No niin, tässä sitten surkea rimpsuni tälle viikolle:
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:57,4kg
Pudotusta viime viikosta: +0,9kg
Pudotusta yhteensä:12kg
Tavoite:54kg
Plussaa tuli, minkä jo tiesinkin. Viikko meni hyvin, mutta la ja su oltiin siellä mummolassa ja syötyä tuli. Se edelleen ärsyttää kun ma-pe olin tosi tiukkana ja liikuin, niin silti ei ollut paino la-aamuna puntarilla käydessä yhtään tippunut. Päinvastoin oli noussut jo silloin :kieh:, mitä en voi ymmärtää! No, nyt sitten vaan tiukkana edelleen, ehkä se jossain vaiheessa taas laskeekin..
Tuo on niin totta, että välillä päivät menee tosi helposti ilman mitään mielitekoja, mutta sitten välillä taas joka suupalan kanssa on niin vaikeaa. Mulla on niin, että jos erehdyn yhestikään lipsumaan, niin menee helposti koko päivä plörinäksi. En osaa pysyä kohtuudessa. Ei puhettakaan sellasesta sivistyneestä käytöksestä, että ottaisin kahvin kans yhen suklaapalan ja laittaisin loput kiltisti kaappiin..ei..vaan mulla menee sitten se koko levy samantien. Joten pakko on pysyä kokonaan erossa herkuista ja ottaa sitten luvan kanssa herkuttelupäivä sillon tällön.
Ihana kesäsää, nyt vauva nukkumaan ja terassille istumaan kahvikupin kanssa. Ja VAIN pelkän kahvin kanssa:attn:
Ihania kesäpäiviä kaikille !!