Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Petronella:
Ohh, Paholainen, ota rauhallisesti! Koskaan kuullut sarkasmista? (kai jokainen tietää, että Karhu ei ole erikoisolut. Paitsi ehkä se missi, joka laittoi Suomen historian uusiksi.) En lue itseäni älymystöön, ja noista asioista bileissämme keskustellaan, koska liikun ihmisten kanssa joita ne kiinnostavat. Onko siinä jotain pahaa? Halusin vain sanoa, että ehkä teidänkin kannattaisi hankkia kemuihinne jotain sisältöä, paitsi jos pelkkä juominen sellaiseksi riittää.
Et kai tosissasi ajatellut, kun video ilmestyi nettiin, että se tulisi saamaan taputuksia ja "tahdon mukaan"-huutoja?
Hymiö pehmentämään... ;)
En tietenkään, eikä se ollut tarkoituskaan. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä tähän vastaanottoon, vaikka videon päätyminen muille kuin klaanilaisille olikin täysin tahatonta.

 
Petronella
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
En tietenkään, eikä se ollut tarkoituskaan. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä tähän vastaanottoon, vaikka videon päätyminen muille kuin klaanilaisille olikin täysin tahatonta.
Sittenhän kaikki on kunnossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan sattumalta... :whistle: :D :D Ja just sen häpeän takia, en olis niin ääliö, että omia kännivideoitani tänne linkittelisin :saint: :D
Niin tosiaan. Ei mitenkään sattumalta. Mehän seuraamme jokaisen avoimen keskustelupalstan viestejä siltä varalta, että meidät mainittaisiin. Jos kokeilet googlettaa "Pure Nudity", joka on siis tämän kyseisen klaanin nimi, löydät linkin myös tälle foorumile.
Mua ei noi klaani jutut kiinnosta... Eikä varsinkaan tän huiman mainosfilmin jälkeen :D Mutta pääasia lienee, että teillä oli mukavaa.
 
öhöm
Siis mitä te kaikki vaahtootte joistain bileistä,ei tajua!mitä helvata se kellekkään kuuluu mitä joissakin bileissä tapahtuu.Tää taitaa olla palstamammojen perjantai hurjastelua =)
 
Naapurin tätsy
Kuules poika, en jaksanut lukea tuota sun vastaustas kokonaan, mutta alun tekstistä pääteltynä sä olet todellakin kovin nuori. Nuori idealisti, joka kuvittelee tietävänsä kaiken, vaikka ikää ei ole kuuttatoistakaan... Teitä kutsutaan myös pikkuvanhoiksi, teidän tyyppisiä junnuja! ;) Mutta joo, eiköhän se pointti tullut selväksi puolin ja toisin. Teillä on ollut ihqut bileet, ettekä voi ymmärtää, miksei videot meitä mammoja naurata. Ja me mammat ei voida ymmärtää, mikä pointti oli videoiden linkittämisessä tänne palstalle! Peace! =)
 
Itse "Pikkuvanha" Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätsy:
Kuules poika, en jaksanut lukea tuota sun vastaustas kokonaan, mutta alun tekstistä pääteltynä sä olet todellakin kovin nuori. Nuori idealisti, joka kuvittelee tietävänsä kaiken, vaikka ikää ei ole kuuttatoistakaan... Teitä kutsutaan myös pikkuvanhoiksi, teidän tyyppisiä junnuja! ;) Mutta joo, eiköhän se pointti tullut selväksi puolin ja toisin. Teillä on ollut ihqut bileet, ettekä voi ymmärtää, miksei videot meitä mammoja naurata. Ja me mammat ei voida ymmärtää, mikä pointti oli videoiden linkittämisessä tänne palstalle! Peace! =)
Ehkäpä sinun olisi pitänyt lukea se vastaus kokonaan, niin et tekisi itsestäsi hölmöä, ja toistaisi juuri sitä nimenomaista asiaa josta vastauksessani puhuin.

Tämä sinun uusi viestisi kertoo kyllä ainakin sen, että et ole tainnut lukea yhtäkään vastausta. Me emme odota videomme naurattavan ketään, ja ymmärrä täysin miksi se ei naurata. Emme myöskään ole linkittäneet videota tälle palstalle, vaan sen teki yhden porukkaamme kuuluvan vaimo, ja me vaan satuimme löytämään linkin tältä sivustolta googlettamalla porukkamme, eli klaanimme nimeä.
 
