Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Foortti harmaana

Tuossa on mun mutsi ja faija, ja sisko ja sen mies. Siskon mies on vähän vanha, mutta ihan jees silti. Kuva on otettu jokin aika sitten kun meillä oli taas jotkut typerät perheillalliset kesämökillä.
Niiden takana ikkunasta kurkkii mökkinaapuri Arska. Se on vähän, köh, persoonallinen.

Kesämökistä puheenollen; mun mies haluaisi ostaa tämän kesämökiksi meille. Mä en oikein tiiä, toi uima-allas on vähän liian pieni ja neliöitäkään ei ehkä oo tarpeeks. Lisäksi mä pidän kyllä vähän mahtipontisemmasta tyylistä, mutta kai maanläheisyyskin on ihan okei, muodissakin se kai sitäpaitsi on. Mitäs sanotte, onks tää ihan karsee mörskä?
Musta tuntuu että mun perna repes just...
 
"Bella"
Tässä muuten meijän kesämökki :) Vähän kyllä on pieni ;< Tarvii ostaa joku isompi mökiks.

[IMAG]http://www.imgbase.info/images/safe-wallpapers/photography/castle/8338_castle.jpg[/IMAG]
 
"tiipii"
Uskomaton ketju! Viikon verran vitutellu, mutta tänään oon saanut nauraa niin hirveesti, että läheiset saattaa laittaa mut kohta johonkin hoitoon, sen verran erikoisesti ovat käyneet vuorollaan mua vilkuilemassa, kun olen ketjua lueskellut!! Ihanaa, LISÄÄÄ.....
 
"Bella"
Joskus muuten mun miehellä oli pakkomiele kasvoleikkauksiin ;/ Ja hän oli jonkun aikaa niitten takia tämän näkönen.



Nykyää mies luvannut kyllä että on jättäny nuo kauneusleikkaukset eikä enään aijo ikinä mennä kauneusleikkaukseen mut en sit tie voinko luottaa siihen ;/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26015718:
No niinpä olikin! Tuo kuvanottopäivä oli muuten niitä päiviä ku mun mies joutu ekaa kertaa psykiatriselle osastolle. En ymmärrä miks se halus pukeutua noihin vaatteisiin vielä kuukausia sen jälkeenki ku oli päässy vankilasta.
Ainahan se on ollut vähän outo. Kaikki ne kuvitelmat omasta palvelijasta jne. Mulla on muuten teidän kesämatkalta otettu kuva tallessa. Toi oli päivää ennen niitä silareita. Olit hieman lättänä vielä :LOL:

 
Mitäs muuten söitte tänään iltapalaks? :) Mun ukko (se nuorempi) väsäs mulle tällasta pikkupurtavaa. Ihan jees, vaikka viini ei ollutkaan ihan oikeaoppisen viileää ja tomaatit olivat jääneet hiukan haaleiksi. No, jätkä on vielä nuori - on sillä aikaa opetella tossa hellan ääressä. =)

 

Yhteistyössä