Tässä on mun mies

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"mamaa"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26011489:


Tälleen mun mies odottaa mua aina iltasin sänkyyn, ja ehdottelee viettelevästi: "Tuus kattoo mitä täältä peiton alta löytyy!"
Ei jumatsuikka, nyt tuli miehelle vähän selitettävää!

Kysyppä siltä mieheltäs miksi se käy niin paljon "työmatkoilla"..? Voin kertoa, että toi on oikeasti Matti, 35 v., kenen kanssa olen ollut jo kohta 10 vuotta yhdessä. Tosin taitaa vapautua ihan justiinsa täältä suunnasta, että pidäpä ukko hyvänäs!
 
Yksss
[QUOTE="xyz";26011818]Tässä on mun mies ku me teininä tavattiin. Sillä oli tapana höpistä mulle shakespearea ikkunan alla. <3


Tässä me ollaan yhdessä jollain ruotsinristeilyllä


Jossain kissanristiäisissä taas vaihteeksi
[/QUOTE]

Siis onks tää sama mies

mulla oli yhden yön suhde ton kans viime keväänä, mun kaveri nappas tän kuvan yhest koripallomatsista. Ton kuvan ottamisen jälkeen alettiin juteolla, käytiin kaljalla ja mentiin mun luo ..... se häipy aamulla ku pieru saharaan!
 
"xyz"
Siis onks tää sama mies

mulla oli yhden yön suhde ton kans viime keväänä, mun kaveri nappas tän kuvan yhest koripallomatsista. Ton kuvan ottamisen jälkeen alettiin juteolla, käytiin kaljalla ja mentiin mun luo ..... se häipy aamulla ku pieru saharaan!
Eikä! Mä aavistelin jotain tällaista kun meillä olikin pientä kriisiä niihin aikoihin. No tiedetäänpä mistä meillä tänään keskustellaan.
 
mrs. Joutsen
http://www.google.fi/imgres?q=tomi+joutsen+amorphis&hl=fi&client=firefox-a&sa=X&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&biw=1366&bih=629&tbm=isch&tbnid=2GhvJLc9aR5obM:&imgrefurl=http://fi-fi.facebook.com/pages/Tomi-Joutsen/45194857300%3Fsk%3Dwall%26filter%3D12&docid=e_SgpdVoISAuGM&imgurl=http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/50554_45194857300_9587_n.jpg&w=200&h=293&ei=MC98T5qUF4bN4QT16Yi5DA&zoom=1&iact=hc&vpx=325&vpy=193&dur=457&hovh=234&hovw=160&tx=97&ty=154&sig=101388135869928523324&page=3&tbnh=138&tbnw=94&start=51&ndsp=28&ved=1t:429,r:22,s:51,i:224





Tässä minun rakkaani. Kuva otettu kultsin bändin keikalta pari vuotta sitten. Oon koittanut sanoa että voisi vähän noita rastojaan leikata kun alkaa olemaan jo aika pitkät, mutta eipä tuo ole vielä suostunut ;)
 
"beibi"
Tää jätkä kun alko iskee, niin ei heti natsannut

Mut sit seuraavan kerran me tavattiin beachillä ja olihan sillä aika makee SixPack

Ja loppu on ollutkin sit niin sanotusti historiaa...
 
zirppi
Naapuri oli salaa kuvannu meitä, kun oltiin tuttuun tapaamme tossa takapihalla ilakoimassa noin viikko sitten.



Mulla oli vähän heikko aamu viime viikolla, kun mies piereskeli koko yön. Oli vissiin purru väärää puumaa, kun jouduin nukkumaan kaasussa koko yön. Aamulla oksetti ja heikotti.



Yleensä meillä on tosi ihanaa,



mutta suuttuessaan mun mies on vähän pelottava ja päällekäyvä.

 
[QUOTE="tii-";26011774]Oi, sähän oot mun ystävä, käytiin perheen kans sun luona muutama vuosi sitten. Jos joku kesä tultaisiin taas, teillä on tosi ihana asunto. :)[/QUOTE]

Tervetuloa, jos se ei sitten ole raunioina meidän kiihkeän illan jälkeen.. Meillä ei nääs käytetä sanoja...

 

Tuossa on mun mutsi ja faija, ja sisko ja sen mies. Siskon mies on vähän vanha, mutta ihan jees silti. Kuva on otettu jokin aika sitten kun meillä oli taas jotkut typerät perheillalliset kesämökillä.
Niiden takana ikkunasta kurkkii mökkinaapuri Arska. Se on vähän, köh, persoonallinen.

Kesämökistä puheenollen; mun mies haluaisi ostaa tämän kesämökiksi meille. Mä en oikein tiiä, toi uima-allas on vähän liian pieni ja neliöitäkään ei ehkä oo tarpeeks. Lisäksi mä pidän kyllä vähän mahtipontisemmasta tyylistä, mutta kai maanläheisyyskin on ihan okei, muodissakin se kai sitäpaitsi on. Mitäs sanotte, onks tää ihan karsee mörskä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: harmoillen
"vaimo"
Mä voin teille muutaman kuvan laittaa matkamme varrelta!

Bada pyytää juuri kättäni....oih se oli niin romanttista.....


Tää tais olla se kerta kun hänellä oli kova pääkipu....juu oli se se. Ei meinannut Burana auttaa....


Kevät aurinko lämmittää jo ihan kivasti!!! Toi tylsä takatalvi hiukan harmittaa, mutta mitäs sitten...
 
Juuhhh
Mä olen aina ollut vähn heikkona renttuihin



Tän kuvan otin kun se taisteli mun kunniani puolesta, se oli elämäni kamalin päivä



Ja valvoin sairaalavuoteensa äärellä kaksi kuukautta



Onneksi ei jäänyt isoa arpea päähän



Tän kuvan otin eilen kun tulin kotiin, se oli siivonnu, eteinenkin hohti valkeuttaan



Tässä meidän hääkuva



Tässä me vähän hassutellaan sunnuntai-aamuna

 

Yhteistyössä