Tässä on mun mies

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
battle metal

Tässä mun kultani vähän möksöttää, kun en antanut raukalle.. Se yritti läpsiä mua löysällä elimellään poskelle, ja sanoin että OLE MIES!!

No, tässä se sit kokeili josko miehenä olo tarkoittaisi vähän turkista ja viiruja naamassa.

Mä kun oon tällainen pölyaromikko vai mikä se päivän muotisana olikaan, niin on aika selvää että niitä miehiä on mulla enemmänkin. Tämän kanssa on ollu sutinaa nyt viime syksystä asti.

Se on ihan kiva heebo. Seukattiin teininä jonkin aikaa, mutta ei siitä tullu mitään silloin. Oltiin liian nuoria ja typeriä, tuli riideltyäkin aika lailla.

• Tykkää
Reactions: harmoillen
:O Miten kauan te ootte ollu naimisissa?? Me kun vasta suunniteltiin yhteen muuttoa... Toisaalta, se kyl alko käyttäytyä etäisesti ku jäin rysän päältä kiinni ku vehtasin sen työkaverin kanssa...

:ashamed:
Viime kesänä mentiin Karibialla. Meidän talo valmistu just, että taitaa teiltä jäädä nyt yhteen muuttamatta.

Mä tykkään tämmösestä vähän vaatimattomammasta ja luonnonläheisestä tyylistä. Tosin jos lapsosia siunaantuu niin täytyy ehkä rakentaa isompi.

Alkuperäinen kirjoittaja Labran täti;26014900:
Viime kesänä mentiin Karibialla. Meidän talo valmistu just, että taitaa teiltä jäädä nyt yhteen muuttamatta.

Mä tykkään tämmösestä vähän vaatimattomammasta ja luonnonläheisestä tyylistä. Tosin jos lapsosia siunaantuu niin täytyy ehkä rakentaa isompi.
No just :( Me tapailtiin syyskuusta asti ja muuttoa suunniteltiin joulukuun alusta asti :( No mut hei, kiva kun kerroit :) Ei tartte ainakaan enäää tuhlata aikaa siihen suhteeseen, et soitinpa Jaredille ja kerroin olevani vapaa! Heti laitettiin molemmat facebookissa parisuhdestatukset 'parisuhteessa'! :) :heart:

Yhteistyössä