Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

:LOL: joku oli kysyny miks aikuiset miehet ryyppäävät alaikäisten kanssa..No se on ihan nykypäivää! Ei nykyään katota niin tarkkaa että 2kymppiset hengaa 2kymppisten kaa, 15veet 15veiden kanssa ja 3kymppiset 3kymppisten kanssa..No way! Tervetulloo 2000-luvulle! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
:LOL: joku oli kysyny miks aikuiset miehet ryyppäävät alaikäisten kanssa..No se on ihan nykypäivää! Ei nykyään katota niin tarkkaa että 2kymppiset hengaa 2kymppisten kaa, 15veet 15veiden kanssa ja 3kymppiset 3kymppisten kanssa..No way! Tervetulloo 2000-luvulle! :LOL:
Mä kysyin... Jotenkin vaan outoo.. Kun tossa näytti suurin osa olevan alaikäisiä, ja mausteena pari täysikäistä. Jotenkin vaan outo yhdistelmä.

 
Cublaus
Juuh.. että ei siellä kyllä ollu ko max. 5 alaikästä, muut oli ihan täysi-ikäsiä. Jostain vajaa 25 jampasta... :D
Mutta vitun hauskaa siellä kyllä oli :D ei tuo video kerro koko totuutta, millasta siellä oli :)
 
SIIS?
Miksi ihmeessä laitoit nämä tänne, jokainen meistä on varmaan nähny känniääliöitä bileissä, ja nuo bileet nyt näytti aika ankeilta? Ja siis en ymmärrä mikä oli pointtisi? Miehesi on ollu Helsingissä bileissä --- ööö, vau???
 
SIIS?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Siis jos mun mies olis tollasissa "juhlissa" niin en kehtais sitä täällä mainostaa ja viedä videoleikkeiden kera. Häpeäisin silmät päästäni!!!!!
peesi...
Niin siis en tosiaan voi ymmärtää mikä tässä oli oikein mainostamisen arvoista. Nololta näytti lähinnä...
 
HotMama82
Vitsi se pitkätukkanen lihaskimppu joka paini siinä lopussa oli seksikäs, toivottavasti ei ollu alaikänen, muuten syyllistyin laittomiin ajatuksiin säkön. Ah mikä mies.
 
Itse paholainen
Löysimme sattumalta tämän viestiketjun ja linkitimme sen omalle keskustelupalstallemme. Vastaanotto on ollut täysin positiivinen, mutta ajattelin silti hieman kommentoida.

Paikalla oli kaksi alaikäistä, ja ikähaarukka taisi olla 15-42. Juhlat ovat Pure Nudity klaanin Paint Ball session jälkeisiltä jatkoilta. Ikähaarukka on laaja, koska Pure Nudity on klaani, joka pelaa verkkopelejä Xbox Livessä, ja luonnollisesti pelejä pelatessa ikäerot eivät ole niin merkityksellisiä kuin mahdollisesti monessa muussa paikassa.
Ne paikalla olevat äidit, jotka pelkäävät paikalla olleiden alaikäisten henkisen ja fyysisen kehityksen puolesta saanevat lohdutusta siitä, että alaikäisten alkoholinkäyttö ei ollut enempää kuin noin kaksi annosta. Eli ei, emme ole niin vastuuttomia juntteja kuin luulla saattaisi.

