tänne ovulaatiotesti kuvia.

mymosa
^minusta tuo näyttää plussalta kyllä. Mutta ihmettelen itse samaa, kun sain tänään aika tummat viivat, mutta ei kuitenkaan plussaan asti ja digi nega.. silti tänään tuli oletettua ovislimaa, sellasta vähän kananmuna valkuaista kiinteempää ja alamahaa jomottaa.

katso liitettä 19325
 
Mymosa kyllä toi näyttää plussalta.. Tuliskohan sullekin huomenna digiin plussa...

Muokkaus: Lisään nyt tähän vielä että tänään aamulla (4.1.) hymynaama tervehti minua :) --->hommiin!
 
Viimeksi muokattu:
Onkos kukaan testaillu ovista apteekista saatavilla Professorin ovistesteillä?

Itse jouduin tänään niitä ostamaan, kun prismaan tai cittariin ei ollut asiaa, että olisin saanut aiemmin käyttämiäni preg checkejä. Tein testin äsken ja sain vain toooodella haalean haamun. Tänään kuitenki ollut ihan selviä ovistuntemuksia ja limasuutta.. Preg checkeillä vielä eilen huomattavasti vahvempi viiva, vaikkei se plussa ollutkaan vielä.

Ehkä tässä pitää vaan olla kärsivällinen ja jatkaa testausta huomenna..
 
Ensin mietin että viitsinkö, mutta tästä ketjusta on ollut mulle nyt pari kiertoa apua kun olen ovista yrittänyt "metsästää". Josko näistä minun kuvista olisi apua jollekin seuraavalle :)

Tikutus aloitettu kp 8 ja kp 12 tuli eka haamu, tänään, kp 13, aamulla jo vahvistunut huomattavasti ja nyt illalla plussa :) Hirmusen nopeasti se sit kuitenkin vahvistuu!

kierto2
 
Onko ihan normaalia, että ovistesti näyttää monta päivää plussaa? perjantaina viivat olivat lähes yhtä paksut, la ja su viiva selkeesti tummempi kuin testiviiva, ja tänään testiviiva yhtä tumma kuin testiviiva..

muoks. raskaustesti tehty, nega, ja muutenkin kierron puolivälissä mennään..
 
Viimeksi muokattu:
Heips

Ihan neitsytmatkalla näiden ovistestilöiden kanssa olen ja mielipidettä kysyn teiltä =).

Eli pohjustus. Olin pongaavani ovulaatuin sunnuntaina. Tiistaina sit huvikseen ostin testejä, koska oli vähän ovistuntemuksia, jomotteli ja limaa tuli taas vähän. Tiistaina illasta nega testiin. Tänään keskiviikkona aamulla selkeesti vahvempi viiva, mutta ilmeisesti ei kuitenkaa plussa (mitä oon noita muita teidän kuvia selaillu). Tein huvikseen päivällä uuden ja taas haalistunut.. ja vähän outo muutenkin tuo viiva siinä. Että enkö ovuloi ollenkaan vai olenko ovuloinut silloin sunnuntaina? Se jää arvoitukseksi, kun en tosiaan testaillu sillon. Mä vaan ajattelin katsoa, että ovistestiin EI tule plussaa, koska todella luulin oviksen jo olleen. Testi muutes pc:n testi.




MUOS! Lähinnä siis kiinnostaa, pitäisikö viivan tasaisesti haalistua ovulaation jälkeen? Vai voiks se tollai heitellä, JOS ovis jo ollut. Te ketkä aktiivisesti noita käytätte, varmaan tiedätte, miten ne oikeasti toimii. Mulla kyllä ihan tyhmää arpoa, kun en ajallaan aloittanut.. (varmaa viekkarit testailusta ni piti jotain päästä testaamaan :headwall::ashamed:)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti mymosa. Niin arvelinkin. Mulla on kaks mahista, 1) Mulla oli jo ovis sillo kun luulin tai 2) Mulla on nyt ovis, mutta ensaa viivasta vahvempaa tai sitten en vaan ovuloi kunnolla. Koska tein vielä yhen testin ja haalistumaan päin on. Aamullakaan tehty ei ole ekasta aamupissasta, missä siis vahvin viiva... Nyt on kyllä ollu tuota limaa ihan jonkin verran, alaselkä kipee ja tissit kipeet.. ja tonne alamahaan sivuille nippailee.. hyvinki vois siis ovis olla? Kuitenkin olettais että jo huomenna loppuu nää oireilut, jos ovista on.

Muoks.. laitanpa tätä kuvasaastetta vielä tän kerran..

 
Viimeksi muokattu:
Laitanpa tännekin linkin... Testattu siis ma, ti ja ke aamu + ilta. Tänään tuo aamupäivän testi muuttui plussaksi vähän multa salassa niin tein uuden varmistaakseni. Oireet kyllä viittasivat ovulaation olevan tuloillaan, mutta tässä vähän hämmensi se, kun oletin sen olevan vasta lauantaina ja että tänään on kp11. Mulla tuli pientä tuhrua hetken ajan pari päivää ennen tädin varsinaista vierailua ja ajattelin ilman muuta, että kierto lähti uusiksi siitä oikeasta vuodosta. Mutta tuhrusta laskettuna tänään on kp13/28 eli ovis tulossa kp14 niin kuin pitikin.

ovis kp11 - Aijaa.com
 
Ensimmäistä kertaa tällaiselle palstalle kirjoittelen - olen tähän saakka lähinnä seuraillut muiden juttuja (on muuten ihan älyttömän hyödyllisiä myös kaikki ikivanhat ketjut, nää asiat eivät vanhene).

Tässä on mun tämän kierron "sarja". Viime kuussa yritin tikutella digitaalisella ovulaatiota, mutta tuntuu, ettei sitä tullut ollenkaan sillä kertaa. (Myöskään hymynaamaa ei siis tullut.) Se oli eka kerta, kun tikutin ovulaatiota ja toinen kierto, kun yritettiin raskautta. Tällä kertaa ovulaatio todellakin tuli (limaa aivan järjettömästi, ja tunnen muutenkin kaikki ko. jutut hyvin kehossani - myös tikut puhuivat O:n puolesta).

MUTTA: Mielestäni viiva ei missään vaiheessa muuttunut yhtä tummaksi kuin kontrolli, mistä johtuu? Jonkinlainen tapahtumaketju on kuitenkin havaittavissa (KS. KUVA!). Hormonit eivät nouse niin paljon, että viiva on täysin tumma, vaikka ovulaatio tapahtuukin? No, nyt sitten odottelen reilun viikon jännityksellä, sanooko kolmas yrityskerta toden.

Testailua - Aijaa.com
 
mymosa
^ Joko lh-huippu on ollut sen verran nopee, ettei sitä ole bongattu testeihin.. tai jos noi on davidin testejä niin mä en ole o-plussaa saanut niihin ikinä ja todistettavasti se ovis on ollut. Tai sitten se ovis on vasta tulossa tai ollut ennen testaamista.

Mä testasin viimeksi kp 10-19 ja en saanut testiin ovista, silti olin raskaana sen hetken.
 

Yhteistyössä