!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Miiuliini85 tiedän tunteesi, sillä lähellä oli itsellänikin jättää ilmoittamatta. Hitto...
Maanantaina toivottavasti sitten parempi tilanne.
Ärsyttää oikein, kun ei saa itseään pysymään ruodussa, vaikka hyvin tietää, että mitä siitä seuraa.

Mut, tästä taas, suunta alaspäin, kuten sanoit!

Tsemppiä!
 
Moikka!

En ehtinyt perjantaina päivittämään tilannettani, lähdettiin heti aamusta mökille...
Nyt ne farkut on taas jo kahden kilon päässä, eli huonosti meni viikko täälläkin, vaikka oon lenkkeillyt ja zumbannut:confused: taitaa sillä ruokavaliolla ihan todella olla suurin merkitys tässä projektissa.

Mökillä sitten heitin ihan plörinäks, tuli syötyä herkkuja ja varsinkin makkaraa:headwall: nyt pelottaa, että ei saa itseään takaisin ruotuun...:ashamed:

pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 78kg
painonmuutos viikossa: +1kg
pudotusta yhteensä: -1kg
tavoite: 68kg

Reipasta ja hauskaa viikkoa kaikille!
 
_kristiina_ tuo itsensä ruotuun saaminen on välillä niin turhauttavan vaikeaa.. :kieh: välillä päivät ja syömiset menee niin helposti, eikä oo yhtään vaikeuksia kieltäytyä herkuista tai muusta epäterveellisestä.. mutta välillä taas ei "muka" pysty sanomaan ei millekään mieliteolle...
Mut se liikunta on kyllä tärkeetä, yhdessä terveellisen ruuan kans ne on korvaamaton yhdistelmä :) helppo sanoa näin teorian tasolla noin hieno lause :LOL:
mut tsemppiä sullekin viikkoon, kyllä se paino siitä laskee!! :) pystyt siihen, tsemppipotkun lähetän!!! :D
 
No niin, tässä sitten surkea rimpsuni tälle viikolle:

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:57,4kg
Pudotusta viime viikosta: +0,9kg
Pudotusta yhteensä:12kg
Tavoite:54kg

Plussaa tuli, minkä jo tiesinkin. Viikko meni hyvin, mutta la ja su oltiin siellä mummolassa ja syötyä tuli. Se edelleen ärsyttää kun ma-pe olin tosi tiukkana ja liikuin, niin silti ei ollut paino la-aamuna puntarilla käydessä yhtään tippunut. Päinvastoin oli noussut jo silloin :kieh:, mitä en voi ymmärtää! No, nyt sitten vaan tiukkana edelleen, ehkä se jossain vaiheessa taas laskeekin..

Tuo on niin totta, että välillä päivät menee tosi helposti ilman mitään mielitekoja, mutta sitten välillä taas joka suupalan kanssa on niin vaikeaa. Mulla on niin, että jos erehdyn yhestikään lipsumaan, niin menee helposti koko päivä plörinäksi. En osaa pysyä kohtuudessa. Ei puhettakaan sellasesta sivistyneestä käytöksestä, että ottaisin kahvin kans yhen suklaapalan ja laittaisin loput kiltisti kaappiin..ei..vaan mulla menee sitten se koko levy samantien. Joten pakko on pysyä kokonaan erossa herkuista ja ottaa sitten luvan kanssa herkuttelupäivä sillon tällön.

Ihana kesäsää, nyt vauva nukkumaan ja terassille istumaan kahvikupin kanssa. Ja VAIN pelkän kahvin kanssa:attn:

Ihania kesäpäiviä kaikille !!
 
Viikon tulokset, oli sentään edes miinusta... mutta silti jäi toissaviikon tuloksesta :stick:

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,2kg
pudotusta viikossa -500g
pudotusta yhteensä -4,1kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Jotenkin lohdutonta katella tätä omaa saamattomuuttaan, kun tänä vuonna en saa tuota viittä kiloa edes pidettyä pois :ashamed: pitäis saada jostakin niin suuri tsemppi, että sais oltua JOKA PÄIVÄ ilman mitään ylimääräisiä ähmäyksiä...

