa.

Ja siinä ne tärkeimmät sitten olikin. Eli ei mitään uutta maan ja taivaan välillä tällä suunnalla.

PQ jännääjille!

Huomenta!

Ja se on perjantai! Tänään nollaan työviikon parin työkaverin kanssa oikein urakalla (samaan konkurssiin kun tästä on ollut puhetta..), mies oli jo eilen venenäyttelyssä ja ""parilla"", tuli klo 3, mutta aamulla heräsi mun kanssa seitsemältä, ja aikoopa vielä illalla lähteä ulos myös. Käsittämätöntä energiaa!

Huomenna sitten löhöilyä ja illalla vähän herkutellaan kaksin kotona rapuja yms. Sunnuntaina miehen veljentytön rippijuhlat eli siinähän se viikonloppu on sitten ohjelmoitu! Mitäs muilla suunnitelmissa?

).( Laskeskelin että kahden viikon päästä varmaan pääsee lekuriin taas tarkastukseen. Silloin toivottavasti saan aloittaa piikitykset ja pääsen jännäilemään.

Surulle PQ, kunpa olisi tuhruton päivä hyvä enne.. Sandemanille samoin yritän huhuilla plussatuulia!

Huomenta!
Palattu 3 pv:n saikkarilta. Perusflunssa, ei sen kummempaa.

Mulla on mennyt ihan ohi tuo kirkon kanta, kun en ole katsellut uutisia ja en kuunnellut radiotakaan, kun kuuntelen sitä aina vain työaamuisin. Teidän teksteistä sain kuitenkin osviittaa uutisen sisällöstä ja tunnun olevan enemmistön kanssa samaa mieltä. Me kyllä kuulutaan vielä kirkkoon (en tosiaan tiedä miksi?) ja pitää varmaan virittää keskustelua kotona. Eikös täällä ollut joku seurakunnalla töissä?

Meillä on raksalla valmistunut portaat etuovelle!! Jihuu, oli pitkä ja iso urakka ja vihdoinkin ohi. Mä en ole niitä vielä nähnyt, vähän jännittää. Tietysti niistä puuttuu vielä pinnat, nyt ovat pelkkää betonia. Sairaan iso homma vielä niistäkin tulee, mutta nyt pääsee sentään etuovesta sisälle!!

).( kp jotain. En ajatellut laskeskella sen enempää. Menkat pitäisi tulla joskus. Jos ei tule, niin testailen kuun vaihteessa. En kuitenkaan uskon tärppiin, koska ajoitus oli 1-2 pv pielessä. Katseet seuraavaan kiertoon!!

Sandemanille tsemppiä :) toivotaan, että olet väärässä.

Se tosiaan on perjantai ja aurinko paistaa :)
Meillä taitaa tänään edessä olla ihan arkisia asioita, kuten ruokakauppaa jne. Ei ollakaan koko viikkona käyty.. Mies on viikonlopun studiossa ja mä taidan lähteä huomenna veljen + 2 lapsen kanssa Suomenlinnaan. Muuten taidan vaan makoilla terassilla, kun se vielä on mahdollista. Kaikki kaverit ovat jossain (häissä tms.) enkä ole jaksanut oikein kontaktoida. Mutta veljen ja lasten seura (huom. vaimo EI tule mukaan) kelpaa oikein hyvin :)

