Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

Psst, arvoisa g
Sen verran kuiskaan tähän ketjuun vielä, että poliisi nimenomaan oli sitä mieltä että tätä juttua ei VOIDA sivuuttaa mitenkään. Ei, vaikka mikä olis. Kertoi, että tämä kys. rouvashenkilö tulee saattaa edesvastuuseen. Näillä sanoilla mysö sanoi " vaikka se lapsi ajaisi moottoritiellä pyörällään, pitää muistaa Suomen laki. Omankädenoikeutta koulimiseen ei saa ketään käyttää"

Ja piste tähän. Sie et g millään muotoa saa mua provosoitumaan :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Ja sen verran nyt kerron teille, että en enää kommentoi tähän ketjuun tätä asiaa. Sen verran mukavia ihmisiä täällä palstailee...Yv:nä tullut muutama todella mielenkiintoinen viesti.

Eli ne joita asia kiinnostaa, voivat kysellä asiasta yv:llä.

Asia etenee.
Kylläpä jotkut on sitten typeriä.
Juttuhan ei ollut mitenkään teidän syytä :hug:

Toivottavasti ap kerrot sitten joskus kuinka tämä päättyi tuon toisen osapuolen kannalta.
 
vieras
Hyvä, että saatte henkilön vastuuseen. Minun päälle ajoi auto kolmion takaa ja kun en silloin lapsena osannut pyyttää poliisia paikalle jäin lopulta ilman minkäänlaista korvausta kun yritimme selvittää asiaa minun vanhempieni ja tämän törmäilijän kanssa.
Neuvoni siis on aina poliisille jos on tälläisiä aioita.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Hmh, ehkä tosissaan olisi ollut poliisin paikka välittömästi. Voihan olla että se akka oli kännissä.
"Poliisi nimeomaan sanoi, että kiirettä asialla ei ole, mikäli ruumiillisia vammoja ei ole. Asiaan vaikuttaa nyt moni muukin juttu, mutta tiedoksi huolehtiville; homma hanskassa!"

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
Minkä ikäinen poika?????
Ekaluokkalainen, eli 7v.

13.10.08 12:34 Poliisille soitettu.

Menemme lauantaina pojan kanssa laitokselle kuultaviksi.
Pelkään vaan että poika saa kauhukohtauksen kun kerron että pitää sinne mennä.
Niin kovin pelästyi kun nainen huusi että soittaa perkele poliisit... :/

Poliisi oli ihan järkyttynyt, kun kerroin asiasta.. Kysyi moneen kertaan, että "ihanko tosissaan TAHALLAAN ajoi päältä??" Ja kerroin hänen kolmelle eri ihmiselle sanoneen, että "tiesin tasan tarkkaan mitä tein.halusin antaa pojille opetuksen, että auto voi ajaa päälle"

Noh, en kyllä kerro vielä pojalle että lauantaina mennään..mutta me mennään. se on varma.
 
vieras
Siis aivan järkyttävää, että oikeesti on olemassa näitä ap.n naapurin tädin, sekä palstan "g":n kaltaisia ihmisiä. Miten ihmeessä sitä uskaltaa lapsensa koskaan laittaa yksin mihinkään.

ap:lle ja etenkin ap:n pienelle pojalle paljon voimia ja haleja. toimit aivan oikein ja on hienoa,että et menettänyt malttiasi tädin edessä. itse en olis kyennyt varmaankaan samaan. toivottavasti saa kunnon rapsut.
(asutteko millaisella alueella,vuokralla vai omassa...voisko jossain taloyhtiö kokouksessa mainita varovasti että tällainen täti on joka ajelee lasten päälle opetusmielessä...)
 
vieras
Ihmiset ovat todela pahoja. Ei voi kuin toivoa, että pahuus ei osu oman lapsen kohdalle. Jokainen, joka auton rattiin menee, pitäisi kunnioittaa heikompia. Aina kun näet jalankulkijan, hiljennä vauhtia, suojatien eteen pysähdy. ja käske miehesi tehdä samoin. Ylinopeus on aina väärin.
 

Yhteistyössä