K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuli mieleen että Bojan sanoi siinä JO subsin hiljattain kääntämässä viimevuotisessa haastattelussa että vietti kaikki lapsuuden kesät Červarin pikkukylässä Kroatiassa. Ei siis olisi mitenkään omituista jos hän olisi Kroatiassa nytkin.
 
vierailija
Katoin tuon videon ja mulle tuli sama mieleen. Sä olitkin sitten kirjoittanut jo asiasta kommentin. Bojan ja Johannes olisi sellainen söpön kuuma pari.
Bojan on ukkomies nykyään, sillä se näkyy vaikuttavan niin että lavapreesensistä on kuumuus kaukana. Onneksi K ei anna yksityiselämän vaikuttaa työhön, K tietää mitä yleisö haluaa ja sitä hän myös antaa.
 
vierailija
vierailija
Tämäkin insta taas mennyt vaihteeksi yksityiseksi. Ihme veivausta.
En oikein ymmärrä häntä. Jakaa kuvia henkilöstä, joka ei ilmeisesti saisi näkyä, ja sitten kun storyihin tuleekin epätoivottua liikennettä kun uteliaat ihmiset haluavat tuon henkilön nähdä, laitetaan julkinen tili yksityiseksi. Tää on toistunut samalla kaavalla nyt muutaman kerran. Kuinka vaikeaa on joko rajata näkyvyyttä alunperinkin tai sitten jättää postaamatta kuvat sellaisista henkilöistä, jotka eivät näkyä saisi? Ja siis mun mielestä parasta olisi, jos postailisi vaan menemään, saisivat vapaasti näkyä kaikki hymyilevät merchmyyjät.
 
vierailija
En oikein ymmärrä häntä. Jakaa kuvia henkilöstä, joka ei ilmeisesti saisi näkyä, ja sitten kun storyihin tuleekin epätoivottua liikennettä kun uteliaat ihmiset haluavat tuon henkilön nähdä, laitetaan julkinen tili yksityiseksi. Tää on toistunut samalla kaavalla nyt muutaman kerran. Kuinka vaikeaa on joko rajata näkyvyyttä alunperinkin tai sitten jättää postaamatta kuvat sellaisista henkilöistä, jotka eivät näkyä saisi? Ja siis mun mielestä parasta olisi, jos postailisi vaan menemään, saisivat vapaasti näkyä kaikki hymyilevät merchmyyjät.
Jep. Sen tilin voisi laittaa yksityiseksi ennakoivasti niin olisi järkeä mutta tämä on myöhäistä tuolle toiminnalle. Antaisi olla kun "vahinko" on jo tapahtunut tai sopisivat etukäteen onko ok julkaista, nyt antaa vähän oudon kuvan. Samaan aikaan se sama kuva löytyy kuitenkin vielä sen toisen mies merchmyyjän stooreista.
 
vierailija
Voisko joku sherlokki ottaa nyt asiakseen ja selata kroatilaiset hotellit läpi ja selvittää ovatko D ja S missä hotellissa? Parvekkeelta on se kuva jossa näkyy lattiakaakelit ja pöytä. Myös sitä ikkunaa voi metsästää kaduilta. Ei tämä voi olla mahdoton tehtävä.
 
vierailija
Mä oon kyllä vieläkin ihan fiiliksissä tästä juhannuksen Kärtsä-viihteestä! 🤩 Näin sitä somea päivitetään ja yleisöä ruokitaan! Kiitetään joka keikan jälkeen, jaetaan parhaat keikkaklipit, tehdään myös hauskaa sivusisältöä ja kuvataan häröilyä muiden artistien kanssa. Tähän kun ottaa rinnalle sen Joksujen nykyisen käyttäytymisen ja näkymättömyyden, Nacen ikuiset fanartit ja Krisin omien valokuvien ihastelun niin vieläkö joku väittää, ettei siinä ole parantamisen varaa? Kärtsän kohdalla voi luottaa, että tällaisesta keikkaviikonlopusta tulee täyden palvelun viihdepläjäys, kiitos Kärtsä!
 
vierailija
Voisko joku sherlokki ottaa nyt asiakseen ja selata kroatilaiset hotellit läpi ja selvittää ovatko D ja S missä hotellissa? Parvekkeelta on se kuva jossa näkyy lattiakaakelit ja pöytä. Myös sitä ikkunaa voi metsästää kaduilta. Ei tämä voi olla mahdoton tehtävä.
En usko että on hotelli kun ne kahvikupit oli eriparia. Ehkä airbnb tai jos Boitsun suvulla on Kroatiassa joku lomaosake kun hän on siellä kesät viettänyt. Mutta mitä tiirailin kuvia niin ne Dn rantakuvat ei näytä siltä Boitsun kylältä. Saatan tosin olla väärässä kun en paljoa tutkinut. Ja nehän oli autolla liikkeellä että ovat saattaneet ajaa ties minne.
 

Yhteistyössä