).( Kp2. Tunnen siis oman ruhoni paremmin kuin uskoisikaan. Ja oviksenkin tunnistin hyvin. Mikä parasta, kierto oli helppo. Ei turvotuksia, ei tuhruja paitsi yksi pieni päivää ennen kierron loppua (ts. vikana kiertopäivänä), joten keltarauhanenkin tuntui toimivan. Jippii! Sunnuntaina huomasin äkkiä hermostuneeni jostain ja sitten se meni ohi, mulle tulee aina ennen menkkoja yksi sellainen hermoheikko hetki, joten siitäkin jo tiesi. Kierrosta tuli 30, joka on ihan ok oikean puolen kierroksi. Clomeja en taida aloittaa vielä tähän mahd. vasurin kiertoon, mutta ehkä sitten nappaan ne napit kaapista. Mies tuntui olevan eilen pettynyt kun kerroin, että tämä on tilanne, mutta mulle tää oli niin itsestäänselvyys, ettei tunnu miltään. Olen siis tavallaan luovuttanut, että luomuraskaus voisi onnistua - katseet on jo siirretty ivf/icsin pariin. Niistä oiretulkinnoista vielä.. Kun nyt on mennyt 14 (tai jotain, en edes tiedä) kiertoa ja oireet ovat pääpiirteittäin samat, en voi uskoa siihen plussaan, jos muita oireita ei tulisi. Siis tietysti mulle tulee loppukierrosta ne kaikki ""klassiset"" oireet: rintojen turpoaminen ja kipu, väsymys, vilu, vessatus ja tässä kierrossa jopa kova närästys (johtui varmaan vaan kesäloman sihijuomista), mutta en enää ""erehdy"" uskomaan niistä mitään.

Surulle kovat peukutukset. Jos ei haluttua tulosta tulisikaan, niin onhan se merkki, että keltarauhanen toimii paremmin. Ja Sandemanille myös PQ!

Noniin, tulipalot taas sammutettu.

Tiitu, yes vannon Ichiban sushin nimeen, käyn tosin siinä Aikatalon liikkeessä koska on lähempänä toimistoa. Nami!!

Moon taisi olla seurakunnalla töissä, mutta ei siis Ison palveluksessa vaan kiinteistöpuolella, jos oikein muistan.

Suru, päivä ilman tuhrua on hinoa! Mitenkäs sulla meni siinä plussakierrossa? Tuliko silloin myös tuhrua ennen plussaa?

).( sori kun jauhan tätä samaa. Nännit tosi kipeät, argh. Muuten ihan normaali olo, menkkoihin liittyvä selkäkipu alkaa yleensä edellisenä iltana ja siihen saakin jo vapaasti vetää buranaa kun ei ole epäselvyyttä tapahtuvasta tulvasta! Kastiksen tavoin alkaa olla oma ruho aika hyvin hanskassa.

Jee, ruokkiksella meen hakemaan meille rapuja. Eilen keittelin haahkaa meille tän illan kastikkeeseen. Saapas nähdä miltä se maistuu, ekaa kertaa teen ja mimmit saa olla koekaniineina:-). Mies menee taas pellon laitaan kyyhkysiä kyttämään, tuli eilenkin vasta kymmenen jälkeen kotiin:-(. Varsinainen taloudenhoitaja mustakin on tullut kun ukko käy vaan nukkumassa kotona:-((. Nooh, parempi se pellon laita kun baari:-))). Pellon laidassa ei paljoo muita ""västäräkkejä"" näy ja pulut joutuu haulisateeseen jos tulee liian lähelle:-)).

Huomenta päivää! Ihana ilma, ajattelin tässä mennä vähän ulos jaloittelemaan kohta, nyt olen maannut koko viikon sisällä ja saa riittää, kuumekin on jo laskenut.

Ai Gissakin on onnistunut hankkimaan kesäflunssan, otan osaa. Hinoa, että selvisit kuitenkin ilman jälkitauteja toisin kuin eräät...

Mulla on noihin luontaistuotteisiin vähän samantyyppinen skeptinen kanta kuin Surullakin. En ole kyllä edes koskaan kokeillut mitään, en vaan oikein jaksa uskoa niihin. Käyttäköön ken tahtoo.

