Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Inrain:
:D hyvä että näin montaa ihmistä kiinnostaa meijän dokaaminen :D olisitte nähnyt mimmonen meininki oli loppuillasta :DD You'd shit bricks
Jep. Se "kiinnostus" johtuu vaan tosta otsikosta ja alotuksesta mutta loppuu kyllä saman tien kun noi pätkät on katsonut, haukotus...
Eikä jaksa edes kokonaan videopätkiä kattoo...
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Inrain:
:D hyvä että näin montaa ihmistä kiinnostaa meijän dokaaminen :D olisitte nähnyt mimmonen meininki oli loppuillasta :DD You'd shit bricks
Eiköhä tässä suurin osa lähinnä ihmettele että mistä pitäis mahdollisesti kiinnostua...?
 
Inrain
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
No joo, ei mitään pelkoa, että enää toiste erehtyisin laittamaan tänne mitään youtubelinkkejä. :whistle: Kauheita tosikkoja ootte. Mulla alko ihan hävettää teidän puolesta, kun nuo nudistit löysi tämän ketjun. :LOL:
No ei tässä Pure Nudityn puolelta kukaan ainakaan missään mielessä tosissaan ole siitä voit olla aiva 100% varma :D Tää on vaan niin hauska lukee näit kommentteja :D On se Google jännä laite :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inrain:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
No joo, ei mitään pelkoa, että enää toiste erehtyisin laittamaan tänne mitään youtubelinkkejä. :whistle: Kauheita tosikkoja ootte. Mulla alko ihan hävettää teidän puolesta, kun nuo nudistit löysi tämän ketjun. :LOL:
No ei tässä Pure Nudityn puolelta kukaan ainakaan missään mielessä tosissaan ole siitä voit olla aiva 100% varma :D Tää on vaan niin hauska lukee näit kommentteja :D On se Google jännä laite :)
No hei, justiinsa luin tuolta teidän palstalta mitä ootte kirjottaneet. Posket punasena täällä.. Painunko maan alle..... :whistle:
 
Petronella
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
No joo, ei mitään pelkoa, että enää toiste erehtyisin laittamaan tänne mitään youtubelinkkejä. :whistle: Kauheita tosikkoja ootte. Mulla alko ihan hävettää teidän puolesta, kun nuo nudistit löysi tämän ketjun. :LOL:
Eh. Jos tuosta videosta pitäis repiä jotain huumoria, niin sitten mä oon mielelläni tosikko. Kotibileitä on niin monenlaisia. Meillä pidettävissä esim. maistellaan erikoisoluita (huom. Karhu ei kuulu niihin), kuunnellaan jazzia ja vanhaa rockabillyä ja jutellaan taiteesta, historiasta, ajankohtaisjutuista, muodista...Ihmiset ja kämppä näyttää myös melkoisen erilaiselta.
Ehkä siksi tuo video sai niin paljon haukkuja, että tuo toiminta on oikeasti pelkkää ördäystä.
 
vieras
En kyllä ihan ymmärrä, miksi tää video herättää näin suuria tunteita :whistle: Ihan fiksua toimintaahan siinä oli, ei mitään kummempaa örvellystä, jos ei nyt niin hienostunuttakaan. Tommosta se kai keskimäärin on... Aika harvat kotibileet on erikoisoluiden maistelua ja taiteesta puhumista :)
 
Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja Petronella:
Eh. Jos tuosta videosta pitäis repiä jotain huumoria, niin sitten mä oon mielelläni tosikko. Kotibileitä on niin monenlaisia. Meillä pidettävissä esim. maistellaan erikoisoluita (huom. Karhu ei kuulu niihin), kuunnellaan jazzia ja vanhaa rockabillyä ja jutellaan taiteesta, historiasta, ajankohtaisjutuista, muodista...Ihmiset ja kämppä näyttää myös melkoisen erilaiselta.
Ehkä siksi tuo video sai niin paljon haukkuja, että tuo toiminta on oikeasti pelkkää ördäystä.
En tiedä onko suomen kielessä sanaa kuvaamaan sitä, miten näen sinut tällä hetkellä, mutta ehkä paras sana kuvaamaan sitä olisi "smug". Tulee mieleen sellainen ylimielinen suvaitsevaisuus ja älykkyysintoileva itsensä aristokraattisena näkevä itseään ylistävä älymystö ruokkimassa omaa ja toistensa egoa keskustelemalla turhanpäiväisistä asioista mielestään rakentavaan sävyyn vain uskotellakseen itselleen ja toisilleen olevansa keskivertokansalaista parempia. Vielä kun koko viesti sisältää jotain niinkin läpinäkyvää ylimielisyyttä, kuin se, että keskustelualueella olevalle "tavalliselle kansalle" pitää erikseen huomauttaa, ettei Karhu ole erikoisolut.
 