Joten yritys jatkuu... :)
 
Miiuliini85 ihana, kun jaksat tsempata mua:hug: Sullakin nyt kuitenkin paino pudonnut, hieno homma!! Onko sulla joku terveellinen herkku, johon voisit turvautua tiukan hetken tullen? Tai mahdollista tehdä jotain tosi kivaa silloin, kun tekis mieli syödä? Mä hoksasin aurinkokuivatut tomaatit muutama päivä sitten ja ai että ovat namia näkkärin päällä:p Tai salaatissa raejuuston, tonnikalan ja sellerin kanssa:)

Huojentuneena voin ilmoittaa saaneeni itseni taas ruotuun=)

pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 77kg
painonmuutos viikossa: -1kg
pudotusta yhteensä: -2kg
tavoite: 68kg

mida mulla on sama juttu tuon kanssa, että jos yhdestikin retkahtaa päivän aikana niin koko päivä menee överiksi. Tulee tunne, että ei ole hyötyä katsoa enää loppupäivän syömisiä, ku homma meni jo pilalle: / Ja on tosiaan vaikeaa ottaa vain yksi pala jotakin, parempi on pitää yksi herkuttelupäivä ja olla muuten ilman herkkuja.

Kivaa viikonloppua kaikille!!
 
mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:56,8kg
Pudotusta viime viikosta: -0,6kg
Pudotusta yhteensä:12,6kg
Tavoite:54kg

Nyt sentään tuli hieman alaspäin. Mutta hitaasti kyllä laskee. Oon nyt ollut sunnuntaista asti ilman leipää, jospa se alkaís vaikuttaa. Myöskään riisiä, perunaa, pastaa tms. en syö. Niitä ei mulla oo tullu juurikaan muutenkaan syötyä, mutta tuo leivän syönti on ollu ihan liiallista, joten se saa nyt jäädä.

Onnittelut miuliini ja kristiina pudotuksista! Niin se lähtee alaspäin kun jaksaa sinnikkäästi yrittää =)

Vauveli komentaa siihen malliin, että on mentävä. Ihanaa hellepäivää kaikille :cool:!
 
On kyl nyt jääny totaalisesti kirjotteleminen tänne. :(
Ei oikee nyt nappaa taas mikää täs elämäs :| Paino kävi kerran 66, mut nyt se on taas noussu toho 68, ku tullu syötyy mitä sattuu..
Jättäydyn nyt hiukan taka-alalle kun ei oikein mee mikään nappii omas elämäs saatikka sit ton painon kanssa. :'(

Palailen kun olen saanu elämän ilon takas ja tsemppii muille pudotuksee! :flower:
 
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 87kg
pudotusta viikossa +800g
pudotusta yhteensä -3,3kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Joo-o... menkat ja helle turvottaa :kieh: mä oon niin kiukussa kun oon syönyt terveellisesti ja liikkunut, niin silti turvotus on niin kova ettei sormuksia (jotka muuten pitäs pienentää) saa pois sormesta... :(
mutta ehkä tämä sit taas rysähtää alaspäin...!!!! taas kyl oli fiilis että en kyllä kirjota tätä tulosta tänne, mutta pakkohan se on! motivointia... ;)
 
Onpa täällä hiljaista....:(

pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 77,5kg
painonmuutos viikossa: +500g
pudotusta yhteensä: -1,5kg
tavoite: 68kg

On se kumma, ku paino ei laske vaikka lenkkeilee ja zumbaa...:headwall:

onneks sentään hellettä piisaa:cool:
 
Mä taian tehä niin, että ilmotan painoni vasta loppuviikolla. Lopetin nyt just imetyksen ja rinnat on kuin tykit ja painaa varmaan ainakin 2 kiloa :D. Ootan, että tää maidontulo tasaantuu ja loppuu niin saan luotettavamman tuloksen...

