Tästä tulee pitkä vuodatus, mutta mie olen nyt niin vihainen, etten KOSKAAN ennen!

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Voin kertoo, että kyllä ne naarasleijonan vaistot oli piripinnassa...Mulla sauhu nous korvista, mutta mä olen sitä koulukuntaa, että väkivaltaan en ihan äkkiä alennu.

Sit olisin itse ollut siellä leivättömän pöydän ääressä, syytettynä.

Että parempi näin.
 
vieras
Luulen valitettavasti, että nainen on sen verran kuitenkin järjissään, että selittää poliisille eri tarinana... Että yritti väistää, mutta lapset olivat tiellä... Hyvä silti, että soitit!!! Ihan järkyttävä ämmä!!! Mä muuten kuvittelin aluksi automaattisesti tämän hirviön mieheksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulen valitettavasti, että nainen on sen verran kuitenkin järjissään, että selittää poliisille eri tarinana... Että yritti väistää, mutta lapset olivat tiellä... Hyvä silti, että soitit!!! Ihan järkyttävä ämmä!!! Mä muuten kuvittelin aluksi automaattisesti tämän hirviön mieheksi...
Meitä on 3 ihmistä, jotka todistaa hänen sanoneen tehneensä ihan tietoisesti.
 
No
Mun mielestä sun pitäis koittaa pojalle selittää ettei poliisi ole mikään paha namusetä joka tulee ja vie. Lasten pitäis oppia että poliisi on se, jonka luo AINA voi mennä jos on hätä. Samoin esim. palomies, ambulanssimies jne. Ne on niitä hyviä kavereita jotka tulee aina AUTTAMAAN, ja jota ei saa juosta pakoon eikä mennä piiloon.

Seitsemänvuotiaalla ei ole mitään syytä pelätä poliisia. Ja jos tulee hätätilanne, vaikka tulipalo tai onnettomuus, niin voi olla tosi iso ongelma jos lapsi pelkää melkeinpä hysteerisesti poliiseja ja palomiehiä jotka tulee karmit kaulassa ovesta sisään pelastamaan. Pahinta mitä voi tapahtua, on että lapsi koittaa piiloutua palomiehiltä, jotka koittavat tulla pelastamaan lasta tulipalon keskeltä.

Minusta on erittäin tärkeää opettaa lapselle, että pelastusviranomaisia ei tarvitse pelätä, eikä poliisi varmasti ikinä milloinkaa tee pikkupojille pahaa, eikä tarvitse pelätä laitokselle menemistä. Tämä siis ihan lapsen edun vuoksi. Ihan niinkuin pitää opettaa ettei lääkäreitä tarvitse pelätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Just ja joutunut sitten itse linnaan siitä,no kukin tyylillään..
Hyvä että ap soitit,niin saadaan se akka vastuuteen teostaan.
Jep. Suomessahan joutuu linnaan pahoinpitelystä.... Ja silmä silmästä jne. Jos mun skidiä satuttaa tai uhkailee joku tahallaan, niin aivan vitun varmaan vastaa siitä mulle ihan ensimmäisenä. Se on vissi se.

 
ölö
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulen valitettavasti, että nainen on sen verran kuitenkin järjissään, että selittää poliisille eri tarinana... Että yritti väistää, mutta lapset olivat tiellä... Hyvä silti, että soitit!!! Ihan järkyttävä ämmä!!! Mä muuten kuvittelin aluksi automaattisesti tämän hirviön mieheksi...
Meitä on 3 ihmistä, jotka todistaa hänen sanoneen tehneensä ihan tietoisesti.
ja lisäksi vielä se seikka, että paineli vaan himaansa varmistamatta lapsen vointia, puhuu teidän puolesta.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Just ja joutunut sitten itse linnaan siitä,no kukin tyylillään..
Hyvä että ap soitit,niin saadaan se akka vastuuteen teostaan.
Jep. Suomessahan joutuu linnaan pahoinpitelystä.... Ja silmä silmästä jne. Jos mun skidiä satuttaa tai uhkailee joku tahallaan, niin aivan vitun varmaan vastaa siitä mulle ihan ensimmäisenä. Se on vissi se.
niin ja lapses edessä teet noin ja oetat vielä että näin asiat hoituu..niinkö?..en itsekkään ole mikään itsehallinnan mestari mutten kyllä todellakaan noin käyttäytyisi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Mitäköhän semmonen käytös lapselle opettais? Että asiat ratkeaa väkivallalla?
:eek: :headwall:
Väkivalta lisää väkivaltaa, sen nyt luulis aikuisen ihmisen ymmärtävän...
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Mun mielestä sun pitäis koittaa pojalle selittää ettei poliisi ole mikään paha namusetä joka tulee ja vie. Lasten pitäis oppia että poliisi on se, jonka luo AINA voi mennä jos on hätä. Samoin esim. palomies, ambulanssimies jne. Ne on niitä hyviä kavereita jotka tulee aina AUTTAMAAN, ja jota ei saa juosta pakoon eikä mennä piiloon.

