Tahdomme laihtua

Ja uus pino, mä jätin ton viikko merkinnän pois nyt koska meitä on jo niin paljon eri aikaan alottaneita! :)

ja kopioin viimeviikon rimpsut tähän nyt ens ja muutellaan niitä sit viikon kuluessa ku on noi punnituspäivätkin eriaikoihin.

Jee jee ja iso tsemppi taas päälle!

Nyyttimyy

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 73,6 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: 200 g
Pudotusta yhteensä: 3,3 kg


afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta +0,2kg
Paino nyt: 66,6kg
Pudotusta yhteensä: -1,8kg
Tavoitepaino: 58kg

muumimamma1983

lähtöpaino 88 kg
pituus 158cm
paino nyt 87,3 kg
pudotus viime viikosta -0,7kg
pudotus yhteensä -0,7kg
tavoitepaino 58kg


iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(28.7): 109,5
pudotus viimeviikosta:
pudotus yhteensä: 2,7 kg
1.Tavoite 106,6 kg

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,3kg
Pudotus viime viikosta: 1,6kg
Pudotus yhteensä: 1,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

tyttö-nen



flinux

Pituutta: 155cm
painoa: 75kg (lähtöpaino)
Tavoitepaino 55kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(4.8): 108,2
pudotus viimeviikosta: 1,3 kg
pudotus yhteensä: 4 kg
1.Tavoite 106,6 kg

saanukka

Aloituspaino 67kg
Välipaino 64,9 (-2,1kg)
Pudotus edellisviikkosesta -700g
Tavoite 62kg

Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 98,2kg
Pudotusta viikossa -700g
Pudotusta yhteensä 12,4kg
 
tämän viikon rimpsu:

paino nyt: 73,6 kg
pudotusta viime viikosta: 200g (luoja mikä tsemppi lähti ja ens viikolla paremmin)
pudotusta yhteensä: 3,3 kg
lähtöpaino oli: 76,9 kg
pituutta 175 cm
tavoite: 68 kg
 
Voi taivas.. Mie skippaan huomisen punnituksen :snotty: oon syöny ku porsas viikon verran ja ei tasan näytä hyvältä puntarilla :x
Mut nyt ollaanki nälkäkuurilla vähä aikaa :whistle:

nyyttimyy pienen jutun oon huomannu tuossa miun rimpsussa. ei miuta kyllä suuremmin haittaa mut oon saanukka kahella aalla ja yhellä ännällä :xmas:

Loman jäljiltä töissä |O ei ois sitte millään jaksanu!!

Tsemppejä kaikille :flower:
 
En halua pakoilla ja väistellä totuutta, joten kerrotaan nyt täälläkin. Plussaa tuli +0,2kg. Ja oli kyllä tiedossa. Mutta tästä jatketaan :)

afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta +0,2kg
Paino nyt: 66,6kg
Pudotusta yhteensä: -1,8kg
Tavoitepaino: 58kg
 
Tässä minun rimpsuni kokonaisuudessaan:

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,3kg
Pudotus viime viikosta: 1,6kg
Pudotus yhteensä: 1,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

Mullakin meni viikonloppuna syömiset vähän niin ja näin, mutta nyt on taas hyvä tsempata ja onneksi sain katkaistua syöpöttelyn jo eilen kun yleensä se venyyyyy.

Nyyttimyy: Onnea pudotuksesta! Saanukka: Tsemppiä lomalta paluuseen , se on kamalaa mutta helpottaa jo loppu viikkoa kohden (ainakin mulle kävi niin viime viikolla). Ja nyt on hyvä hetki taas tsempata syömisten suhteen B) . Afrikanpaprika: Noin pieni nousu on +-0 ja eikun uusi viikko ja uudet kujeet ja uudet lukemat!
 