Itse Paholainen
Kommenttini meni hieman epäselväksi ja tuli sinne muutama kielioppivirhekin, mutta niiden muutamien negatiivisten adjektiivien valitseminen ja rykäiseminen yhteen kasaan ei ollut helppoa, kun materiaalia Petronellan kommenttiin vastaamiselle olisi ollut runsaasti lisääkin. Me "tavalliset kansalaiset", jotka luulemme Karhua erikousolueksi, voimme kuitenkin olla tyytyväisiä siihen, että Petronella älymystöseurue pysyttelee niissä omissa kotibileissään.
 
ai
oliko siellä joitain miehiä mukana?? näytti siltä et pentuja kämppä väärälläään. yksi vanhemman näköinen iso mahainen äijä istui keittiön pöydän ääressä. parin kympin molemmin puolin ei paljoa yli. pentuja..
 
Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja Inrain:
:D hyvä että näin montaa ihmistä kiinnostaa meijän dokaaminen :D olisitte nähnyt mimmonen meininki oli loppuillasta :DD You'd shit bricks
Ja sä oot ... ööö... arvelisin että 15-v? Jos et sattunut huomaamaan, niin suurin osa ihmettelee, miksi noin tylsä pätkä on tänne palstalle laitettu, siis mikä on jutun juju... Nauttikaahan vain keskenään videosta, mutta koittakaa ymmärtää, että ulkopuolisen silmin siinä ei ole MITÄÄN MIELENKIINTOISTA, toisin kuin olis voinut olettaa, kun se tänne kerta linkitettiin! ;)
 
tiiätköhän
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
No joo, ei mitään pelkoa, että enää toiste erehtyisin laittamaan tänne mitään youtubelinkkejä. :whistle: Kauheita tosikkoja ootte. Mulla alko ihan hävettää teidän puolesta, kun nuo nudistit löysi tämän ketjun. :LOL:
edes mikä se nudisti on...

Sanat haltuun ennen ku käytät niitä
 
Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä ihan ymmärrä, miksi tää video herättää näin suuria tunteita :whistle: Ihan fiksua toimintaahan siinä oli, ei mitään kummempaa örvellystä, jos ei nyt niin hienostunuttakaan. Tommosta se kai keskimäärin on... Aika harvat kotibileet on erikoisoluiden maistelua ja taiteesta puhumista :)
Niinpä, jos kotibileet on alaikäisille, ei niillä ole edes rahaa ostaa viinaa. Saatikka sitten hienoja olutlaatuja. Meidän illanistujaiset kavereiden kanssa saattaa olla erittäin kosteita, hulvattoman hauskoja, mutta tuskin kenenkään muun kuin kaveripiirimme mielestä. Siksi en tänne ala linkitteleen mitään pätkiä, kun ei ne muille mitään sano!

Kyllä mekin kakarana harrastettiin tollasia örvellyksiä, mut en vaan ymmärrä, mitä tuossa videossa oli niin hienoa, tai hauskaa, että piti tänne linkittää ja jos kerran suurin osa palstalaisista on samaa mieltä mun kans, turha ap:n ja muiden klaanilaisten on tulla tänne naureskeleen meille... Pysytelkööt siellä omalla palstallaan! Ihan noin vinkiksi.... =)
 
Naapurin tädillä kiehuu
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Petronella:
Eh. Jos tuosta videosta pitäis repiä jotain huumoria, niin sitten mä oon mielelläni tosikko. Kotibileitä on niin monenlaisia. Meillä pidettävissä esim. maistellaan erikoisoluita (huom. Karhu ei kuulu niihin), kuunnellaan jazzia ja vanhaa rockabillyä ja jutellaan taiteesta, historiasta, ajankohtaisjutuista, muodista...Ihmiset ja kämppä näyttää myös melkoisen erilaiselta.
Ehkä siksi tuo video sai niin paljon haukkuja, että tuo toiminta on oikeasti pelkkää ördäystä.
En tiedä onko suomen kielessä sanaa kuvaamaan sitä, miten näen sinut tällä hetkellä, mutta ehkä paras sana kuvaamaan sitä olisi "smug". Tulee mieleen sellainen ylimielinen suvaitsevaisuus ja älykkyysintoileva itsensä aristokraattisena näkevä itseään ylistävä älymystö ruokkimassa omaa ja toistensa egoa keskustelemalla turhanpäiväisistä asioista mielestään rakentavaan sävyyn vain uskotellakseen itselleen ja toisilleen olevansa keskivertokansalaista parempia. Vielä kun koko viesti sisältää jotain niinkin läpinäkyvää ylimielisyyttä, kuin se, että keskustelualueella olevalle "tavalliselle kansalle" pitää erikseen huomauttaa, ettei Karhu ole erikoisolut.
Mitä ihmettä sä tuut tänne reuhaan? Eiköhän ole ihan selvä, että tämä on MAMMAPALSTA, jonne joku oli teidän videon linkittänyt. Turhaa sä meille päätäs auot ja haukut ihmisiä vain, koska eivät osaa nähdä teidän biletysvideossa hauskuutta.... hohhoijaa... ja sun ikäs oli....? 16-v?
 
