Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis ei ole enää edes totta! Miten musta tuntuu, että tää naapurin tätskä on se 16v?
Ja minä olen 29v neljän lapsen äiti enkä todellakaan klaaniin millään lailla liittyvä, mutta edelleen ihmettelen miksi tämä herättää tälläisiä tunteita...
Ei, kyllä mä ihan yli kolmikymppinen olen!

Suotta oikeestaan provosoiduin ton Itse-Saatanan-vai-mikä-se-nyt-sitte-olikaan kukkoilusta, pyydän anteeksi, kun sorruin poikaparkaa vähän kiusaamaan! =)
 
bilehile
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Voi jestas. Mitä tohon pitäisi sanoa?

- Vau, onpas hieno meno, voi kunpa olisin voinut olla mukana.
- Voi hitto, onpa ne pahiksia kun alkoholia juovat. Hyi hyi, liian kovaa menoa mun silmille.
- Ooh mitä namupaloja, kuka sun mies noista kypsistä ihanuuksista on, ap?

Siis en oikeasti tiedä, millaisia reaktioita tässä haettiin. Suurin osa on kuitenkin varmasti ollut kotibileissä, eikä näe tuossa mitään muuta kuin nuorisolle tyypillistä juopottelua.



:D Juuri näin!
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä kerran rautalangasta:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En tosiaan jaksa uskoa, että ko. videon miehet ovat ainoita, jotka eivät keskustele kotibileissään taiteesta ja kuuntele jazzia. Eiköhän lähes jokainen mies, oli sitten iältään 15 tai 50, harrasta näitä kuuluisia ryyppyreissuja.
Äskeinen lainaus meni pyllylleen.... uusiksi!:)

Siis mun mielestä tuo ei ole se pointti, mitä täällä suurin osa mammoista ihmettelee, vaan pointti on se, että mitä tarkoitusta varten video on tänne linkitetty? Ihmiset olettaa, että se on joku sikahauska juttu ja kuitenkin se on vain tuollainen sisäpiirin vitsi, siis vain mukanaolijoista hauska... Ymmärrätkö, mitä ajan takaa?
Sitä on paha sanoa, kun kukaan videolla esiintyvistä ei sitä tehnyt.
Lisäystä: Ei se minua haittaa, jos muut eivät pidä videota hauskana. Ihmetytti vain se, että muut nostavat videosta hirveän numeron tietämättä faktoja ja luulevat silti olevansa oikeassa.

 
Vielä naapurin täti täällä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Kuules junnu, se on mahdotonta, ei mahdotonsa! :D Älä huoli, kyllä sä sit aikuisena opit kirjottaan kunnolla! :D Oliko vielä jotain sydämellä?
Siinä vaiheessa kun homma menee siihen, että pelataan pulun kanssa shakkia, ei kannata enää jatkaa.
Juu, fiksumpi lopettaa. Älä välitä tosta tädistä, ainakin näin ulkopuolisen silmiin tuntuu nuoremmalta. Ihan asiallisen vaikutelman oot antanu, etkä lähteny haukkumisiin mukaan.
Tuota, luehan keskustelu vielä kertaalleen, niin näet, kuka tänne tuli haukkumaan ja ketä! Mut nyt, minä vaikenen tästä asiasta, ei jaksa poikasten kanssa väitellä, kun ne on niin nenäkkäitä! =)
 
:LOL: Apuva, naureskelen maha kippurassa. Hyvä, hyvä "paholainen"! :D Ihanaa, eloa plussalle... Jos plussalaiset löytäis, mitä juttelette omalla palstallanne tästä niin ne polttais teidät roviolla. :LOL:

Vastaus usein esiintyneeseen kysymykseen: Ei mulla nyt mitään erityistä syytä ollu näitä tänne linkittää. Ajattelin vaan pistää, kun tänne kaikki muutkin kaikkea tuubista linkittää. En ajatellu sen kummempaa hälyä tästä nousevan. Ainahan minun ketjut putoaa vartissa. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä naapurin täti täällä:
Tuota, luehan keskustelu vielä kertaalleen, niin näet, kuka tänne tuli haukkumaan ja ketä! Mut nyt, minä vaikenen tästä asiasta, ei jaksa poikasten kanssa väitellä, kun ne on niin nenäkkäitä! =)
Luettu kyllä ja minusta sinä olit se lapsellisempi ja nenäkkäämpi.. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä naapurin täti täällä:
Tuota, luehan keskustelu vielä kertaalleen, niin näet, kuka tänne tuli haukkumaan ja ketä! Mut nyt, minä vaikenen tästä asiasta, ei jaksa poikasten kanssa väitellä, kun ne on niin nenäkkäitä! =)
Luettu kyllä ja minusta sinä olit se lapsellisempi ja nenäkkäämpi.. =)
Ja minusta!