Saanukka: oho, niinpä näyttää olevan.. Ei tähän voi sanoo muuta ku "hupsista saatana" ja korjata asian :LOL:

Arfikanpaprikan ja räntäsateen ripmsut tuli päivitettyy. kattoo miten mä viel sekoon tän järjestelmäni kanssa tällä viikolla hah. Kompastun omaan näppäryyteeni ja teen mahalaskun.. :)
 
:wave:

Täällä taas. eipä tullu oikein mitään tehtyä viikolla ja syömistäkin koitin rajoittaa. tällä viikolla sitten kovempi tsemppaaminen.

elikkäs minun tietoni:

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -1.5kg
Paino nyt: 77,5kg

viime viikon tietojahan en antan kun vaaka näytti +2kg :ashamed: enää ei kyl sellast saa tulla :/
Nyt on jääneet nuo pyöräilytkin hiukan, mut alotan taas. Pyöräilen vaik korttelii ympäri likka kyyis jos ei muuta :LOL:
 
Mulla olis painoa pudotettavana n.15kg. Raskausaikana tuli kiloja kerrytettyä parikymmentä ja niitä pitäis nyt sitten saada tiputettua. Aiemmin raskauskiloja tiputtelin myös nettiryhmän tuella ja siitä oli iso apu. Nyt kun oon itekseni yrittänyt saada jotain aikaseksi, niin ei vaan tuu oikeen mitään. Paino junnaa samassa viikosta toiseen kun en oo saanut tsemppiä päälle. Imetys pelkästään ei multa vie kyllä yhtään kiloja, jos en jätä herkkuja pois ja ala liikkumaan.

Yritän samoin metodein kuin aiemmin, eli herkut pois, säännöllinen ruokarytmi 5krt/pv ja liikuntaa. Syyskuun alusta alan taas käymään kuntosalilla ja ohjatuilla tunneilla, mutta yritän nyt sitä ennenkin lenkkeillä ym. liikuntaa harrastaa. Täällä kotona mulla on crosstrainer niin voisin sillä taas intoutua polkemaan.

Onko teillä joku yhteinen punnituspäivä?

mida

lähtöpaino: 69,4kg
tavoitepaino: 55kg
 
En oikeen tiiä miten olisin päivittäny tota muumimamman rimpsuu ni pistin sen noin vaan.

midalle oikein paljon tervetuloo mukaan. Meillä ei oo yhteistä punntuspäivää, maanataisin alotetaan uus pino ja sit tietoja päivitellään tohon sitä mukaan ku kenelläkin on punnituspäivä. Maanantai on suosittu, keskiviikkona ja torstaina on muutamalla ja lauantainakin tais olla ainakin yhdellä.

Meikäläisellä on sit NIIN puhtipois nyt että on sellanen olo että jonkun pöpön tästä oon saamassa ja sairastamassa. Sitä vaan käy aina niin että just nyt ei olis aikaa sairastaa, tentti perjantaina ja lukemiset pahasti kesken. Nii ja seuraava tentii on taas 2,5 viikon päästä ja siihen on taas uudet 900 sivuu materiaalii. EI EHI SAIRASTAA! Mut kyllä on heikko olo ja maha temppuilee :( tosi kurjaa. Aamulenkki tuli tehtyy kävellen, se tuntui vielä hyvältä mut yliopistolla sit yksien portaiden kulkeminen tuntui ylitsepääsemättömän vaikeelta.

Nii ja mennään toista päivää jo ku mikään ei tunnu maistuvan, voisin syödä vaan mansikoita ja salaattia.
 
Nopsasti kun katsoin, niin en löytänyt kuin tuon vanhan pinon :) Mutta nyt tässä viestiä tänne uuteen pinoon...

Punnituspäivä on taas täällä ja aamulla kävinkin vaa´alla. Kauheesti ei ollut odotuksia johtuen huonosta syömisestä ja alkavasta ummetuksesta ja yleisestä turvotuksesta.

Punnitus oli kuitenkin ihan iloinen yllätys. Tästä on hyvä jatkaa.

