Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Hei mä oon käyny teillä muutaman kerran! Ne yhdet olutjuhlat tossa pihassa oli aika kivat, vaikka onhan toi piha kieltämättä aika pikkuinen...
Joo, ihan jees kemut olivat - pieniksi bileiksi siis. Siks me ei tuolla hirveästi viihdytäkään, kun piha on niin onnettoman pieni. :( Siks meillä onkin tämä kesäkoti isommalla pihalla varustettuna. Täs on yhden paikallisen taiteilijan kuvaus kesäpihastamme. :)

 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Tässä mun mies on uhannu lähteä baariin. Riisuin itseltäni paidan, tyrkytin itseäni ja roikuin sen jalassa. Ja silti se lähti. Tuli ihan hirvee riita.


Lähdin sit kans kostonhimosena baariin (meillä on kyllä tosi terve, vakaa ja hyvä suhde!!! oikeesti!!! ) ja lipsahdin sit tän kaverin sänkyyn.
 
:)))
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26013870:
Mitä sä oikein kuvittelet, jos tollasen halpahallin rytkyn ostaa niin ei kai sitä nyt mitenkään ihmeelliseltä voi sillon näyttääkään?? Yritä panostaa pikkasen enemmän ensi kerralla..
joo mulla oli tosi halpaa poskipunaakin : /

tässä mun uusin mekko, annoin sen tosin jo uffille

 
Taiteista ja taiteilijoista tuli mieleen, et mitä mieltä ootte; kumman seuraavista ripustan varaston seinälle:



vai



Ukko toi ne jostain huutokaupasta. Oli saanu halvalla, ni oli sulovilenit iskeny. Itte en tykkää kummastakaan, mut kai ne varastoa koristamaan kelpaa. : /
 
Kai se on myönnettävä, että tällaisen retaleenkin kanssa on tullut styylattua.



Jotenkin mä heti tajusin, että me ei vaan oltu samalla tasolla oikeestaan millään tasolla. En oikeen osaa sanoa mikä siinä mätti.



Joku juttu se oli. En osaa sen tarkemmin sanoa, mut se ei vaan jotenkaan kulkenut.

 
  • Tykkää
Reactions: L4isk4M4t0
:)))
hah!! joku työkaveri (varmaan se yks persaukinen kateellinen akka) oli ottanu kuvia salaa, ensin mulla oli kiihkee sessio kesken työpäivän mun miehen kans ja sit *kök*



mut ihan hyvii frendei me silti ollaan, tässä on viel viime viikonlopun koktailkutsuilta meiltä kotoo yks kuva

 
  • Tykkää
Reactions: harmoillen
Ai joo! Tän kanssa olin ehkä viikon, mutta tyyppi oli niin väritön ja tavallinen, et eihän sitä kestäny. Se otti sen tosi raskaasti. Meni melkeen heti naimisiin jonkun stripparin kanssa, voitteko kuvitella! Ei sekään sit kestänyt.

 


Mä jouduin vähän keskustelemaan mun miehen kanssa, kun se ei oo ostanut riittävästi kenkiä mulle. Puhki joudun nämä vähäiset kulkemaan. Jouduin soittaan jo Mariahillekin, että voisko se vaikka antaa jotain vinkkejä.

 
"gen"

Tässä mun mies. Se on aika raju ja välillä tosi tuhma.


Tässä kuvassa miehen pikkuveli, jonka kanssa aikoinaan seurusteltiin ja sitä kautta sit tapasin nyksän. Ovat kuin yö ja päivä.
 
Vähänkö nolo! Vahaliiduillako se ton teki? Sun on pakko tykätä ukostas tosi paljon et suostut edes säilyttämään tollasen söhryn.
Joo, kai se heppu on ton joillain Crayoneilla sutassu. Ukko oli viel maksanu tosta. :O Kai se oli vahingossa huutanu sitä eikä iljennyt enää sit huutoa perua. Oli meinaan käyny jossain huutokaupassa, Sothebysissa. En ollu koskaan sellasesta kuullukkaan, ku mulle on tuttu vain tuo Huutis.
 
[QUOTE="gen";26013976]

Tässä mun mies. Se on aika raju ja välillä tosi tuhma.


Tässä kuvassa miehen pikkuveli, jonka kanssa aikoinaan seurusteltiin ja sitä kautta sit tapasin nyksän. Ovat kuin yö ja päivä.[/QUOTE]

Hitto, käyttääks sun mies poskaria? :O
 

Yhteistyössä