 
joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
. Jos plussalaiset löytäis, mitä juttelette omalla palstallanne tästä niin ne polttais teidät roviolla. :LOL:
Juu.. löytyy ja on tainnut muutkin löytää: Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

Tosin aika paljaat nuo sivut näyttää olevan...

 
kinuski
En edes jaksanut kaikkia kommentteja lukea, mutta miks tällänen älämölö jostain kotibile videosta??? Ja jos toi nyt oli niin kauheen junttia, niin millaset on ei juntit bileet? Siis oliko se vitsi kun joku kirjoitti kotibileissä maistelevansa erillaisia oluita ja kuuntelevansa jazzia???? BORING!!!! Tuollahan oli tosi rauhallinen meno, eikä porukka ollut edes kovin humalassa, eli mitä hävettävää tossa pitäis olla....
 
ihania
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
Alkuperäinen kirjoittaja ihania:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
Alkuperäinen kirjoittaja ihania:
oi mitä namuja, ihania herkku miehiä. Etenkin toi rintakarva risto<3
:LOL: Ettei ois M ite itteään kehumassa? ;) :whistle:
ämmähän minä, onks sul ton rintsikka ranen numeroo???
Hei pojat, ei mee täydestä. Ei nää naiset noin kirjoita... :whistle:
Nainen nainen, pillu se on haarojen välissä vai laitanko juutuubiin linkin?
 
Itse Paholainen
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
. Jos plussalaiset löytäis, mitä juttelette omalla palstallanne tästä niin ne polttais teidät roviolla. :LOL:
Juu.. löytyy ja on tainnut muutkin löytää: Sivusto voi olla väliaikaisesti saavuttamattomissa tai kovan rasituksen alaisena. Yritä hetken kuluttua uudestaan.

Tosin aika paljaat nuo sivut näyttää olevan...
En tiedä mitä olet löytänyt, mutta keskustelupalstamme on yksityinen, ja sitä pääsee lukemaan vain klaanimme jäsenet., eli se mitä nyt oletkin löytänyt on väärä sivusto.
 
Sopisiko mitenkään että nämä klupklupklaanilaiset nyt menisivät keskustelemaan sinne omalle palstalleen? Hullunhauskaa että ketju alkaa kännivideolla ja ykskaks kääntyy äidinkielen kirjekurssiksi (suoraan sanottuna aika kehnoksi sellaiseksi) :whistle:
 
joopas joo
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
En tiedä mitä olet löytänyt, mutta keskustelupalstamme on yksityinen, ja sitä pääsee lukemaan vain klaanimme jäsenet., eli se mitä nyt oletkin löytänyt on väärä sivusto.
Jaa... nooo te sitten ette ole niitä pelaajapoikia joita löytyy yhteisö myös irc-galleriasta... ja googella löyty se sivu jota erehdyin luulemaan teidän sivuksi..

 
Alkuperäinen kirjoittaja joopas joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse Paholainen:
En tiedä mitä olet löytänyt, mutta keskustelupalstamme on yksityinen, ja sitä pääsee lukemaan vain klaanimme jäsenet., eli se mitä nyt oletkin löytänyt on väärä sivusto.
Jaa... nooo te sitten ette ole niitä pelaajapoikia joita löytyy yhteisö myös irc-galleriasta... ja googella löyty se sivu jota erehdyin luulemaan teidän sivuksi..
No joku on ruvennu nuuskiin. :D
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolatte:
:LOL: Apuva, naureskelen maha kippurassa. Hyvä, hyvä "paholainen"! :D Ihanaa, eloa plussalle... Jos plussalaiset löytäis, mitä juttelette omalla palstallanne tästä niin ne polttais teidät roviolla. :LOL:

Vastaus usein esiintyneeseen kysymykseen: Ei mulla nyt mitään erityistä syytä ollu näitä tänne linkittää. Ajattelin vaan pistää, kun tänne kaikki muutkin kaikkea tuubista linkittää. En ajatellu sen kummempaa hälyä tästä nousevan. Ainahan minun ketjut putoaa vartissa. :whistle:
Hm, varmaan poltettais, jos siellä juteltais vaikkapa eläinten tai lasten raiskaamisesta tms.

Jos taas naisten alapäistä, huumeista tai muusta "riehakkaiden nuorten miesten" ajatuksissa vilistäviin juttuihin, tuskin täällä kukaan hätkähtäis.

Ei kun siis, palsta täynnä sinisilmäisiä tiukkapipoja, jotka eivät ole itse olleet 15-vuotiaita koskaan. :saint:
 

Yhteistyössä