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(11.8): 106,8
pudotus viimeviikosta: 1,4 kg
pudotus yhteensä: 5,4 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Vielä olisi matkaa 200g tuohon ensimmäiseen tavoitteeseen. Sitten pääsee laittamaan uutta taivoitetta! Huippua!

Tsemppiä muillekin! :flower:
 
Wou, iloksilla ihan justiinsa eka etappi saavutettu! Loistavaa!

Miiuliinilla jälleen huikeet lukemat. Ja kokonais pudotus senkun kasvaa jo 13 kiloo!!! Se on mieletöntä. Onko sulla jotain tiettyy tavotetta?

räntäsade ja tyttö-nen saaneet myös hienot pudotukset tälläviikolla. Jei

Meikä lähtee tästä seuraavaksi kiduttamaan itseään, kosmetologi-kaveri ottaa ja nyppii mun kulmat ja värjää ripset ja kulmat taas. Hitto se tietää tuskaa, mut sit taas ei peilistä kattele kummitus :) Mul on siis luonnostaan käytännössä värittömät ripset ja kulmat. :p

Täällä taistellaan motivaation puutteen kanssa. Oon käyny läpi mun viime viikon ja tämän viikon syömiset ja katon että oonko arvioinu jotain ehkä väärin mikä selittäis tämän viikon pienen pudotuksen. En mä kyllä niissä nää mitään kummallista, paitti se viime perjantainen ilottelu ilta. Noh, kattoo josko tälläviikolla jättää sen väliin ja huomaa maanantaina taas iloisen yllätyksen (sitten ainakin tietää mitä syyttää viime viikosta heh) yks mitä mietin kans on että ehkä annos koot oon arvioinu liian pieniksi (siis ovat todellisuudessa isommat mitä oon ite arvioinu) ja siihen pitää kiinnittää nyt enemmän huomioo myös :)

Tää on kyllä upeeta lukee muiden menestystarinoita! Itellä suurin urakka on vuoden takainen (20 kg) ja nyt sit pientä korjausta vielä tämän hetken olemukseen.. Jatketaan taas..

 
Hienoja pudotuksia teillä! Kannustaa itseäkin kun muut saavat pudotettua!

Mä otan punnituspäiväksi lauantain, joten aina silloin ilmotan viikon tuloksen, joka toivottavasti on aina miinusmerkkinen =)

Mulla on hyvin mennyt tää viikko. Tarkkana saa olla kun yöunet on huonoja ja jatkuva väsymys päivisin päällä, välillä isompi ja välillä pienempi, ettei repeä syömään huomaamatta. Liikuntaa pitää lisätä reippaasti, en oo vielä vauvan syntymän jälkeen käynyt ku pari kertaa lenkillä, mutta nyt kun saa jo vapaasti liikkua niin pitää alottaa. Crosstrainerilla oonkin polkenut jo. Mut aiemmista kokemuksista voin sanoa, että mun kohalla syöminen on se tärkein juttu laihdutuksessa, liikunta on hyvänä tukena ja kiinteyttää, mutta pelkästään sillä en kyllä laihdu. Jos syön ja herkuttelen, niin paino ei tipu yhtään, vaikka kuinka liikun. Eli itsekuria tarvii!

Tsemppiä kaikille! Nautitaan vielä kesäisistä päivistä B)
 
Täällä myös motivaatio ongelmia ja herkkuhimo on aivan kamala. Eilinen oli paha, oli pakko käydä laskemassa syödyt kalorit jotta sain illalla vielä syödä hyvällä omalla tunnolla (tosin tyydyin rasvattomaan maustamattomaan viiliin ja ruisleipään kalkkunaleikkeellä) kunnon iltapalan.

Nyyttimyy: Ettet vaan syö liian vähän?

Mulla oli viime syksynä se ongelmana että söin liian vähän ja paino alkoi jumia. Liian vähän syömisen huomasin vasta sitten kun joulun alla aloin syömään enemmän ja paino alkoi pudota. Silloin nauroinkin, että enpä ole koskaan paremmin syönyt painon pudotessa kun suklaalla putosi. Mun on kauhean vaikea syödä sopivasti, helpompi on syödä liian vähän tai sitten vielä helpompi liikaa...

