Heips
Ihan neitsytmatkalla näiden ovistestilöiden kanssa olen ja mielipidettä kysyn teiltä =).
Eli pohjustus. Olin pongaavani ovulaatuin sunnuntaina. Tiistaina sit huvikseen ostin testejä, koska oli vähän ovistuntemuksia, jomotteli ja limaa tuli taas vähän. Tiistaina illasta nega testiin. Tänään keskiviikkona aamulla selkeesti vahvempi viiva, mutta ilmeisesti ei kuitenkaa plussa (mitä oon noita muita teidän kuvia selaillu). Tein huvikseen päivällä uuden ja taas haalistunut.. ja vähän outo muutenkin tuo viiva siinä. Että enkö ovuloi ollenkaan vai olenko ovuloinut silloin sunnuntaina? Se jää arvoitukseksi, kun en tosiaan testaillu sillon. Mä vaan ajattelin katsoa, että ovistestiin EI tule plussaa, koska todella luulin oviksen jo olleen. Testi muutes pc:n testi.
MUOS! Lähinnä siis kiinnostaa, pitäisikö viivan tasaisesti haalistua ovulaation jälkeen? Vai voiks se tollai heitellä, JOS ovis jo ollut. Te ketkä aktiivisesti noita käytätte, varmaan tiedätte, miten ne oikeasti toimii. Mulla kyllä ihan tyhmää arpoa, kun en ajallaan aloittanut.. (varmaa viekkarit testailusta ni piti jotain päästä testaamaan :headwall::ashamed