Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

SH
Eikö kenelläkään tullut mieleen, että poliisit pitäisi tällaisissa tapauksissa soittaa heti paikalle? Miten enää voidaan todistaa oliko nainen mahdollisesti alkoholin tai muiden päihteiden vaikutuksen alaisena ko. tapahtuma aikana. Myös poika olisi pitänyt käyttää heti lääkärissä, voihan olla vammoja, jotka eivät näy päälle päin ja samalla olisi tullut käynnistä merkintä. Tämän jälkeen mahdolliset pelot ja muut vammat on tiedossa ja ne pystytään yhdistämään tapahtuneeseen. Minä kyllä ilmoittaisin myös naisen työnantajalle asiallisesti tapahtumasta.
 
Nyt vasta näin tän ketjun. Kamala tapaus :eek:

Kuinka joku voi olla niin tärähtänyt että tahallaan säikyttää lapsen ajamalle päälle autolla??? |O :/

Toivottavasti asia selviää pian, voimia teidän perheelle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Oli siinä sun pojassaskin vikaa. ei tuon ikästen kuulu ajella teillä.
Jahas, enpäs oo huomannut että tätä on nosteltu.

Mutta sinä g.
Näytä mulle se lain kirjain joka kieltää lapsia ajamasta polkupyörällä pihatiellä. Tai tiellä yleensäkään.
Ja sitten vielä näytät mulle sen kohdan laissa, joka sanoo, että on luvallista ajaa lapsen päälle opetusmielessä.

Ja kuten joku jo kysyikin, missäs "tuon ikäiset" saavat ajaa?
 
Ja sen verran nyt kerron teille, että en enää kommentoi tähän ketjuun tätä asiaa. Sen verran mukavia ihmisiä täällä palstailee...Yv:nä tullut muutama todella mielenkiintoinen viesti.

Eli ne joita asia kiinnostaa, voivat kysellä asiasta yv:llä.

Asia etenee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SH:
Eikö kenelläkään tullut mieleen, että poliisit pitäisi tällaisissa tapauksissa soittaa heti paikalle? Miten enää voidaan todistaa oliko nainen mahdollisesti alkoholin tai muiden päihteiden vaikutuksen alaisena ko. tapahtuma aikana. Myös poika olisi pitänyt käyttää heti lääkärissä, voihan olla vammoja, jotka eivät näy päälle päin ja samalla olisi tullut käynnistä merkintä. Tämän jälkeen mahdolliset pelot ja muut vammat on tiedossa ja ne pystytään yhdistämään tapahtuneeseen. Minä kyllä ilmoittaisin myös naisen työnantajalle asiallisesti tapahtumasta.
Poliisi nimeomaan sanoi, että kiirettä asialla ei ole, mikäli ruumiillisia vammoja ei ole. Asiaan vaikuttaa nyt moni muukin juttu, mutta tiedoksi huolehtiville; homma hanskassa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja töks:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Sitäpaitsi mä luulen että poliisitkin tajus että se poika tässä on syyllinen.. katsotaan saavatko sen vaan tuolle aapeelle perille.
Vaan kun ei ole poika syyllinen, minkään tielainsäädännönkään mukaan.
Ei kannata tolle kommentoida, se vaan yrittää ärsyttää ja tahallaan vittuilee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Pihatiellähän se poika oli ajanutkin! :eek: Mikä vittu sua vaivaa?
Ai tää on nyt mun vika että ap:n pentu huitelee autojen tiellä (vaikka pihapiiri onkin) ja parkkipaikoilla. Tiedän kyllä tollaset pikkupojat, joille ei ole mitään opetettu kotona, niitä on täälläkin pilvin pimein. Ihan hyvä jos joku opettaa kun ei vanhemmat jaksa. Täti teki ihan oikein, josko nyt oppisi.
Ens kerralla voi joku ajaa vahingossa päältä, jos ei menny perille.
Ja sitten itketään vielä enempi.
Jos ei se mukula osaa ajaa oikeissa paikoissa, ota ap pyörä takavarikkoon.
Siis ethän sä voi olla tosissas. Ensinnäkään et vissiin osaa lukea, kun ap kirjotti, että pojat väisti autoa ja takapyörä oli luiskahtanu alta. Sekö on sitten syy ajaa päältä? :eek: Veri kiehuu päässä kun sun juttuja lukee |O
 
Miksi, oi miksi tälläisiin ketjuihin eksyy noita kuspäisiä harmaita. |O Jos haluaa aukoa päätään, niin pitäisi olla pokaa tehdä se nikillään. Ai niin, mutta päänaukojathan eivät ole rekanneet itselleenn nikkiä, niinhän se aina menee. :saint:

Pssst, en todellakaan sitten lyö kaikkia rekkautumattomia samaan lokeroon. Joten kenenkään ei pidä vetää herneitä nenukkaan.
 

Yhteistyössä