Tervetuloa mida lauantain punnituspäivälle mun seuraksi! Muista vaan että otat maltilla tän painon pudotuksen kun sulla pieni vauva, imetät ja joudut öisin valvomaan. Niin ja tuosta imetyksen laihduttavasta vaikutuksesta. Mulle sanoi esikoisen aikaan yksi vanhempi kätilö että imetys pitää painoa n.5kiloa normaalia korkeammalla ja mulla ainakin on pitänyt paikkaansa eli kun olen imettämisen lopettanut niin paino on pudonnut itsekseen sen 5kiloa.

Tsemppiä loppuviikkoon kaikille!
 
Räntäsade: joo mä oon kans lukenu/kuullu jostain et kroppa menee niinku säästöliekille jos syö liian vähän. En mä tiiä, voi se sitäkin olla. Mut silti mietityttää lounaan annoskoot, päivällisen teen ite ni tiedän mitä siin on ja paljon kalorei, mut lounaalla käyn syömässä "kouluravintoloissa" ni siit en tiiä paljon siel on piilokalorei. Oon pyrkiny siihen et puol lautasta salaattii 2-3 perunaa (riippuen koosta) ja 1 dl kastiketta + 2-3 palaa ruisleipää. Juomana vesi. Ja jos on joku laatikko ruoka ni pyrin arvioimaan et sitä tulee n. 200-300g. Päivällisenä syön siis myös lämpimän ruuan ja iltapalaksi jonkun voileivän vielä.

Tänään huimaa!!! Kävin pojan kanssa lääkärissä ku sillä oli mulle hyvinkin mystinen liikkuva ihottuma (selvisi että se on nokkosrokko, eli aiheuttajasta ei hajuukaan ja hoitoon kortisonivoide). Noh siellä sitten pähkäilin parkkihallissa että missäs hitossa se lippu on ja kumarruin hakee sitä kassinpohjalta, löysin ja ku lähin seuraavaks kävelee ni piti seinistä kiinni pitää ja oli just sellanen olo että NYT lähtee taju. Juu teki tosipaljon mieli mennä siit sit autonrattiin, mut siinä muu auttanu ku relaa hetki ja istuu paikallaan autossa. Tais veren sokerit tippuu alas ja sit se nopee nousu ja sit viel ku on alhanen verenpaine (siis normaalisti just n 100/56) nää ku ynnää ni lopputulos on varma!

Montako kertaa päivässät eillä tulee syötyy? mä syön n. 3-4 kertaa päivässä, ja tuntuu että se on kyllä liian harvoin. pitäis ehdottomasti ottaa joku hedelmä välipala lounaan ja päivällisen väliin ja aamupala käytännöksi joku muuki ku pelkkä kahvi :)
 
Nyyttis, mulla painonpudotuksessa on tavoitteena joskus painaa 68kg. Mutta saapa nähdä onnistuuko ikinä, mutta se olisi se mun ihannepaino :) elikkäs tästä vielä kun sais 30kg pois...
Pienin välietapein kumminkin, ja toinen lapsikin kun olis jossain vaiheessa haaveena... miehen kanssa ollaan sovittu että mun pitää painaa enintään 89kg ennen kuin aletaan edes yrittämään, joten ei tuohon kovin pitkä matka oo.. vaikkakin taidan yrittää pudottaa vieläkin enemmän ennen "yrittämistä", että olisi kivempi vauvamaha sit joskus :) mutta siis pienin askelin eteenpäin :)