Itse videon sisältö ja reaktio siihen tällä foorumilla on juuri sellainen kuin odottaa ja toivoa saattaa. Jos joku katoisi kärpäsenä katosta kenenkään täällä olevan illanviettoa, olisiko reaktio yhtään erilainen? Kun humalaiset ihmiset tekevät humalaisia asioita, se yleensä on typerän, vastuuttoman, juntin ja lapsellisen näköistä, mutta siltä se yleensä näyttääkin, kun katsojana toimii selväpäinen kolmas osapuoli. Olisimme olleet hyvin pettyneitä, jos ensisijainen reaktio jatkoiltamme kuvattuun videoon olisi ollut ylistävä kommentti siitä, kuinka sivistyneeltä ja rauhalliselta meidän illanviettomme näyttää.
Onko videon saamien kommenttien implisiittinen viesti se, että me olisimme jotenkin tavanomaista vastuuttomimpia, tai että olisimme kenenkään mielestä tehneet jotain väärää? En usko. Itsensä pystyy vain helpommin asettamaan kaiken yläpuolelle, kun kyseessä on itselleen vieraat ihmiset ja kommentoinnille annetaan tila, jossa asianomaiset henkilöt eivät ole mitään kuulemassa. Uskon, että jos kuvaisimme jonkun täällä kommentoineen illanviettoa, ja linkittäisimme videon tänne, olisi häpeä itsestään huomattavasti suurempi, kun kenenkään tuntema myötähäpeä.
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja SIIS?:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Siis jos mun mies olis tollasissa "juhlissa" niin en kehtais sitä täällä mainostaa ja viedä videoleikkeiden kera. Häpeäisin silmät päästäni!!!!!
peesi...
Niin siis en tosiaan voi ymmärtää mikä tässä oli oikein mainostamisen arvoista. Nololta näytti lähinnä...
niinpä .. ennemmin haluaisin että video poistettais youtubesta jos mun ukko olis tollasis kemuis, enkä missään nimessä haluais et kukaan näkis, kuolisin häpeästä.
 
Herneitä pakasteessa
Alkuperäinen kirjoittaja Itse paholainen:
Löysimme sattumalta tämän viestiketjun ja linkitimme sen omalle keskustelupalstallemme. Vastaanotto on ollut täysin positiivinen, mutta ajattelin silti hieman kommentoida.

Paikalla oli kaksi alaikäistä, ja ikähaarukka taisi olla 15-42. Juhlat ovat Pure Nudity klaanin Paint Ball session jälkeisiltä jatkoilta. Ikähaarukka on laaja, koska Pure Nudity on klaani, joka pelaa verkkopelejä Xbox Livessä, ja luonnollisesti pelejä pelatessa ikäerot eivät ole niin merkityksellisiä kuin mahdollisesti monessa muussa paikassa.
Ne paikalla olevat äidit, jotka pelkäävät paikalla olleiden alaikäisten henkisen ja fyysisen kehityksen puolesta saanevat lohdutusta siitä, että alaikäisten alkoholinkäyttö ei ollut enempää kuin noin kaksi annosta. Eli ei, emme ole niin vastuuttomia juntteja kuin luulla saattaisi.

Itse videon sisältö ja reaktio siihen tällä foorumilla on juuri sellainen kuin odottaa ja toivoa saattaa. Jos joku katoisi kärpäsenä katosta kenenkään täällä olevan illanviettoa, olisiko reaktio yhtään erilainen? Kun humalaiset ihmiset tekevät humalaisia asioita, se yleensä on typerän, vastuuttoman, juntin ja lapsellisen näköistä, mutta siltä se yleensä näyttääkin, kun katsojana toimii selväpäinen kolmas osapuoli. Olisimme olleet hyvin pettyneitä, jos ensisijainen reaktio jatkoiltamme kuvattuun videoon olisi ollut ylistävä kommentti siitä, kuinka sivistyneeltä ja rauhalliselta meidän illanviettomme näyttää.
Onko videon saamien kommenttien implisiittinen viesti se, että me olisimme jotenkin tavanomaista vastuuttomimpia, tai että olisimme kenenkään mielestä tehneet jotain väärää? En usko. Itsensä pystyy vain helpommin asettamaan kaiken yläpuolelle, kun kyseessä on itselleen vieraat ihmiset ja kommentoinnille annetaan tila, jossa asianomaiset henkilöt eivät ole mitään kuulemassa. Uskon, että jos kuvaisimme jonkun täällä kommentoineen illanviettoa, ja linkittäisimme videon tänne, olisi häpeä itsestään huomattavasti suurempi, kun kenenkään tuntema myötähäpeä.
Jollakin mennyt vähän herne sieraimeen, kun heidän hienon hienoissa imbesilli-bileissä ei ulkopuoliset näe mitään hauskaa... :D Mitäs laittaa levitykseen, jos ei sitten kestä arvostelua....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Itse paholainen:
Löysimme sattumalta tämän viestiketjun ja linkitimme sen omalle keskustelupalstallemme. Vastaanotto on ollut täysin positiivinen, mutta ajattelin silti hieman kommentoida.

