Kiitos :heart: Tää on otettu meidän kihlajaisista. Äiti on ihastunut tähän kuvaan niin paljon että teetti siitä 3x5m taulun niiden länsisiiven puoleiseen aulaanTe ootte ihana pari ja sä olet TOSI tyylikäs!
ehei, kyl on munAlkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26014683:Et sit selannu ketjua ollenkaan?! Toi on mun mies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O
Ei, kun tuli mokoma keskeyttämään meidän molemminpuolisen tirkistelysession epähuomiossa, t. naapurin rouva vastapäätäAnteeks jos menen henkilökohtaisuuksiin, mutta kiinnostaa huomasitko hänet jo ikkunassa kotiintullessasi?
Ai kun kiva, sun mies on mun exän bestis, tässä mun ex siis:Täss mun mies. Nyt kyllä ilman partaa mutta molemmat käy mulle
Heiii, me ollaan hengailtu samoissa piireissä jossain vaiheessa! Mä styylasin hetken tän hepun kanssa:Ai kun kiva, sun mies on mun exän bestis, tässä mun ex siis:
Me käytiin hirveesti matkoilla kaikilla eksoottisilla saarilla, oi niitä aikoja. :heart:
Viime kesänä mentiin Karibialla. Meidän talo valmistu just, että taitaa teiltä jäädä nyt yhteen muuttamatta.:O Miten kauan te ootte ollu naimisissa?? Me kun vasta suunniteltiin yhteen muuttoa... Toisaalta, se kyl alko käyttäytyä etäisesti ku jäin rysän päältä kiinni ku vehtasin sen työkaverin kanssa...
:ashamed:
No just Me tapailtiin syyskuusta asti ja muuttoa suunniteltiin joulukuun alusta asti No mut hei, kiva kun kerroit Ei tartte ainakaan enäää tuhlata aikaa siihen suhteeseen, et soitinpa Jaredille ja kerroin olevani vapaa! Heti laitettiin molemmat facebookissa parisuhdestatukset 'parisuhteessa'! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;26014900:Viime kesänä mentiin Karibialla. Meidän talo valmistu just, että taitaa teiltä jäädä nyt yhteen muuttamatta.
Mä tykkään tämmösestä vähän vaatimattomammasta ja luonnonläheisestä tyylistä. Tosin jos lapsosia siunaantuu niin täytyy ehkä rakentaa isompi.
Niin siis kumpi veijari vai heijari ??
Viime sunnuntailta. Otettiin krapulakuvia Hassu veijari!
Mun mies keksi tulen.
siis tunnen tuon tyypin.Mun mies keksi tulen.