Tahdomme laihtua

Huomenta

nöpö
pituus: 158cm
Aloituspaino: 86,5kg
paino nyt: 82kg

Mä en nyt tuohon mitään viikko pudotusta laita, kun on tuo puntarilla käynti ollut kovin epäsäännöllistä. Mutta pari kiloa on tän kuun aikana lähtenyt ja siitä olen kovin iloinen, kun tuntui jo ettei vaaka heilu mihinkään. Haaveena voisi olla, että 1.9 paino alkaisi seiskalla piiiiiitkästä aikaa...
 
Puuh ja pläääh! :'(
Miten tää nyt on taas näin vaikeeta. Ukkoku tulee kotia, niin juoksen tosta ovesta pihalle ja suuntaan pururadalle. :(
Tekis miel vaa luovuttaa, ku ei näytä oikee onnistuvan.. Mut, minähän en periksi anna! |O

Tässä tänään vaa`an näyttämä lukema :ashamed:

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: +1.5kg
Paino nyt: 79kg
 
Nonii, viikon 33 punnitus on takana ja harmittavat 400 g plussaa mittarissa. Olimme pitkän viikonlopun miehen kanssa viettämässä laatuaikaa ja siellä tuli kyllä syötyä yli oman tarpeen.. ja tässä tulos.

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(18.8): 107,2
pudotus viimeviikosta: +0,4 kg
pudotus yhteensä: 5 kg
1.Tavoite 106,6 kg

jäljellä olisi nyt sitten 600 grammaa ennen ensimmäistä tavoitetta.

Lauantaina on juhlat, joissa ruokaa ja juomaa saa niin paljon kuin maistuu. Se voi olla hidasteena tämän viikon urakassa. Täytyykin katsoa, että siellä jotenkin hillitsee itsensä. Ainakin alkoholin kanssa.

Tsemppiä muille tiputteluun!
 
nyyttimyy Entä jos tekisit joka viikko vaikka sen uuden viestin pudotuksille? Jäisi nämä tänne näkyviin ja voisi viestistä seurata edistymistä, kun sitten uudessa viestissä olisi uudet lukemat?

Ajattelin vain sillä, että pysyy ehkä paremmin perässä ja saa samalla periaatteella tehdä, kuin noissa viikkopinoissa. Joka viikolle oman viestin. Voisihan sitä merkitä punnitukset esimerkiksi kuten itse merkkasin viikon 33 punnitus.

 

Nyyttimyy

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 72,3 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: 1,3 kg
Pudotusta yhteensä: 4,6 kg

afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta -0,7kg
Paino nyt: 65,9kg
Pudotusta yhteensä: -2,5kg
Tavoitepaino: 58kg

muumimamma1983

lähtöpaino 88 kg
pituus 158cm
paino nyt 87,3 kg
pudotus viime viikosta -
pudotus yhteensä -0,7kg
tavoitepaino 58kg

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,3kg
Pudotus viime viikosta: +0,2kg
Pudotus yhteensä: 1,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: +1.5kg
Paino nyt: 79kg

nöpö

pituus: 158cm
Aloituspaino: 86,5kg
paino nyt: 82kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(18.8): 107,2
pudotus viimeviikosta: +0,4 kg
pudotus yhteensä: 5 kg
1.Tavoite 106,6 kg

Miiuliini85

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,4kg
Pudotusta viikossa -1,2g
Pudotusta yhteensä 14,2kg

Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 66,7kg
pudotus viime viikosta -0,8kg
Pudotus yht -2,3kg
Tavoite 57kg

mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 67,1kg
pudotusta viime viikosta: -0,6kg
pudotusta yhteensä: -2,3kg
tavoitepaino: 55kg
 
Moikka kaikille!

