Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Saaks mä meen puhumaan sen akkan kaa,syön hitto häntä heti,mua ärsyttää tollaiset :kieh: :kieh: :kieh:
Joop.
"Ärsyttää" on lievä ilmaisu, mitä mä tunnen tätä kys. ihmistä kohtaan.
Viha, melkeinpä pidättelemätön sellainen, on lähempänä totuutta. :/

Neuvoko ne poliisit ja jos ei ni kannattaa ehdottomasti käyttää se lapsi lääkärissä tulevaa oiekudenkäyntiä varten. Vaikka ei mitään näkyviä vammoja oliskaa ni se et on lääkärin lausunto siitä et lapsi on kovati järkyttyni on asialle eduksi. (t. joskus ennen lastenvihaajan naapurissa asunut).

Ihan hirveää! Meidänkin kuopus on 7v, joten voin niin hyvin kuvitella tunteesi. Kyllä tämä maailma kantaa päällään ihmeellisiä ja sairaita ihmisiä :/ Asia on hyvällä mallilla, mäkin neuvoisin vielä siellä lääkärin puheilla käymään. Toivottavasti pieni toipuu tapauksesta ja saa luottamusta poliisia kohtaan. Iso :hug: sulle ja pojalle!

jaaha
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Just ja joutunut sitten itse linnaan siitä,no kukin tyylillään..
Hyvä että ap soitit,niin saadaan se akka vastuuteen teostaan.
Jep. Suomessahan joutuu linnaan pahoinpitelystä.... Ja silmä silmästä jne. Jos mun skidiä satuttaa tai uhkailee joku tahallaan, niin aivan vitun varmaan vastaa siitä mulle ihan ensimmäisenä. Se on vissi se.
ei taida tää imperial olla ihan terve. näitä riittää, ei kannata tommosten kanssa yrittää puhua järkeä.

Ai jumalauta mikä tapaus. Aivan uskomatonta!! Jos olisin poliisi niin nappaisin kyllä siltä törtöltä kortin pois! Sinuna ottaisin yhteyttä johonkin lastenlääkäriin, joka voisi kirjoittaa todistuksen siitä miten pahasti poikasi järkyttyi tapahtuneesta (ja tarvittaessa myös antaa neuvoja jatkoa varten jos unettomuus ja pelko jatkuu) . Nimittäin kyllä tuommosesta pelottelustakin pitäis tulla jotain seuraamuksia sille naiselle!

Menettelit kyllä fiksusti kun et puristanut tätiä pillistä.. An eye for an eye makes us all blind.. Kovasti tsemppiä sulle ja pojalle!

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Just ja joutunut sitten itse linnaan siitä,no kukin tyylillään..
Hyvä että ap soitit,niin saadaan se akka vastuuteen teostaan.
Jep. Suomessahan joutuu linnaan pahoinpitelystä.... Ja silmä silmästä jne. Jos mun skidiä satuttaa tai uhkailee joku tahallaan, niin aivan vitun varmaan vastaa siitä mulle ihan ensimmäisenä. Se on vissi se.
ei taida tää imperial olla ihan terve. näitä riittää, ei kannata tommosten kanssa yrittää puhua järkeä.
onneksi on harvassa tollaset tyypit :eek:

J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä-!-!-!

todellakin heti poliisijuttu tuosta, muistat tuoreeltaan mitä hän sanoi jne. Kenties oli muitakin kuulolla, jotka voi todistaa.
Että nainen uhkailee lapsia poliisilla vaikka hänen toiminta pitäisi ilmoittaa poliisille.

sori en ole lukenut koko ketjua.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:

todellakin heti poliisijuttu tuosta, muistat tuoreeltaan mitä hän sanoi jne. Kenties oli muitakin kuulolla, jotka voi todistaa.
Että nainen uhkailee lapsia poliisilla vaikka hänen toiminta pitäisi ilmoittaa poliisille.

Joo kyselin tässä päivänmittaan, ja tämä mein sällin serkkupojan äiskä (joka siis kävi myös kys. ihmisen luona kyselemässä tapahtuneesta, ja jolle täti kanssa sanoi tehneensä tuon tahallaan) sanoi olevansa valmis poliisin pakeille,mikäli kutsu käy.

Viikonloppuna mennään me pojan kanssa kuultavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

Joo kyselin tässä päivänmittaan, ja tämä mein sällin serkkupojan äiskä (joka siis kävi myös kys. ihmisen luona kyselemässä tapahtuneesta, ja jolle täti kanssa sanoi tehneensä tuon tahallaan) sanoi olevansa valmis poliisin pakeille,mikäli kutsu käy.