Naapurin täti taas
Alkuperäinen kirjoittaja Itse "Pikkuvanha" Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätsy:
Kuules poika, en jaksanut lukea tuota sun vastaustas kokonaan, mutta alun tekstistä pääteltynä sä olet todellakin kovin nuori. Nuori idealisti, joka kuvittelee tietävänsä kaiken, vaikka ikää ei ole kuuttatoistakaan... Teitä kutsutaan myös pikkuvanhoiksi, teidän tyyppisiä junnuja! ;) Mutta joo, eiköhän se pointti tullut selväksi puolin ja toisin. Teillä on ollut ihqut bileet, ettekä voi ymmärtää, miksei videot meitä mammoja naurata. Ja me mammat ei voida ymmärtää, mikä pointti oli videoiden linkittämisessä tänne palstalle! Peace! =)
Ehkäpä sinun olisi pitänyt lukea se vastaus kokonaan, niin et tekisi itsestäsi hölmöä, ja toistaisi juuri sitä nimenomaista asiaa josta vastauksessani puhuin.

Tämä sinun uusi viestisi kertoo kyllä ainakin sen, että et ole tainnut lukea yhtäkään vastausta. Me emme odota videomme naurattavan ketään, ja ymmärrä täysin miksi se ei naurata. Emme myöskään ole linkittäneet videota tälle palstalle, vaan sen teki yhden porukkaamme kuuluvan vaimo, ja me vaan satuimme löytämään linkin tältä sivustolta googlettamalla porukkamme, eli klaanimme nimeä.
Juu, minähän se olen se, joka itsestäni hölmön tekee, ei tärkeilevä pikkumies.... :D
 
...
Kirjoitustenne perusteella taidatte kaikki tähän ketjuun postanneet "tädit" olla 17-vuotiaita teiniäitejä, jotka pätevät kotikoneeltaan.

Miksi postasin tämän viestin? Halusin vain näyttää, kuinka tyhmän kuvan itsestään tuollainen arvailu antaa.

En tosiaan jaksa uskoa, että ko. videon miehet ovat ainoita, jotka eivät keskustele kotibileissään taiteesta ja kuuntele jazzia. Eiköhän lähes jokainen mies, oli sitten iältään 15 tai 50, harrasta näitä kuuluisia ryyppyreissuja.
 
Viblsp
Voi jestas. Mitä tohon pitäisi sanoa?

- Vau, onpas hieno meno, voi kunpa olisin voinut olla mukana.
- Voi hitto, onpa ne pahiksia kun alkoholia juovat. Hyi hyi, liian kovaa menoa mun silmille.
- Ooh mitä namupaloja, kuka sun mies noista kypsistä ihanuuksista on, ap?

Siis en oikeasti tiedä, millaisia reaktioita tässä haettiin. Suurin osa on kuitenkin varmasti ollut kotibileissä, eikä näe tuossa mitään muuta kuin nuorisolle tyypillistä juopottelua.
 
Itse "Pikkumies" Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti taas:
Juu, minähän se olen se, joka itsestäni hölmön tekee, ei tärkeilevä pikkumies.... :D
Nimenomaan. Jo pelkästään se, että itse asian sijaan päädyt käyttämään vain alentavia ilmauksia kanssakeskustelijastasi, osoittaa sinulta itseltäsi lapsellisuutta. Itse en ole tähän vajonnut, enkä ole viitsinyt edes korjata sinun esittämiäsi ikääni liittyviä virheellisiä arvailuja, koska niiden tarkoitus on selvästikin vain provoida.
 
Naapurin tätiä naurattaa
Alkuperäinen kirjoittaja Itse "Pikkumies" Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti taas:
Juu, minähän se olen se, joka itsestäni hölmön tekee, ei tärkeilevä pikkumies.... :D
Nimenomaan. Jo pelkästään se, että itse asian sijaan päädyt käyttämään vain alentavia ilmauksia kanssakeskustelijastasi, osoittaa sinulta itseltäsi lapsellisuutta. Itse en ole tähän vajonnut, enkä ole viitsinyt edes korjata sinun esittämiäsi ikääni liittyviä virheellisiä arvailuja, koska niiden tarkoitus on selvästikin vain provoida.
Se on provosoida, ei provoida. Oliko pojulla vielä jotain muuta? ;)
 