Mä syön yleensä päiväs 5kertaa, eli aamupala (maustamatonta rasvatonta jogurttia + hedelmä)
lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Välipalaksi joku hedelmä tai leipä, riippuu onko nälkä.. Iltapalaksi samoin.
Nyyttis, se sun paino voi junnata tuonkin takia paikallas ettet syö mitään aamulla :( itse oon oppinut vasta painonvartijoissa syömään aamupalan, ja vaikka en paljoa syökään, niin se herättää aineenvaihdunnan päiväksi. Joten kokeile, vaikka tuolla jogurtilla - eikä mene paljoa pisteitä heti aamusta. (Mulla ei toimi leipien syönti tms. jos suurin osa pisteistä menee jo aamusta...sit olis loppupäivä heti tuomittu:( )

Räntäsade; tuo pitää niin paikkaansa ettei kaikilla paino tipu imetyksen aikana yhtään. Kiva että olit jonkun "kokeneenkin" kuullut noin sanoneen :)

Nyt päärynää nauttimaan :)
Hyvät yöt!!
 
Kiirettä on pitänyt mutta nyt ilmoittelen lukemia.
Elikkäs...

Hellehattu
Aloituspaino 69kg
Nyt 67,5kg
Pudotus yht -1,5kg
Tavoite 57kg

Nyt tunnen onnistuvani :) ruokahaluni on huomattavasti vähentynyt ja makeanhimon tainnutan mansikoilla ja vadelmilla sekä rahkalla.
Liikuntaa olen lisännyt roimasti ja joka päivä ainakin reipas kävely on tehtävä :D
Imetyksestä oli teillä ollut täällä puhetta.. mulla ei imetys ainakaan kiloja karistanut vaan sain niitä huimasti kerrytettyä itseeni juuri imetyksen aikana :ashamed:
Minulla vauvakuume nostaa taas hiljalleen päätään ja sen takia tätä painoa on saatava alas.
Ei uudella vauvalla ole kuitenkaan mikään niin kiire, vaan tässä jossain vaiheessa ehkäpäs.. :)

Tsemppiä kaikille :wave:
 
Joo, ei se imetys itsessään mua ainakaan oo aiemmin laihduttanu. Mutta kun oon jättäny herkut pois ja alkanu liikkua, niin sillon paino on kyllä pudonnu aika rivakastikin ja nopeammin, mitä sellasena laihdutusaikana, jollon en oo ollu imettäväinen. Eli varmaan jonkinlaisena tehosteena imetys voi toimia, jos kiinnittää huomiota syömiseen ja liikkuu. Terveellisesti ja säännöllisesti tässä on syötävä kun imettää, mutta herkut on kyllä ihan turhia ja aiheuttaa lisäks vauvalle mahaväänteitä..

Tänään tullu harmittava herkkuhimo ja huomenna punnituspäivä :/ Nyt loppupäiväksi ruotuun!
 
Pääsinhän sisään tänne..jostain syystä on hyvin usein vaikeuksia saada tätä kaksplussan sivustoa auki, onko muilla samaa ongelmaa?

Elikkäs mun eka rimpsuni nyt sitten:

mida:
aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 67,7kg
pudotusta viime viikosta: -1,7kg
pudotusta yhteensä: -1,7kg
tavoitepaino: 55kg

Mukavasti on lähtenyt painoa. Näin aluksi se humpsahtaa helpommin alaspäin, ne viimeset kilot onkin sitten sitkeämpiä..

Tänään alotin päivän tunnin lenkillä, ihanaa. Pitää yrittää nyt lenkkeilemällä kohottaa vähän peruskuntoa, ennen ku lähtee syyskuussa jumppiin, ettei ihan pökerry sinne saman tien :D
 
tosi hienosti lähti ekalla viikolla midalla painoo! iso käsi sille *taptaptap* :)

Kyllä se muuten liikunta koukuttaa, päivä oli ihan pepusta siihen asti kunnes pääsin tunnin reippaalle kävelylenkille. Normaalistihan käyn sillon aamusin ni lähtee mukavasti päivä käyntiin. Nyt on sellainen olo että maanantaina punnituksessa on ihan hyvät miinukset, koska ulkomuoto on viikossa muuttunu ihan hirveesti! Eihän tätä pudotettavaa paljon enää oo tietty, mut nyt alkaa oikeesti häviimään maha ja lemmenkahvat!! Siis 2 lasta synnyttäny ja kävelemällä saanu mahan litteeksi!! Oon aika woot asiasta. Ja jos ei paino numerona putoo ni tyytyväinen pitää olla viikon saavutuksiin peilissä :)

Syömiset ok, vettä kuluu ihan hirveesti. Ollu taas niin kuuma ja janottaa vaan kokoajan.