Taitaa täti olla peloissaan ja hermona mitä tuleman pitää, vaikka miten aukookin päätään ja sanoo mit sattuu.
HYVÄ kun puolustat lastasi, jos lapsella menikin luotto vieraampiin ihmisiiin, oppii hän tästä sen, että äitiin voi kyllä turvata :heart:
ja se on TÄRKEINTÄ.
Ymmärrän hyvin mihin tunnekuohuun olet joutunut, itsellänikin 7v poika ja voisi olla ihan sama tilanne missä vaan kun lapset pyöräilevät.
Onneksi vaan noin vaarallisia ja aggressiivisia naapureita ei ole kaikilla.

En voi muuta kun pahoitella isosti! :hug: :hug: |O :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:

Taitaa täti olla peloissaan ja hermona mitä tuleman pitää, vaikka miten aukookin päätään ja sanoo mit sattuu.
HYVÄ kun puolustat lastasi, jos lapsella menikin luotto vieraampiin ihmisiiin, oppii hän tästä sen, että äitiin voi kyllä turvata :heart:
ja se on TÄRKEINTÄ.
Ymmärrän hyvin mihin tunnekuohuun olet joutunut, itsellänikin 7v poika ja voisi olla ihan sama tilanne missä vaan kun lapset pyöräilevät.
Onneksi vaan noin vaarallisia ja aggressiivisia naapureita ei ole kaikilla.

En voi muuta kun pahoitella isosti! :hug: :hug: |O :snotty:
Tuo se tärkein juttu onkin.
Että toi sälli tajuaa, että noin ei voi kelleen tehdä ilman seuraamuksia. Ja että poliisi jeesii noissa asioissa.

No huh huh! :eek:

Voi poika rassu! Varmasti on järkyttyny jos on ensin pelästyny että toinen ajaa päälle ja sit aikuinen viel käyny huutaan ja pelottelemaan! |O 7-vuotias on kuitenkin niin pieni lapsi vielä, että en mä mitään muunlaista käytöstä tollasessa tilanteessa odottaiskaan. Mun mielestä on todella hienoa, että ei ole vielä oppinut märehtimään asioita itsekseen - kuten meillä aikuisilla usein on ikävä kyllä tapana - vaan uskaltaa olla niin pehmeä (kuten joku sanoi ) että itkee. Jollain lailla se paha olo kuitenkin purkautuu.
Mä en itte ehkä jättäisi sitä poliisireissusta kertomista ihan siihen lauantaiaamuun kun haluaisin ehkä valmistella lasta paremmin. Puhua rauhassa ja kiireettömästi mm. siitä mitä poliisit tekee. Mutta sinä tunnet toki itse lapsesi parhaiten :) ¨
Samoin menisin kyllä käyttämään poikaa lääkärissä.
Hienoo, että pystyit pitämään malttisi tuossa tilanteessa, mulla olis kyllä ärräpäät lennelly. Mutta nyt sinä olet paljon vahvemmassa asemassa kuin tuo naapuri - ja hyvä niin! Toivottavasti joutuu vastaamaan teoistaan!
Jaksamista ja pitkää pinnaa teille kaikille ja pojalle oikein erityisesti. :hug:

vieras
Siis ei hele mikä ämmä!! Miten tollasia ihmisiä voi etes olla olemassa? Toivottavasti poikasi tokenee tuosta pian, ihan järkyttävää!! Toivottavasti tää akka saa tuntuvan rangaistuksen!

memmu
Ei mikään oikeuta ajamaan toisen päälle TAHALLAAN!! Vaikka ap:n lapsi olis heitelly kärrynpyörää keskellä ajorataa niin tahallaan hänen päälle ei olis saanu ajaa!! Ja kyllä minä ennemmin olisin ihmeissäni siitä, jos lapsi EI OLIS järkyttynyt tollasesta. Miksi jotkut kuvittelee (YHÄ) ettei poikalapsi/mies saa itseä?

Ja AP:lle...ihan oikeen että soitit poliisille ja rauhallisia öitä teille sinne ja isot myötätuntohalaukset!!

kamala juttu :/ mietin tässä itekseni että oisko ihan hullua pyytää että ne poliisisedät näyttäis sille sun pojalle että ne ei oo oikeesti pahoja, vaikkapa sillai että poliisisetä jututtais poikaa asioista mitä poliisit tekee ja miksi. ja vaikka veisivät kattomaan poliisiautoaki jos semmonen paikalla on ja antaisivat sällin tutkailla sitä autoa ja semmosta. tulis pojalle positiivinen kokemus poliiseista.

Vieras
Naapuri teki väärin, mutta silti kannattaisi vielä painottaa lapsille, että tiellä ajetaan aina reunassa. Autoilija ei välttämättä näe matalaa lasta. Tässä ei ollut kysymys siitä että lasta ei olisi nähnyt, mutta niin se pitää lapsille opettaa.

Yhteistyössä