Huomenet! Hyväntuulisuutta pukkaa taas täällä, onneksi! =))
Vaikka olikin aika koominen aamuyö, Vili heräsi pisuihin 05, kun vaippa päästi läpi, oli laitettu vähän huonosti. Kun olin vaihtanut kuivat vaatteet (lakanarumbaan en lähtenyt, vaan sai tulla viereen) niin Silja heräsi ja päästi kauheat läjät pöksyyn, jota ei yleensä öisin tee. Sitten kiusasi kärpäset ja kun sain listisstyä, niin alkoi kuulua tasainen pimpelipompeli; kännykkä ilmoitti loppuvasta akusta. Annoin olla ja niin olikin pimeänä herätessämme. Ja nukuttiin ysiin! =)
Sandeman, toi valvominen ja heräily, tutin etsintä ym. ottaa kyllä luonnon päälle. Vilihän oli huono nukkuja 1v ja 8 kk, siihen saakka heräsi ihan muutamaa yötä lukuun ottamatta 1-10 krtaa yössä. Ja todellakin, olin kuin nukkuneen rukous, kun ei näitä autuaita imetyshormoneita ollut. Eikä aina ollut mitään syytä heräilyyn, korviansa kävin minäkin näyttämässä monet turhat kerrat. Mutta kokeile nyt ainakin sitä tuttinauhaa, ettei sen takia tarvitsisi nousta, se auttoi meillä moneen herätykseen, tai siis vähensi, kun puoliunessa löysi itse suustaan pudonneen tuttinsa. Peukkuja edelleen siihen duunipaikkaan!
Heei, Masan uusi tukka on nähtävä!

Ja kivaa, että M pääsee sinne puistotätsylle. Kerrotkos maalaistollolle lisää toiminnasta? Ja mikä se kesäinen puistoruokailu oli, kenen järjestämä ja millä tavoin toimi? Monesti piti kysyä, mutta unohtui..
Mites teidän yöt?
Niin, miten ne teidän lapsoset antaa parturoida kuontalonsa? Miehen sisko leikkaa Vilin tukan ja vähän hankalaa välillä, kun karkailee ym. Ei varmaan "uskaltaisi" vieraalle venkoilla. Mitä muuten maksaa lasten tukanleikkuu?
Mä olin ma kampaajalla, olinkin haalistunut ihan blondiksi, nyt on uutta väriä. Täällä maksa väri+raidat ja leikkaus 35!!

On varmaan ollut joskus aiemminkin puhetta, että halpaa on!
Kiitos P vinkistä, että toista kasvissosetta kandee kokeilla, jo nukutaan meilläkin taasen noin 21-04(05), aamuyöt on levottomampia, silloin S heräilee tissille, mutta olen pitänyt vieressä ekan herätyksen jälkeen, niin on helppoa. Niin, heräsi tässä välissä jo muutamia yöitä ekan kerran jo yhdeltä, mutta nälkäähän se!
Hauska Juska, kun ilmoittelee naimisiinmenostaan jo näin varhaisessa vaiheessa. Muistanko ihan väärin, vai onko jo aiemminkin höpötellyt samasta asiasta vai oliko se joku muu?
Mitäs Molly? Niin, sullahan onkin niitä vierahia siellä. =)
Kyllä tosiaan oli hieman leppoisampaa aamupäivät silloin yhden kanssa, heräiltiin ja seurusteltiin ja sitten kun väsy alkoi painamaan, laitoin vaunuihin ja sain itselleni koko ap:n aikaa monta tuntia, kun Vili nukkui vaunuissa. Tai silloin kyllä touhuilin kotihommiakin, nyt en sitä tee, jos tenavat nukkuvat yhtaikaa. Tai kun Vili nukkuu, me seurustellaan Siljan kanssa sitten ihan kaksin. Ip:llä tapailin kamuja tai lähdin kauppareissulle, viihtyi hyvin turvakaukalossa, kun näki äitykän naaman.
Mutta vaikka tämä elämä on hektistä ja touhua täynnä, organisoimista ja kiirettä, nautin silti kovasti, enkä toivo ajan nopeaa kulumista ja lasten kasvamista vinhaa vauhtia.
Stella kirjoitti taas niin hienosti Kauhajoen traagisista tapahtumista, sä osaat aina heittää noita syvällisiä pohdintoja, kun mä ite aina vaan kauhistelen.
Täällä sataa ihan kaatamalla, mutta onneksi, niin painuu hirveät lietteen hajut maahan. Täällä lemusi eilen taas niin valtavasti, että oksat pois. Kaukana maalaisromantiikasta. :/
Meillä on valtavasti pyykkejä, kuivia, märkiä, puhtaita, likaisia.... Mistäs sitä aloittais?? Ja missä kuivaisi? Mutta kimppuun vain!!