Seitsemänvuotiaalla ei ole mitään syytä pelätä poliisia. Ja jos tulee hätätilanne, vaikka tulipalo tai onnettomuus, niin voi olla tosi iso ongelma jos lapsi pelkää melkeinpä hysteerisesti poliiseja ja palomiehiä jotka tulee karmit kaulassa ovesta sisään pelastamaan. Pahinta mitä voi tapahtua, on että lapsi koittaa piiloutua palomiehiltä, jotka koittavat tulla pelastamaan lasta tulipalon keskeltä.

Minusta on erittäin tärkeää opettaa lapselle, että pelastusviranomaisia ei tarvitse pelätä, eikä poliisi varmasti ikinä milloinkaa tee pikkupojille pahaa, eikä tarvitse pelätä laitokselle menemistä. Tämä siis ihan lapsen edun vuoksi. Ihan niinkuin pitää opettaa ettei lääkäreitä tarvitse pelätä.
Näinhän mä helevetti sentään olen opettanutkin!! :eek:
Mutta sitten tulee tällanen kusipäinen akka, joka vesittää mun opetukseni sekunnissa. Huutamalla hysteeriselle lapselle "SOITTAVANSA SAATANA TEILLE POLIISIT!!!" Niin kai se lapsi nyt pelästyy ja luulee tehneensä itse väärin, ja joutuvansa vankilaan.
 
vieras
Herran jestas sentään!!! Toivottavasti poikasi voi jo paremmin. Annathan paljon aikaa pojallesi puhua asiasta, jos ei ite alota, kysy sinä. On nimittäin sellanen tapahtuma, joka voi traumatisoida lasta.*ite auton alle aikoinaan jäänyt*
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä olisin hakannut sen lehmän siihen ovelle ja sanonut skidilleni, että näin ne asiat hoidetaan.
Just ja joutunut sitten itse linnaan siitä,no kukin tyylillään..
Hyvä että ap soitit,niin saadaan se akka vastuuteen teostaan.
Jep. Suomessahan joutuu linnaan pahoinpitelystä.... Ja silmä silmästä jne. Jos mun skidiä satuttaa tai uhkailee joku tahallaan, niin aivan vitun varmaan vastaa siitä mulle ihan ensimmäisenä. Se on vissi se.
niin ja lapses edessä teet noin ja oetat vielä että näin asiat hoituu..niinkö?..en itsekkään ole mikään itsehallinnan mestari mutten kyllä todellakaan noin käyttäytyisi!

Okei. pakko vähän ottaa sanoja takas. En ottaisi lasta mukaan tälläiseen tapahtumaan. Naapurin täti tulisi erittäin kiltisti ja nöyrästi pyytämään anteeksi pienokaiselta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ajeliko ne pojat sitten keskellä autotietä? ja ovatko tehneet sitä ennenkin?
Ja sinäkö ajat jonkun päälle jos ajaa keskellä tietä toistuvasti? :eek:
*hakee lukulasit nenälle ja ihmettelee missä ihmeessä on tullut noin kirjoittaneeksi*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herran jestas sentään!!! Toivottavasti poikasi voi jo paremmin. Annathan paljon aikaa pojallesi puhua asiasta, jos ei ite alota, kysy sinä. On nimittäin sellanen tapahtuma, joka voi traumatisoida lasta.*ite auton alle aikoinaan jäänyt*
Näin me ollaan yritetty tehdä.
Ja selittää sitä asiaa pojalle, kun se kysyy, että miks ne aikiuset sit saa ajaa tahalteen toisten päälle. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ajeliko ne pojat sitten keskellä autotietä? ja ovatko tehneet sitä ennenkin?
Ajeli tai ei, oikeuttaako se sun mielestä tahallaan ajamaan päälle?
sama vastaus kuin honostoopparille.

pitääkö tässä ketjussa vain taivastella sekopäistä naapurin tätiä vai saako avata keskustelua myös lapsista, jotka eivät osaa liikkua liikenteessä ilman valvontaa?
 
ohoh
Kaikenlaisia ihmisiä sitä on olemassa. :/ Puhu ihmeessä pojalle, ja kerro nyt heti ekaksi, että täti tässä on tehnyt väärin. Ja sen vuoksi menette poliisin luoksen selvittämään asiaa. Miksi poliisista pitää tehdä hirviö? Kerro ennemmin, että poliisi auttaa kunnon kansalaisia.

Aika erikoista kyllä mun mielestä, että lauantaina menette juttusille. Jos pojan jalka jäi tosiaan väliin, onko käyty lääkärissä tarkastuksessa? Ja minusta tuntuis järkevälle, että pojan kaveritrkin tulisivat sinne polisin juttusille, niin saisivat siellä selkeämmän kuvan tapahtuneesta.
 
Miten se pojan jalka jäi sinne pyörän alle, tuliko siihen näkyvää jälkeä? Mä olisin niin bitch että veisin pojan näytille lääkäriin, soittaisin poliisille asiasta ja katsoisin miten eukon suunmuoto muuttuu. Ethän sä voi aikuisillekkaan, autokoulun käyneille ihmisille, opettaa esim. vilkunkäyttöä ajamalla päälle :headwall:
 

Yhteistyössä