Ja juu, välillä tälle pirun sivulle on ihan mahdotonta päästä! Tiiä sit onko niin raskaasti ladattavat sivut että netti ku hiukkasen hitautuu ni tää menee ihan jumiin, vai onko palvelimen päässä vikaa. Ottaa näistä nettisivuista selvää :)


niin ja meinasin että en tekis uutta pinoo ens viikolle, kai tää kelpaa meille jatkossakin. Jos joku haluu ottaa ton rimpsupäivityksen vastuulleen ni toki saa uudenkin pinon alottaa :)
 
Tässäpä minun uusi rimpsuni. Kuten arvasin niin paino putosi ekalla viikolla hyvin ja nyt sitten ei paljon mitään, mutta tästä jatketaan vähitellen alaspäin.

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,1kg
Pudotus viime viikosta: 0,2kg
Pudotus yhteensä: 1,8kg
Tavoite: aluksi 64kg

Tuosta liikunnasta oli ollut puhetta, itse olen kans taas yrittänyt liikkua edes vähän. Tälle viikolle saldoksi tuli 3 sauvakävely lenkkiä. Tänään ei olis kyllä tullu lähettyä ollenkaan mutta mies pyysi kävelylle pururadalle ja oli tosi kiva kävellä kun olis seuraa ja erilainen maasto. Oli kyllä paljon raskaampaa kuin asfaltilla. Joo ja kyllä se vaan ihmeesti piristää kun tulee lähdettyä, mulla kun on ollu koko päivän niin vetämätön olo kun vaan voi olla niin lenkin jälkeen tuli paljon parempi viilis.

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!!
 
Itse huomaan heti, että jaksaa paremmin liikkua, kun helteet on hellittäneet. Tänään käyty kaksikin kävelylenkkiä koko perheen voimin :) Mutta viikonloppu on ollut vähän huoletonta syömistä, joten katsellaan nyt.. Mulla ei kuitenkaan ole mitään hätää painonpudotuksen kanssa, pikkuhiljaa hyvä tulee ja toivottavasti myös pysyvät tulokset. Tsemppiä kaikille ja huomiseen!
 
Laitetaanko siis nyt tähän nämä rimpsut? Voihan sitä jossain vaiheessa tehdä uutta pinoa, jos alkaa mennä kauhean pitkäksi tämä viestiketju?


afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -0,7kg
Paino nyt: 65,9kg
Pudotusta yhteensä: -2,5kg
Tavoitepaino: 58kg



Ja tuli noista jumpista mieleen, kun mida ne mainitsi, että ilmoitin itseni zumbaan. Saa nähdä miten naisen käy :LOL:

Mukavaa viikkoa kaikille! =)
 
juu näin mä meinasin että tällä jatketaan. Mut kattoo tosiaan ku alkaa venyy :) Ja voihan olla että sitä tulee niin kompastuttuu mahalleen tän systeemin kanssa. hih.

Tänään:

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 72,3 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: 1,3 kg
Pudotusta yhteensä: 4,6 kg

Tänään oli hyvin iloinen yllätys vaa'alla!! WOHOOO!! viimeviikolla 200g nyt taas 1,3kg! niin se heittelee :) Ja tavoite senkun lähenee! Uskomatonta kattoo et sitä on jo 4,6 kg pienempi ku alottaessa. Taas oli myös lenkillä käyminen vaikuttanu, pylly oli pienentyny 1 cm ja masu 2 cm viikon aikana. Niin se vaan vissiin kiinteytyy :D

Kohti tavoitteita, ja niiden yli :)
 

Yhteistyössä