Tässä vähän videokuvaa lauantai-illalta kun mun mies oli juhlimassa Helsingissä.

MR.sytkäri
Alkuperäinen kirjoittaja rao:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oon pannut tota yhtä!!!!
V***u että repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Luin koko ketjun läpi ja tuo oli paras kommentti :LOL: tämä hekotus ei ota laantuakseen :LOL:
Pakko laittaa linkki itsestään, että pääsette dissaamaan lisää
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mosseliini&image_id=79302423#newcomments
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:eek: katoinpa mäkin nyt noi,kun tästä on näin monta sivua pitkä ketju tullu..en tiedä olisinko huvittunut ja tuntisinko myötähäpeää ap:ta kohtaan

Siis en ymmärrä, mitä hävettävää siinä on! Normaalia kotibile menoa...
 
kiviäkinkiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Multa meni kyllä tämän aloituksen pointti ohi... En vaan tajuu..
Aika nostalgista menoa, just tommosta oli mullakin aina ysiluokalla kun oltiin jonkun kotibileissä. Tai ootas, aika kultaa muistot... meno oli toi potenssiin sata. Mut ehkä meillä oli tollasta ekaluokan discoissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
:LOL: joku oli kysyny miks aikuiset miehet ryyppäävät alaikäisten kanssa..No se on ihan nykypäivää! Ei nykyään katota niin tarkkaa että 2kymppiset hengaa 2kymppisten kaa, 15veet 15veiden kanssa ja 3kymppiset 3kymppisten kanssa..No way! Tervetulloo 2000-luvulle! :LOL:
Itse liikun varmaan sitten vähän eriporukoissa kuin kuvaamasi ihmiset.

Ei tulis mieleenikään mennä tuollaisiin"pippaloihin", enkä todellakaan juopottele alaikäisten kanssa, vaikka itselläkään ei ole ikää vasta kuin 20.

Vielä jos mieheni olisi ollut tuollaisissa häpeäisin silmät päästäni ja toivoisin ettei kukaan tuttuni tai ystäväni koskaan näkisi noin lapsellista käytöstä mieheltäni. Onneksi ei kuitenkaan siittä ole pelkoa.
 

Yhteistyössä