Uskon, että jos kuvaisimme jonkun täällä kommentoineen illanviettoa, ja linkittäisimme videon tänne, olisi häpeä itsestään huomattavasti suurempi, kun kenenkään tuntema myötähäpeä.

Ihan sattumalta... :whistle: :D :D Ja just sen häpeän takia, en olis niin ääliö, että omia kännivideoitani tänne linkittelisin :saint: :D
 
Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ihan sattumalta... :whistle: :D :D Ja just sen häpeän takia, en olis niin ääliö, että omia kännivideoitani tänne linkittelisin :saint: :D
Niin tosiaan. Ei mitenkään sattumalta. Mehän seuraamme jokaisen avoimen keskustelupalstan viestejä siltä varalta, että meidät mainittaisiin. Jos kokeilet googlettaa "Pure Nudity", joka on siis tämän kyseisen klaanin nimi, löydät linkin myös tälle foorumile.

Alkuperäinen kirjoittaja Herneitä pakasteessa:
Jollakin mennyt vähän herne sieraimeen, kun heidän hienon hienoissa imbesilli-bileissä ei ulkopuoliset näe mitään hauskaa... :D Mitäs laittaa levitykseen, jos ei sitten kestä arvostelua....
Tällä keskustelupalstalla olevat kommentit tuntuvat olevan huomattavasti tunnepitoisempia, kuin meidän puolemme reaktio. Ei kukaan ole odotanutkaan, että joku näkisi videossa jotain hauskaa jossain kaksplus-foorumilla, ja video oli alunperinkin tarkoitettu linkitettäväksi vain klaanilaisille. Siitä me emme ole vastuussa, että video päätyi tänne, mutta ei se tunnu ketään muuta kuin täällä olevia haittaavankaan.

Imbesilli-billet. Aika jännä tapa kuvailla. Tosin täysin ymmärrettävä.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikä tossa oli SE juttu minkä takia se piti kattoa ? Tylsää, ei niin mitään mielenkiintoista. Tollasta paskaa ei tarttis nettiin lisää päästää.
Niin just, siis mikä oli pointti. Tää nyt vois olla ihan mikä tahansa kööri kökkimässä jossain kämpässä. Mikä ihmeen klaani? Miten nää bileet nyt sitte poikkes tavisbileistä?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä luulen että tuollaisia videoita ei jaksa kukaan muu katsoa kun osalliset itse.
No ei varmaan niin, siksipä ihmettelen miksi tää tänne tupsahti. Vai oliko tässä keksitty kotibileet uudelleen, sekö oli idea?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikä tossa oli SE juttu minkä takia se piti kattoa ? Tylsää, ei niin mitään mielenkiintoista. Tollasta paskaa ei tarttis nettiin lisää päästää.
Nimenomaan. Siis niin nolot ja tylsät pippalot, että ihmettelen minäkin miksi piti videoleikkeiden kera tänne linkittää? Saahan tänne laittaa mitä vaan, mutta sitä pointtia minäkin mietin... :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Inrain:
:D hyvä että näin montaa ihmistä kiinnostaa meijän dokaaminen :D olisitte nähnyt mimmonen meininki oli loppuillasta :DD You'd shit bricks
Jep. Se "kiinnostus" johtuu vaan tosta otsikosta ja alotuksesta mutta loppuu kyllä saman tien kun noi pätkät on katsonut, haukotus...
 

Yhteistyössä