no just
täytyy sanoa et mä en edes avannut noita linkkejä, ei voisi vähempää kiinnostaa toisten känniset örvellykset :O
lapsellista touhua laittaa vielä muiden pällisteltäväksi, mua kyl lähinnä hävetträis..
huomionhakua on monenlaista.
 
Itse Paholainen
On äärimmäisen hupaisaa miten tämän keskustelupalstan kommentoijat keskittyvät johonkin ikäkysymykseen, ja asettavat itsensä siihen vedoten toisten yläpuolelle. Tuo kuulostaa hieman joltain yläkoulukovistelulta, jossa ihmiset asetetaan hierarkiaan sen mukaan, minkä ikäisiä he ovat. Ikävä kyllä samaa taitavat harrastaa myös monet äidit.

Otetaan esimerkiksi tämä Naapurin tädin kommentti:

Aloitetaan koko kommentti sillä, että heitetään "arvaus" toisen iästä. Arvauksella ei tietenkään ole mitään järjellistä perustetta, vaan sen tarkoituksena on yksinkertaisesti implikoida, että ihminen jolle vastataan, on vastaajaa henkisesti alemmalla tasolla. Sitten kommenttia voidaan jatkaa alun ruokkimalla tavalla, eli ottaa asenteeksi tämä "Jos et sattunut huomaamaan", jolla voidaan vielä vahvistaa sitä illuusiota, että vastaaja olisi jollain tavalla korkeammalla tasolla kuin alkuperäisen kommentin laatija.
Tämän perään kerrotaan sitten se ihan oikea asia, jota yritetään sanoa. Tässä tapauksessa siis se, että Naapurin täti, ja moni muu, ei ymmärrä minkä takia video piti tänne linkittää. Naapurin täti ei tietenkään voinut ilmaista asiaa neutraalilla sävyllä, koska silloin hän ei olisi pystynyt asettamaan itseään alkuperäisen kommentoijan yläpuolelle. Tämä on Naapurin tädille tärkeä asia, koska ilman sitä, hän pelkää leimautuvansa -samalle tasolle-, kuin videossa olevat. Tämä taso itsessään on täysin absurdi, ja on olemassa vain Naapurin tädin omassa päässä, mutta siitä pois pysyminen on Naapurin tädin omanarvontunteen takia kuitenkin tärkeää.
 
Petronella
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
En tiedä onko suomen kielessä sanaa kuvaamaan sitä, miten näen sinut tällä hetkellä, mutta ehkä paras sana kuvaamaan sitä olisi "smug". Tulee mieleen sellainen ylimielinen suvaitsevaisuus ja älykkyysintoileva itsensä aristokraattisena näkevä itseään ylistävä älymystö ruokkimassa omaa ja toistensa egoa keskustelemalla turhanpäiväisistä asioista mielestään rakentavaan sävyyn vain uskotellakseen itselleen ja toisilleen olevansa keskivertokansalaista parempia. Vielä kun koko viesti sisältää jotain niinkin läpinäkyvää ylimielisyyttä, kuin se, että keskustelualueella olevalle "tavalliselle kansalle" pitää erikseen huomauttaa, ettei Karhu ole erikoisolut.
Ohh, Paholainen, ota rauhallisesti! Koskaan kuullut sarkasmista? (kai jokainen tietää, että Karhu ei ole erikoisolut. Paitsi ehkä se missi, joka laittoi Suomen historian uusiksi.) En lue itseäni älymystöön, ja noista asioista bileissämme keskustellaan, koska liikun ihmisten kanssa joita ne kiinnostavat. Onko siinä jotain pahaa? Halusin vain sanoa, että ehkä teidänkin kannattaisi hankkia kemuihinne jotain sisältöä, paitsi jos pelkkä juominen sellaiseksi riittää.
Et kai tosissasi ajatellut, kun video ilmestyi nettiin, että se tulisi saamaan taputuksia ja "tahdon mukaan"-huutoja?
Hymiö pehmentämään... ;)

 

Yhteistyössä