No niin, keskiviikko ja virallinen punnitus suoritettu
tästä tämä tämänvuotinen elämäntapamuutos jatkuu!!
Miiuliini85
Pituus 170cm
aloituspaino 90,4kg
paino nyt 90,4kg
Pudotusta viikossa 200g
Pudotusta yhteensä -
Pudotettu 20kg vuonna 2010
Laitoin mun rimpsun nyt noin, koska nyt haluan katsoa paljonko tänä vuonna saan pois
ja sit lisämotivaatioksi tuon mitä viime vuonna tuli tiputettua, ettei se unohdu
tuossa pudotusta viikossa kohdassa on tuo 200g, koska se multa viikossa lähti, mutta nyt alan tästä lukemasta katsomaan tämän vuoden pudotuksia joten siksi en laittanut tuohon yhteispudotuskohtaan vielä mitään. Sekavaa tämä mun selitys, mutta yrittäkäähän ymmärtää
Iloksi ikävä kuulla että vauvaa ei ole kuulunut :hug: toivottavasti hoidot tehoaa, ja saatte ikioman rakkauspakkauksen
Meillä meni vuosi ennenku aloin odottamaan esikoista (nyt pian 2v poika).. sain painoa pudotettua 13kg, painoin 97kg kun tulin raskaaksi. Mulla on diagnosoitu pco, mutta gyne jo sillon kolme vuotta sitten sano että laihdutus on sen paras hoitomuoto. Mä kun en ovuloinut joka kierrossa ollenkaan, ja tarkotus olikin alkaa ottamaan lääkkeitä ovulaation aikaansaamiseksi.. mutta sit yllätyksenä tulinkin raskaaksi ennen kuin mitään lääkkeitä edes otin
Nyt tilanne on sikäli eri, että tunnen joka kierrossa ovulaation.. mutta lapsia ei tehdä, niitä saadaan :heart:
Joten mä toivon sulle kaikkea hyvää tämän asian suhteen!
Mua harmittaa kun liikunta on täs parin viikon aikana ollu niin vähäistä
kerran on tullut zumbassa käytyä (vakitunnit kun tauolla vielä, tuo oli sellanen "Kinkunsulatuszumba" ).. Huomenna pitäs mennä käymään yhdellä ilmaisella tunnilla, ja sit onneksi ens viikolla alkaa ne vakitunnitkin
jotenkin zumbasta on tullut mulle niin sellainen liikuntamuoto, jota odotan ja josta sydämessäni nautin... se ei tunnu miltään pakko pullalta, vaan sinne on aina päästävä, vähintään 2kertaa viikossa
kun löytäis vielä jonkun muunkin liikuntaharrastuksen, josta tulis samanlainen luonteva osa tätä elämää
Vaikka tärkeintä painon tippumisen kannalta on se mitä syö, mutta liikunta on siihen niiiiiin hyvä apu
Tsemppiä vain alkavaan viikkoon, ja ens viikolla nähdään pienempiä lukuja kaikkien puntareissa