Mulla ei nyt oikeen mee putkeen tämä painon pudottaminen kun oon käyny nyt viikolla ns. salapuntarissa niin paino on noussu jo kilon viime viikosta, vaikka en kyllä oo syöny niin paljoa että olis pitäny. Olo on kyllä turvonnut ja pinkeä että toivon kovasti että olis nestettä vaan kertyny, menkka oireita vähän ollu vaikka menkkoja mulla ei ole hormoonikierukasta johtuen ollu kunnolla kohta kahteen vuoteen. Huomenna sitten virallisesti puntariin totuutta suoraan silmiin katsomaan...

Onnittelut pudottajille ja tsempit junnaajille sekä oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
 
räntäsade ei anna periksi silti. Se vaaka näyttää mitä sattuu välillä :) mullakin saattaa välillä päivässä kahdessa vaihdella paino kilonkin ihan vaan sen mukaan paljonko oon sattunu juomaan vettä. Jos on nestettä ku kertyy ni se yleensä näkyy seuraavan viikon punnituksessa hirveenä pudotuksena. Itellä yks viikko vaan -200 g ja seuraavalla -1,3 kg. Älä lannistu pienistä takapakeista vaan pidät vaan tavoitteen mielessä, hyvin se menee. Tää on kumminkin hyvin pitkäaikainen prosessi. Onnea punnnitukseen!
 
No nyt on kyllä heikko päivä! Kelaan miten tekis mieli tehä Texmex ruokaa ja juoda siiderii päälle. Pisteet paukkuis, ja kalorit ja kaikki jos niin menis tekee. Mut ei kyllä yhtään oo sellanen olo että puputtais salaattii ja ruisleipää tänään. Eilen ei tehny mieli mitään muuta ku keitettyi pakastevihanneksia ja ruisleipää ja tänään on just sellanen olo että the hell with it nyt mussutellaan. Mut noup, en anna mieliteolle valtaa! Apinan raivolla ja pitkillä päikkäreillä ja lenkillä äkkii tämän päivän yli :)
 
mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 67,1kg
pudotusta viime viikosta: -0,6kg
pudotusta yhteensä: -2,3kg
tavoitepaino: 55kg

Onneks oli paino kuitenkin laskenut. Alkuviikko meni kohtuu hyvin, mutta sitten iski flunssa ja kun en päässyt liikkumaan niin maistui ruokakin liian hyvin..Huomaa kyllä, että kun liikkuu niin tekee mieli syödäkin terveellisemmin. Nyt uuteen viikkoon vielä paremmalla tsempillä!

Tsemppiä nyyttimyy, räntäsade ja kaikki muutkin! Pikkuhiljaa kohti tavoitteita!
 
Tässäpä tämä rimpsu jo ensi viikolle kirjattavaksi:

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,3kg
Pudotus viime viikosta: +0,2kg
Pudotus yhteensä: 1,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

Ei hyvä, ei! Nyt täytyis vaan saada itsensä liikkeelle kun ei tällä vähemmällä syömisellä tule mitään tuloksia. Ja tiedän kyllä että kun vaan jaksaisin liikkua niin painokin putoisi vähitellen, mutta putoaisi kuitenkin. Juu, mutta nyt nautin lauantai illasta ja alan taas huomenna miettiä ensi viikolle uutta strategiaa ;)

Onnittelut mida hienosta pudotustuloksesta!
 
Uus tulostaulukko tulee tähän :) Tsemppiä jokaiselle ja hyviä pudotuksia!

afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta +0,2kg
Paino nyt: 66,1kg
Pudotusta yhteensä: -2,3kg
Tavoitepaino: 58kg

nyyttimyy

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 71,6 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: -0,7 kg
Pudotusta yhteensä: -5,3 kg

räntäsade

Lähtöpaino 31.7: 67,9kg
Pituus: 167cm
Paino lauantaina: 66,3kg
Pudotus viime viikosta: +0,2kg
Pudotus yhteensä: 1,6kg
Tavoite: aluksi 64kg

tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -2kg
Paino nyt: 77kg

miiuliini

Aloituspaino 110,6kg
Paino nyt 96,6kg
Pudotusta viikossa +200g
Pudotusta yhteensä 14kg

iloksi

Pituus 168 cm
Lähtöpaino(21.7): 112,2 kg
Paino(25.8): 105,7
pudotus viimeviikosta: -1,5 kg
pudotus yhteensä: 6,5 kg
1.Tavoite 106,6 kg saavutettu 25.8
2. Tavoite 95,1 kg

maraiitti

Aloitus paino: 67kg (10.8)
Pituus: 153cm
Tavoite paino: 55kg
Paino torstaina 26.8: 65kg
Pudotus: -2kg

Criminal mind

Hellehattu

Aloituspaino 69kg
Nyt 65,7kg
pudotus viime viikosta -1kg
Pudotus yht -3,3kg
Tavoite 57kg

mida

aloituspaino: 69,4kg
paino nyt: 66,5kg
pudotusta viime viikosta: -0,6kg
pudotusta yhteensä: -2,9kg
tavoitepaino: 55kg


p.s Ollaan mun laskujen ja viimeviikon tietojen ilmottajien mukaan pudotettu yhteensä jo 38,7 kiloa!
 
Viimeksi muokattu:
afrikanpaprika

Lähtöpaino: 68,4kg
Pituus: 163cm
Pudotusta viime viikosta +0,2kg
Paino nyt: 66,1kg
Pudotusta yhteensä: -2,3kg
Tavoitepaino: 58kg


Joo-o, että sellaista... Kävin viikolla puntarilla ja näytti 65,5kg, mutta nyt sitten noin. Viikonloppu menikin vähän persielleen.. Mutta tästä jatketaan, tämä on piiiitkä projekti. En kuitenkaan halua mitään tosi tiukkaa laihdutuskuuria, niin näillä pienillä elämäntapamuutoksilla mennään eteenpäin.
 
nyyttimyy

pituus: 175 cm
aloituspaino: 76,9 kg (19.7)
paino nyt: 71,6 kg
tavoite: 68 kg
pudotusta viikossa: -0,7 kg
Pudotusta yhteensä: -5,3 kg

Lauantain possuttelu ei näköjään tuonutkaan plussaa vaan ihan hyvät miinukset silti! Jes, en mä sit vissiin niin paljon syönytkään sipsiä ku luulin. Ei mittän tiä :)

Tsemppiä uuteen pudotus viikkoon!
 
Uutta strategiaa eilen kehitellessäni päätin liittyä kalorilaskuri.fi sivustolle ja niin tein nyt aamulla. Tavoitteeksi asetin puolenkilon viikkopudotus tahdin. Tällä nyt kokeilen ainakin pari viikkoa. Kovin tuntuu isoilta nuo kalorimäärät siihen mitä oon nyt koittanut itsekseni syödä ja paino on vaan noussut. No kaikkea täytyy kokeilla ja tuota sivustoa olen käyttänyt aikaisemmin ilmaisversiona että on helppo aloitus näin teknisesti.

Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!

ps: Nyyttimyy: saisinko sen mun viime lauantain rimpsun tämän viikon kirjauksiin kun muuten menee niin kamalan pitkälle ennen kun tulee päivitystä?
 
Oi ja voi :D Kauhee nälkä ois, mut vaaka näyttää pari kiloa vähemmän :whistle:
Oisko se tänää niiku diettipäivä sit. :LOL:
tässä olis mun rimpsuni:

Tyttö-nen

Tavoitepaino: 65kg
Lähtöpaino: 80kg
Pudotusta viime viikosta: -2kg
Paino nyt: 77kg

 
Ei hyvää päivää, aattelin jo et jääks mun kirjottelut pois ku ei meinan löytyy enää tät sivustooka enkä muistan otsikkoo et mis tää o :eek: loppu hyvin kaikki hyvin, löysin tän ja toivottavast jää jonnee tonne muistii :|
 

Yhteistyössä