Petronella
Alkuperäinen kirjoittaja Itse "Pikkumies" Paholainen:
Nimenomaan. Jo pelkästään se, että itse asian sijaan päädyt käyttämään vain alentavia ilmauksia kanssakeskustelijastasi, osoittaa sinulta itseltäsi lapsellisuutta. Itse en ole tähän vajonnut
Paholainen, muistuttaisin tässä vaiheessa, millaista kieltä itse käytit kanssakeskustelijoistasi tässä hetkeä aiemmin, vaikka se ei Naapurin tätiin kohdistunutkaan...:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
..."smug". Tulee mieleen sellainen ylimielinen suvaitsevaisuus ja älykkyysintoileva itsensä aristokraattisena näkevä itseään ylistävä älymystö ruokkimassa omaa ja toistensa egoa keskustelemalla turhanpäiväisistä asioista mielestään rakentavaan sävyyn vain uskotellakseen itselleen ja toisilleen olevansa keskivertokansalaista parempia. Vielä kun koko viesti sisältää jotain niinkin läpinäkyvää ylimielisyyttä ja blaa blaa blaa.
Että en ihan kehuina noita ottaisi.
 
Vielä kerta rautalangasta
[quote="..."..

En tosiaan jaksa uskoa, että ko. videon miehet ovat ainoita, jotka eivät keskustele kotibileissään taiteesta ja kuuntele jazzia. Eiköhän lähes jokainen mies, oli sitten iältään 15 tai 50, harrasta näitä kuuluisia ryyppyreissuja.[/quote]

Siis mun mielestä tuo ei ole se pointti, mitä täällä suurin osa mammoista ihmettelee, vaan pointti on se, että mitä tarkoitusta varten video on tänne linkitetty? Ihmiset olettaa, että se on joku sikahauska juttu ja kuitenkin se on vain tuollainen sisäpiirin vitsi, siis vain mukanaolijoista hauska... Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
 
Naapurin tätyräinen
Alkuperäinen kirjoittaja Petronella:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse "Pikkumies" Paholainen:
Nimenomaan. Jo pelkästään se, että itse asian sijaan päädyt käyttämään vain alentavia ilmauksia kanssakeskustelijastasi, osoittaa sinulta itseltäsi lapsellisuutta. Itse en ole tähän vajonnut
Paholainen, muistuttaisin tässä vaiheessa, millaista kieltä itse käytit kanssakeskustelijoistasi tässä hetkeä aiemmin, vaikka se ei Naapurin tätiin kohdistunutkaan...:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
..."smug". Tulee mieleen sellainen ylimielinen suvaitsevaisuus ja älykkyysintoileva itsensä aristokraattisena näkevä itseään ylistävä älymystö ruokkimassa omaa ja toistensa egoa keskustelemalla turhanpäiväisistä asioista mielestään rakentavaan sävyyn vain uskotellakseen itselleen ja toisilleen olevansa keskivertokansalaista parempia. Vielä kun koko viesti sisältää jotain niinkin läpinäkyvää ylimielisyyttä ja blaa blaa blaa.
Että en ihan kehuina noita ottaisi.
Kiitos, Petronella! =)

 
Vielä kerran rautalangasta
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En tosiaan jaksa uskoa, että ko. videon miehet ovat ainoita, jotka eivät keskustele kotibileissään taiteesta ja kuuntele jazzia. Eiköhän lähes jokainen mies, oli sitten iältään 15 tai 50, harrasta näitä kuuluisia ryyppyreissuja.
Äskeinen lainaus meni pyllylleen.... uusiksi!:)

Siis mun mielestä tuo ei ole se pointti, mitä täällä suurin osa mammoista ihmettelee, vaan pointti on se, että mitä tarkoitusta varten video on tänne linkitetty? Ihmiset olettaa, että se on joku sikahauska juttu ja kuitenkin se on vain tuollainen sisäpiirin vitsi, siis vain mukanaolijoista hauska... Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
 
Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätiä naurattaa:
Se on provosoida, ei provoida. Oliko pojulla vielä jotain muuta? ;)
Aivan. Tosiaan. Tein kirjoitusvirheen. Olet varmasti itsekin huomannut, että ajoittain kirjoittaessasi tietokoneella saatat vahingossa jättää esimerkiksi kirjaimia välistä, tai kirjoittaa väärän kirjaimen. Vierailijan on myös mahdotonsa korjata virheitä tekstistä, koska muokkausnappulaa ei ole.

Koska sinun kommentointisi on mennyt jo aivan uskomattomiin mittasuhteisiin typeryydessä, otan oikeudekseni huomauttaa sinua kielioppivirheistä. Lukuisien pisteiden käyttö on pahempi asia kuin kirjoitusvirhe. Minä teen kirjoitusvirheen tahattomasti, sinä teet sen tahallasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätiä naurattaa:
Turhaa sä meille päätäs auot ja haukut ihmisiä vain, koska eivät osaa nähdä teidän biletysvideossa hauskuutta.... hohhoijaa... ja sun ikäs oli....? 16-v?
 
Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätiä naurattaa:
Se on provosoida, ei provoida. Oliko pojulla vielä jotain muuta? ;)
Aivan. Tosiaan. Tein kirjoitusvirheen. Olet varmasti itsekin huomannut, että ajoittain kirjoittaessasi tietokoneella saatat vahingossa jättää esimerkiksi kirjaimia välistä, tai kirjoittaa väärän kirjaimen. Vierailijan on myös mahdotonsa korjata virheitä tekstistä, koska muokkausnappulaa ei ole.

Koska sinun kommentointisi on mennyt jo aivan uskomattomiin mittasuhteisiin typeryydessä, otan oikeudekseni huomauttaa sinua kielioppivirheistä. Lukuisien pisteiden käyttö on pahempi asia kuin kirjoitusvirhe. Minä teen kirjoitusvirheen tahattomasti, sinä teet sen tahallasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tätiä naurattaa:
Turhaa sä meille päätäs auot ja haukut ihmisiä vain, koska eivät osaa nähdä teidän biletysvideossa hauskuutta.... hohhoijaa... ja sun ikäs oli....? 16-v?
Kuules junnu, se on mahdotonta, ei mahdotonsa! :D Älä huoli, kyllä sä sit aikuisena opit kirjottaan kunnolla! :D Oliko vielä jotain sydämellä?
 
just joo
eiköhän tämä ketju joutais lukkoon ja klaanilaiset vois jatkaa privaattikeskustelujaan ja videoittensa levitystä omalla foorumillansa. Turhaan tämmöset kuormittaa muutenkin tökkivää palstaa.
Kiitos ja anteeksi, olen puhunut.
 
Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Kuules junnu, se on mahdotonta, ei mahdotonsa! :D Älä huoli, kyllä sä sit aikuisena opit kirjottaan kunnolla! :D Oliko vielä jotain sydämellä?
Siinä vaiheessa kun homma menee siihen, että pelataan pulun kanssa shakkia, ei kannata enää jatkaa.
 
vieras
Siis ei ole enää edes totta! Miten musta tuntuu, että tää naapurin tätskä on se 16v?
Ja minä olen 29v neljän lapsen äiti enkä todellakaan klaaniin millään lailla liittyvä, mutta edelleen ihmettelen miksi tämä herättää tälläisiä tunteita...
 
Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Kuules junnu, se on mahdotonta, ei mahdotonsa! :D Älä huoli, kyllä sä sit aikuisena opit kirjottaan kunnolla! :D Oliko vielä jotain sydämellä?
Siinä vaiheessa kun homma menee siihen, että pelataan pulun kanssa shakkia, ei kannata enää jatkaa.
No mitä sä siinä vielä sit notkut? ;)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä kerran rautalangasta:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En tosiaan jaksa uskoa, että ko. videon miehet ovat ainoita, jotka eivät keskustele kotibileissään taiteesta ja kuuntele jazzia. Eiköhän lähes jokainen mies, oli sitten iältään 15 tai 50, harrasta näitä kuuluisia ryyppyreissuja.
Äskeinen lainaus meni pyllylleen.... uusiksi!:)

Siis mun mielestä tuo ei ole se pointti, mitä täällä suurin osa mammoista ihmettelee, vaan pointti on se, että mitä tarkoitusta varten video on tänne linkitetty? Ihmiset olettaa, että se on joku sikahauska juttu ja kuitenkin se on vain tuollainen sisäpiirin vitsi, siis vain mukanaolijoista hauska... Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
Sitä on paha sanoa, kun kukaan videolla esiintyvistä ei sitä tehnyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Kuules junnu, se on mahdotonta, ei mahdotonsa! :D Älä huoli, kyllä sä sit aikuisena opit kirjottaan kunnolla! :D Oliko vielä jotain sydämellä?
Siinä vaiheessa kun homma menee siihen, että pelataan pulun kanssa shakkia, ei kannata enää jatkaa.
Juu, fiksumpi lopettaa. Älä välitä tosta tädistä, ainakin näin ulkopuolisen silmiin tuntuu nuoremmalta. Ihan asiallisen vaikutelman oot antanu, etkä lähteny haukkumisiin mukaan.
 

Yhteistyössä