Onko kukaan muuten lukenut Ben Eltonin Vauvahorkka-kirjaa? Mä luin sen nyt lomalla ja suosittelen! On siis ihan viihteellinen romaani lapsettomuudesta ja yllättävän hauska. Sen luettuani kyllä epäilen, että se suomalainen Onnen Varjot-elokuva on saanut kyllä ideansa tuosta kirjasta... No, lukekaa ihmeessä, vaikka ei siinä siis mitään tieteellistä faktaa todellakaan ole, yllättävän hyvin mies kuitenkin osaa kuvailla meidän kaikkien tunteita ja siitä saa vähän miesnäkökulmaakin...

Meillä on Kata samat suunnitelmat huomiselle kuin teillä; rapuja miehen kanssa kahteen pekkaan;)

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja PQ ainakin Surulle, Sandemanílle ja Kastehelmellekin, olikos muita... Julia taitaa jännäillä vähän myöhemmin...PQ siis varmuuden vuoksi joka ikiselle!

Tuo Tiitun mainitseman kirjan perusteella tehty leffa tuli joskus alkuvuodesta (?). En jaksa silloin katsoa, ei jotenkin kolahtanut. Vaikka usein kirjat ovat paremmat. Mulla on kirjastossa odottamassa Rakkaustesti, kertoo myös lapsettomuudesta - taidankin hakea tänään luettavaksi. Kyllähän siitä mieli piristyy (not!).

Luin muuten eilen, että alkuvuodesta on syntynyt 33 800 lasta. Sitten kun miettii vielä kaikki km:t, tuulimunat ja abortit, niin kevyesti varmaan vuoden aikana yli 100 000 naista tulee raskaaksi. Ja kuka ei kuulu joukkoon?

Huomenia ja perjantaita!

Hauska kuvaus Sandemanilta toi pelto vs. baari, hih.

Yksi kysymys taas kärryiltä pudonneelta: Hinoa?!

Nyt kyllä plussaa tikkuun joltakulta tahkoojalta! Mä tapasin eilen yhden mun toisen lesboystäväni ja arvaatkaa mitä? Niin juuh, heille tulee vauva. En tiedä miten homma on hoidettu, mutta olen tietysti onnellinen heidän puolesta. Miehelle kyllä illalla manasin, että lesbot raskautuu kyllä, mutta me ei vaan...

Vilkas viikonloppu tiedossa. Tänään parturi ja tanssitunti (eka tänä syksynä ja vähän hirvittää miten jaksan), la häät ja su kaverin lapsen synttärit.

Mukavaa viikonloppua kaikille! PQ Surulle ja Sandemanille!

Piti sanomani: ISOP Kastehelmi!! Ei oo reiluu :((.

Kertokaa, meneekö teillä päivääkään, ettette näe ainakin yhtä raskaana olevaa pömppömahaa? Ei kyllä mene, niitä on joka puolella. Pakko vaan uskoa, että me kaikki ollaan siinä samassa siunatussa tilassa ennemmin tai myöhemmin. Ihan varppina ollaan!

Äh Kastehelmi, sori kun peukuttelin, silloin kun kirjoitin, tuo sun teksti ei ollut vielä näkyvillä...

Hertta, tuo ""hinoa"" jäi meille käyttöön, kun joku (olisko ollut Aniliini tai Julia), teki kirjoitusvirheen, tarkoittaa siis ""hienoa"":)

Hertta: tässä kirjoitustaidottomien maassa hinoa tarkoittaa tietty HIENOA, mutta kun meiltä kaikilta jää välillä kirjaimia välistä niin tuo sitten jäi yhdeksi tahkoojien salakielen osaksi.

Kastis, voihan pieru. Oikeasti toivoisi ettei kroppasi olisi niin arvattavissa, tekisi välillä jotain oirekiemuroita että realismi voisi vaihtua toiveikkuuteen:-)). Mutta sama se täällä on, täysin mielikuvitukseton kroppa, ei osaa enää yllättää.

Mä luin ton Vauvahorkka-kirjan. Ei mikään mieletön lukuelämys mun mielestä, mutta kuvasi kyllä hyvin näitä ylä- ja alamäkiä. Mieluummin mä pitäydyn dekkareissa, tollaista ihmissuhdehömppää ei jaksa kovin montaa kirjaa vuodessa.

Hillallakin on jo rv40+, kohta tulee seuraava tahkoojavauva!!!!

Kiitos vaan pahoitteluista, mutta en kyllä periaatteessa ""tarvitse"" niitä. Missään vaiheessa en ollut pilvissä tai edes toiveikkaana tämän suhteen. Miksi nytkään kun ei koskaan muulloinkaan? Kyllä se naiset nyt vain niin on, etten minä raskaaksi tule ilman rankkoja hoitoja, jos sitten niilläkään. Parempi vaan hyväksyä, ei tarvitse enää pettyä näiden asioiden kanssa. Tässä kierrossa oli 2 uutta ""oiretta"", joita ei ollut muissa (hikikohtaukset ja armoton närästys) mutta muuten niin samanlaista, että lopputulos oli tosiaan selvillä.

Mulla menee joskus pitkiäkin aikoja, etten näe yhtään raskaana olevaa ihmistä. Tietysti kun ajan autolla noi työmatkat (yleensä), niin en siinä paljon muita tapaa. Keskustassakin tulee välillä käytyä tosi harvoin. Tallinnassa laskettiin miehen kanssa terassilla, että nähtiin 30 min aikana 12 isomahaa. Mies sitä ihmetteli, että mitä täällä tapahtuu, kun poksahtelijoita on joka kulmassa. Että sinänsä hyvä, ettei niitä koko ajan näy. Hassua tosiaan, että lesbot ovat raskaana, mutta me perusheterot, jotka harrastetaan myös seksiä kumppanin kanssa (ja usein :)), ei olla (ja mun kohdalla voi varmaan myös lisätä ""eikä tulla olemaankaan"").

Joo, oikeasti mun on nyt pikku hiljaa pakko luovuttaa tätä hommaa ja unohtaa koko juttu. Kun ei niin ei, olkoon (tammikuuhun asti, jolloin toivottavasti on taas uusia suunnitelmia asian eteen).

Hahhah, olenpas muuten tyhmä! Mähän täällä valittelin muutama päivä sitten ja syytin Soneraa, kun ketju ei pompsahda kärkeen ja ""nollaketjukin"" pysyy ketjun yläpuolella, tämä on tosiaan mulla jatkunut koko viikon... No, nyt huomasin, että tuolla eutsivulla on kolmannessa sarakkeessa vaihtoehtoina ""viimeisin viesti"" tai ""aloituspäivä"", olen ilmeisesti jossain vaiheessa klikannut vahingossa niin, että viestit järjestyvät aloituspäivän mukaan, jolloin siis jouduin aina kaivelemaan tahkoojia ties mistä. No, nyt on klikattu taas ""viimeisin viesti"" ja johan pompsahti Tahkoojat kärkipaikalle! En minä turhaan ole It-alalla asiantuntijana;D T. nimim. Maailman Noloin

Musta tuntu myös kesälomalla ollessa, että odottavia äitejä oli joka paikassa. En tiedä, ehkä tässä tilanteessa ne vielä rekisteröi herkemmin...kateellisena;(

Kastehelmi, älä nyt vain ainakaan meitä jätä, vaikka haluaisitkin asian välillä ""unohtaa""... Mulla on usein samanlaiset fiilikset, siis että meillä ei onnistu koskaan eikä millään hoidoilla ja välillä jopa ajattelen, että en edes halua läpikäydä rankkoja hormoonihoitoja, kun siinä on sekin mahdollisuus, ettei silti tärppää...Ja että me ollaan ihan varmaan just sen pienen prosentin joukossa, joille ei mikään auta.HUOH.