Eiköhän noilla helteillä ole ollut vaikutuksensa teidän turvotuksiin miuliini ja kristiina. Kyllä se taas tulee alaspäinkin sieltä.

En tiiä millon saavutan tuon 54 kg..tää kesä tuntuu olevan aina vähän sellasta, että vähän väliä on jotain kekkeriä ja reissua, joissa tulee syötyä. Ja paino sitten sahaa ees taas. Mut oon kotioloissa kevyellä ruoalla ja en aio niin nipottaa kesälomareissuilla ym. Ehtii sitä sitten elokuussa taas palata normaaliin arkeen ja olla tiukkana kun ei oo jatkuvasti jotain erikoista.

Nyt sitten sadesäätä tämä viikko. Pitää käyttää hyödyksi, urheilla ja tehdä kotitöitä :whistle: Viime viikko menikin lähinnä aurinkoa ottaessa ja uidessa :cool:

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Kiitos mida lohdutuksesta:) kyllä nuo helteet varmasti vaikuttivat....

mutta nyt ottaa niin paljon päähän:kieh:, kun paino ei ole laskenut niin kuin toivoin, joten keittelinpäs tänään rasvanpolttokeittoa:x syön sitä nyt niin, että saan muutaman kilon tippumaan ja jatkan sitten normaaliruoalla.

Laihdutin joskus 18 kiloa. Söin aluksi neljä päivää rasvanpolttokeittoa, josta sain tarvitsemani alkutsempin.
 
Huomenta! Ihana auringonpaiste tuolla ulkona:cool:

Siis mä en voi uskoo tätä, rasvanpolttokeitto toimi halutulla tavalla:O:D
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 75kg
painonmuutos viikossa: -2,5kg
pudotusta yhteensä: -4kg
tavoite: 68kg

On niin hyvä olo nyt! Tän päivän vielä syön rasvanpolttokeittoa ja huomenna palaan normiruokaan. Nyt on jotenkin ihan erilainen draivi päällä tän laihduttamisen suhteen, jotenkin luottaa itseensä nyt enemmän sen suhteen, että jos oikeasti on tiukkana niin kyllä niitä tuloksia tulee.

Kivaa viikonloppua kaikille, toivottavasti muutkin saavat olla tyytyväisiä viikkoonsa.

P.s. nythän sitä vois mennä ostaan ne farkut....:whistle:

Sori, kun meni hehkuttamiseks, mutta kun oon niin iloinen takapakkien jälkeen....:ashamed:
 
Kävin eilen puntarilla, mutten muistanut tulla merkkaamaan. Nyt sitten:

mida
Alkupaino:69,4kg
Paino nyt:55,8kg
Pudotusta viime viikosta: -1kg
Pudotusta yhteensä:13,6kg
Tavoite:54kg

Nyt sitten viikonloppuna juhliinmeno ja matkalla 2pv, joten haetaan menetetty kilo takaisin : /
No, ens viikko kotona taas tiukkana sitten.

Ihanaa auringonpaisteista päivää kaikille =)!
 
mida kiitos! Hieno pudotus itselläsikin=) Ja kohtahan jo saavutat tavoitteesi, vau!! Missä ajassa olet pudottanut tuon 13,6kg? Jos siis saa udella:whistle:

Lähdetään huomenna lasten kanssa viikon reissulle. Ensiksi suunnataan Vaasaan ja siellä käydään Tropiclandiassa ja Wasalandiassa. Täytyy keksiä autoon jotain kevyttä evästä itselle: / Ideoita? Tulee viikon aikana ajettua aikas paljon, joten matkaeväillä on suuri vaikutus.....

Mitäs Miiuliini85:lle kuuluu?:attn:
 
Heips kaikille! :)
on ollut sen verran kiireiset pari viikkoa, etten oo ehtinyt tänne kirjotella... etenkään kun viime viikon tulos oli 100g plussaa :kieh:
Nyt otin itseäni niskasta kiinni, koska en todellakaan halua palata vanhoihin elämäntapoihin ja lihoa paria kymmentä kiloa!!! joten tästä se taas alkaa, ja jos nyt sit sais tsempattua niin että paino laskis alle 85kilon, olis huippua! :)

Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg (5.1.11)
paino nyt 86,5kg
pudotusta viikossa -600g
pudotusta yhteensä -3,8kg
pudotettu 20,2kg vuonna 2010

Hienoja pudotuksia naiset teillä on ollut! :)

millaista _kristiina_ tuo rasvanpolttokeitto on?
 
