Huomenta! Gissa, muistit oikein, minä ainakin olen lomani lopettanut. Oli aivan ihanaa ja tuntuu kuin olisin ollut vuoden pois töistä. Italian kuulumiset kirjoittelinkin silloin ajat sitten, lisäksi piipahdettiin Tampereella (Särkänniemessä, ja juostiin laitteesta toiseen kun olin "onneksi" pilvinen päivä eli ei jonoja. Bussissa kotimatkalla olikin sitten aika paha olo, käytiin mm. Tornadossa 5 kertaa...), ja sitten mökillä oltiin vajaat 2 vkoa. Siellä me todella relattiin, nukuttiin 10-12 tunnin yöunia (miten sitä mökillä nukkuukin aina niin hyvin?), saunottiin, syötiin, soudeltiin, ja oltiin vaan ja nautittiin auringosta. Kissatkin tietysti tykkäsivät kovasti.
Vielä viime viikon uin ja olin rannalla joka päivä. Vaikka mies aloitti jo viikko sitten työt, oli hänellä päivät vapaat joten oltiin yhdessä rantsussa. Etsittiin aina joku rauhaisa soppi ja yhtenä päivänä meillä oli skumppaakin
Viikonloppuna ajeltiin anopin kanssa maaseudulla, käytiin katsomassa kissanpentuja yhdessä maalaistalossa ja näin myös yhtä niistä kisuista joka oli meillä pentuna. Oli jo iso poika ja taisi mut vielä muistaa kun muita arasteli mutta minun syliini tuli mielellään

Niin, ja ystäviäkin tuli nähtyä viime viikolla täällä stadissa
Nyt sitten odotellaan Mollyn kuulumisia, toivottavasti siirtoon päästään ja kaikki menee yhtä hyvin kuin tähänkin asti.
On ollut rohkaisevaa kun sekä Sanelmalla että Mollylla on niin hyvin mennyt nuo hormonikuurit ilman ikäviä sivuoireita niin ei itseäkään pelota enää niin paljon tuleva ivf-hoito.
Riinuskalla oli surullisia kuulumisia, sain tekstarin lomalla ollessani. Kyllä on kurjaa miten yhdelle ihmisille noita murheita kasaantuukin
Aika moni taitaa vielä jatkaa lomailua mutta koetetaan pitää ketjua pystyssä, jookos?
Tänään tulevat siskoni miehensä kans meille grillaamaan, mietiskelen tässä menua.
Aurinkoista viikkoa kaikille!