Onhan se siis sata kertaa nähty, etten mä täältä mihinkään pääse. Mutta kun roikun täällä, ajattelen asiaa ja väkisin se nousee mieliin, vaikka tietää, että hyvästä lähtötilanteesta huolimatta mahdollisuudet ovat tosi huonot. Pitää nyt keksiä joku ratkaisu tähän mun ""elämään"" täällä verkossa :) Kuitenkin aina kiinnostaa katsella, että mitä muille kuuluu ja tässä saa hyvän katkon aina työjuttuihin..

Nyt syyskuussa tulee vuosi täyteen, että ovuloin. Sen tiedän, että viime vuoden heinä-elokuussa ei vielä elimistö toiminut.. Tavallaan kunnon toimintaa tulee siis kohta vuosi täyteen, 3 inssiäkin takana eikä tulosta. Ei sitä taida siis tullakaan, ainakaan luomuna :( Tässä joutuu oikeasti miettimään sitä, että jos haluaa adoptoida, niin naimisiinkin olisi pakko mennä.. Huoh.. Ei sillä, että mulla olisi suuremmin mitään naimisiinmenoa vastaan, mutta ei nyt hirveitä hinkujakaan ole. Itse olisin valmis selvittelemään adoptio-asioita vaikka vuoden päästä, silloin pitäisi olla jo pari ivf:ää takana. Niissä kun sitten selviää, onko se oma lapsi meille oikeasti mahdottomuus.

Mä näen ison mahan vähintään kerran päivässä, tai ainakin siltä tuntuu. Ja niin käsittämättömän pahalta...

Toivotaan Kastis, että teillä kuitenkin hoidot auttaa ja ei tarvitse lähteä adoptioruljanssiin. Uskoisin, että käytäisin itsekin sitä vaihtoehtoa, jos biologista ei suoda, mutta onhan se biologinen kuitenkin 1. vaihtoehto!

Tiedän Kastehelmi, ettei meidän tilanteita oikein voi verrata, alunperin vähän erilaista vikaa (sulla ovuloimattomuutta, meillä vika simoissa) ja mulla on tärppikin käynyt, mutta silti tunnen ajoittain tuon saman tunteen, että me ei onnistuta ikinä.
Tuo me-ei-onnistuta-ikinä -tunne kävi mielessä kun Taysin lääkäri kysyi, että halutaanko me vielä jatkaa inssillä jne. kun ei kerran tällä hetkellä mitään todistettavaa vikaa ole kun simot ok. Sillä hetkellä ajattelin, että näinkö meille käy, ei saada hoitoa kun ei ole vikaakaan. Tokihan siihen ivf:n pääsee kun on selittämätön lapsettomuus. Ja suostuvathan ne kuitenkin meille vielä inssinkin tekemään jos nyt ei tässä kierrossa tärppää.
Tällä hetkellä mulla on ilmeisesti menossa maanisvaihe, eli oon pelle positiivina luottavaisin mielin tässä kierrossa kun kaikki pitäis olla just kohdallaan. Tiedän, näin on ollut jo tsiljoona kertaa tässä lähes kolmen vuoden (tulee syyskuussa täyteen!) yrittämisen aikana, mutta ehkä tämä kerta on se oikea!
Jos nyt vähän tiputtelen itseäni maanpinnalle, niin mainittakoon, että lääkärin mukaan kahden km jälkeen todennäköisyys saada vielä kolmaskin on noin 40%. Oikein negatiivisesti ajateltuna voisin sanoa, että toivon pikaista raskautumista, että saadaan se kolmaskin keskenmeno alta pois ja sitten päästäisiin tutkimuksiin ja tehokkaampaan hoitoon. Näin yritän kuitenkin olla ajattelematta, sillä ajatus masentaa ihan liikaa.
Menen kuukausi kerrallaan ja otan vastaan mitä tulee. Kaikki pahimmatkin skenaariot oon ehtinyt mielessäni käymään jo moneen kertaan, mutta nyt yritän tätä positiivista asennoitumista :)