Miiuliini85 siihen tulee valkokaalia, kelta- tai purjosipulia, vihreää paprikaa, selleriä ja tomaattimurskaa. Netistä löytyy googlettamalla resepti. Itse en ole noudattanut dieettiä ihan ohjeen mukaan, olen siis keittodieetillä olessani juonut kahvia ja syönyt näkkäriä. Toiminut on silti. Poistaa tehokkaasti kuona-aineita.

Keitosta sanotaan, että keiton sulattaminen kuluttaa enemmän energiaa kuin mitä keitosta saa.
 
Moi!
Nyt on sitten juhannus juhlittu: uitu, lenkkeilty, saunottu ja syöty:)

Mutta tässä perjantain vaakalukema:

pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 76kg
painonmuutos viikossa: +1kg
pudotusta yhteensä: -3kg
tavoite: 68kg
 
Mulla on paino jumittanut edelleen tuossa samassa, ja kirjoittelu jäänyt täysin :O
mutta hengessä ollaan mukana, kun sais vain kirjotettuakin tänne jotain.. tuntuu että kaikki taitaa olla "kesälomalla" myös täältä :(
Kuinkas sulla _kristiina_ on mennyt?
Tuo rasvanpolttokeitto kuulostaa niin kamalalta, etten varmaan itse saisi sitä alas yhtään.. tuo keitetty kaali tökkis varmaan eniten :LOL: joten nostan hattua sulle jos sitä oot syöny :)
 
Päivitän tänne kuitenkin tilannettani, vaikka täällä ei Miiuliini85:n ja itseni lisäksi muita pyörikään. Tämä ketju on kuitenkin toiminut eräänlaisena päiväkirjana ja motivaattorina itselle.

1.7. tilanne
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 76,7kg
painonmuutos viikossa:+700g
pudotusta yhteensä: -2,3kg
tavoite: 68kg
 
Viimeksi muokattu:
Miiuliini85 rasvanpolttokeitosta: vaikka se on pahaa, myönnetään, niin silti sitä syö ihan siitä ilosta, että on niin helppoa, kun ei tarvi ressata ja miettiä ruoan kanssa vaan saa mättää rasvanpolttokeittoa napaan niin paljon kun vaan sietää:) ja sitä paremmat tulokset mitä enemmän syö!! Mulle siis parempi vaihtoehto kuin räknätä ruokien kaloripitoisuuksia.

Ja sitten tämän päivän vaakalukema:
pituus: 174cm
lähtöpaino: 79kg (29.4.2011)
paino nyt: 75kg
painonmuutos viikossa: -1,7kg
pudotusta yhteensä: -4kg
tavoite: 68kg

Ei kai tääkään hyvä juttu ole, kun paino sahaa ylösalas:(
Toisaalta, menkat ja helteet vaikuttavat turvotuksen määrään, sillä varmasti myös vaikutusta painon sahaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikki!


Olen 31v.lapset synt.(-99ja-00)naimisissa olen ollut 12,5vuotta,työkseni toimin vastaavana ravintolassa.Pikasepustus:)

Pääseekö mukaan?Täytyy käydä lukemassa ,ilmoittelettekö painoa kerran viikossa vai miten :)Itse olen nyt ollut vasta viikon paikkareiden pisteillä mutta laitan rimpsuani tähän jos sovin joukkoonne!

pituus: 169cm
lähtöpaino: 77kg (2.7.2011)
paino nyt: 75,6kg
painonmuutos viikossa: -1,4kg
pudotusta yhteensä: -1,4kg
tavoite: 70kg,aluksi,katson miltä tuntuu tuossa painossa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä