Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Me ollaan rakentamassa Samulin kanssa kesämökkiä (tosin tää mahdollinen ero nyt vähän kaihertaa, mutta tilanteelle ei nyt voi mitään). Tässä on seinät pystytetty, mutta rakennus on vielä kesken.





Älkää antako kuvien hämätä! Pohjapiirustus näyttää tältä, miten muuttaisitte tätä vielä? Onko liian vähän huoneita? Tämmönen kesäpaikkahan tämä vaan on, mutta ehkä kuitenkin vois olla vähän isompi ja enemmän tilaa, eikö?




Yksi huone on saatu jo valmiiksi niin tästä voitte vähän hahmottaa minkä suuruisia nuo huoneet on:

 
"gen"
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26014002:
Ei oo totta!! Toihan on mun veli, mun ja Jonin lapsen kummisetä!!
Tää kuva otettu just viime viikonloppuna kun meillä oli illanistujaiset!!
WTF?? Mies väitti olleensa strippibaaris. Saakeli, se on luvannu ettei pidä teihin mitään yhteyttä, eikä TODELLAKAAN oo kertonu et se on teidän äpärän kummisetä. Kyllä nyt mies saa perua kaikki menonsa seuraavat kaks viikkoa, on mun kans kotona ja MUN valvovan silmän alla. SE SIKA :'(
 
[QUOTE="gen";26014041]WTF?? Mies väitti olleensa strippibaaris. Saakeli, se on luvannu ettei pidä teihin mitään yhteyttä, eikä TODELLAKAAN oo kertonu et se on teidän äpärän kummisetä. Kyllä nyt mies saa perua kaikki menonsa seuraavat kaks viikkoa, on mun kans kotona ja MUN valvovan silmän alla. SE SIKA :'([/QUOTE]

Siis mun veli on kyllä onnellisesti naimisissa!!!! Eikä TOD käy missään strippibaareissa!!!! :O
 
Ai niin, oonks mä kertonut täällä että mä oon osallistunut Big Brotheriin??? Nyt voitte sitten vaikka kotona kertoa, että olette netissä jutelleet yhden Suomen kovimman julkkiksen kanssa :) BB-kaudella harmitti se miten vähän tuotanto näytti minusta mitään!!! Selvästi leikkaamalla saatiin katsojille ihan eri kuva mitä talossa todellisuudessa tapahtui.

Tässä me ollaan suihkussa:



Olin tosi suosittu talossa, jopa kakun haluttiin muistuttavan minua:



Talossa minut vedettiin aika moneen riitaan mukaan


Näin iloisena lähdin talosta:


Jälkeenpäin Terhin fanitus on mennyt vähän liian pitkälle..

 
"gen"
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26014059:
Siis mun veli on kyllä onnellisesti naimisissa!!!! Eikä TOD käy missään strippibaareissa!!!! :O
no kiva ku laitoit meidän hääkuvan esille. Mä oon niin hirveen näkönenki tossa :(. Ja ei se ilmeisesti käykkää strippibaareissa, se paska KÄY TEILLÄ!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;26014163:
Tässä on kuule kuva meidän häistä!


:O Miten kauan te ootte ollu naimisissa?? Me kun vasta suunniteltiin yhteen muuttoa... Toisaalta, se kyl alko käyttäytyä etäisesti ku jäin rysän päältä kiinni ku vehtasin sen työkaverin kanssa...



:ashamed:
 

Yhteistyössä