tänne ovulaatiotesti kuvia.

Auttakaapas minua arvon naiset =).

Pregcheckin ovistikku, joka näytti 5min kohdalla, eli testiajalla tältä


Ja tunnin perästä testin teosta viivoissa näin suuri ero


Onko tämä tyypillistä näille testeille? Siinähän sanotaan myös, että ei saa tulkita 5min jälkeen enää, mut pitihän se katsoa vielä myöhemmin. Ja tuo testiviiva tuli ennen kontrolliviivaa jo näkyviin :O
 
On tyypillistä. Ja koska tuo ylempikään ei ole plussa, niin älä välitä mitä ne viivat tekee tai ei tee. Itselläkin aina tulee milloin minkäkin näköistä viivaa. Vasta kun on selkeästi plussa, niin uskon sen. ;)
 
Täällä yksi aika kokematon ovisten tikuttaja! Joten apua kaivataan :) Täällä olisi kakkonen toiveissa :) <3

Esikoista yrittäessä ei olleet ovistestit käytössä..Nyt synnytyksestä on aikaa 6kk ja kuukautiskierto täysin sekaisin,yhet kk tuli kun vauva oli 2kk vanha.Imeytys loppui kokonaan tuossa 2kk sitten. Jotenka kiertopäivistä ei mitään hajua,sokkona oon testaillut,että tapahtuuko tuolla kropassa vielä mitään.

Tässäpä kuvaa tikuista..(hirveet nuo maalarinteipit,alkää niistä välittäkö :D)

DSC03175 - Aijaa.com

Eli...Davidin testit siis kyseessä.Oisko tään mukaan ovis ollut tuossa 8.3? Vai mitenkä tätä nyt tulkitsis? Vai sekoileekohan kroppa vielä imetyksen jäljiltä? Tuo alin siis otettu tänään ja siihen piirtyi todellatodella hailu viiva. Mitään ovisoireita en oo bongannu :(

Huoh..ei jaksais ootella,että ne menkat sieltä joskus alkais..odottavan aika on pitkä.
 
Onko millasia kokemuksia Sofin ovistesteistä? Kummat parempia; ne vai pc:n? Edelleen sitä elämäni ekaa ovisplussaa odottelen. Pc antaa todella vahvaa viivaa mutnei kuitenkaan plussaa. Oireet voimistuu.. kait se vielä tulee. Ei jaksas oottaa! Greippimehu piti aloittaa tueksi bongaukseen mutta olen käynyt kaksi kaupunkia ehtii ja täällä perähikiässä ja naapurikunnassakaan ei myydä sitä!! Mä en voi käsittää :O
 
mymosa: Oon lukenut monen kokemuksia noista Davidin liuskatesteistä,että eivät anna tasavahvoja ovis+ viivoja. Tosi hankalaa tulkita nuita :( no mut viim. 2 vkon päästä se sitten selviää oliko ovis..toivottavasti ne kuukautiset sieltä tulisi niin tietäis,että kroppa toimii kuten pitää (nii ja päästäis vihdoin sitä kakkosta yrittämään).
 
Mä vielä noista sofin testeistä kyselen. Niihin tulee todella hitaasti se testiviiva näkyviin ja jää haaleaks. Pc:n testissä testiviiva tullut nyt jopa kontrolliviivaa nopeammin esille ja tummenee pian. Onko muilla näin noiden kaa? Kun aloin miettii kun noista Davidin testeistä puhuitte ettei anna kunnon plussaa edes.. että antaako tuo sofi? Sofikin sit ajan kanssa alkaa tummua mutta ei tod. 10min sisään.
 
Hmm...tein eilen davidin liuska ovis-ja r-testin ja laitoin ne vierekkäin kuivumaan niin,että testit koskettivat toisiaan..kumpaankin testiin tuli hailakat punertavat viivat :eek: voisiko olla,että ovistestin testialueen väriä ois ns.hypänny r-testiin? Niin tyhmälle kuin se kuulostaaki :D tein tänään apteekin oman r-testin ja se oli nega..
 
nelHM, mä oon kyllä tykännyt Sofin ovistesteistä, toimii mulla ja tulee selkeesti tuo testiviiva näkyviin ja ihan ajallaan. (Kuten kuva tuolla ylempänä näyttää). Kuivempana nuo viivat on vielä selkeempiä.

PikkuisiaUnelmia: En kyllä mitenkään usko, että noin hyppäisi. Sultako loppui davidit :( (jos ei loppunut niin kai testaat uudelleen sillä)
 
Mitäs ootte näistä mieltä, yllä hymyillyt digi, sit rfsu ja alin pregcheck, omassa kuvassaan david. Taustalla pco, viivat on yleensäkin aika vahvat ja digi usein plussaa. Nyt eka clomikierto kp16, eilen ultrattu 18mm folli ja yritän arpoa että irtoaako se itsekseen vai pistänkö pregnylin pe-aamuna?




 
Äiti seiskanelonen Sulla todella upea plussa sofilla. Mulla piirtää viivan ihan todella hitaasti siihen testiin.. Mä olen todella varma, että eilen valtavista limoista juilinnoista päätellen ovuloisin taatusti.. Mutta en mä noihin testeihin saa tasavahvaa viivaa. Aamulla tuli vahvin viiva ikinä, mutta sekin on toisesta laidasta ihan tumma ja sit haaleempi oikeasta reunasta. Ja nyt jo haalenee viiva todella paljon. Pitää vielä aamulla katsoa. Jos haalenee entisestään, ni onks lh-huippu voinu olla vaik yöllä ja en siksi saa tikkuun vahvempaa?
 
nelHM: No on sulla kyllä aika haaleeta. Jos sun oviksessa sitä lh hormonia ei sitten erity niin paljoa. Teoriassa kai sekin on mahdollista, että huippu menee tosi nopeasti ohi. Koita ens kerralla digillä kun sulla on toin KP13 vahvuinen viiva? (Ja varmuudeksi myös talletuksia ;))
 
^ niinpä. Mä ekaa kertaa tikutan.. jo kp3 asti iha varmuudesta ni nään millasia noi viivat on mulla. Toi tän aamun oli nii räikeen punanen tuoreeltaan että sellasta ei ole ykskään ollu ennen, vaan vaaleenpunasia ovat aina vaan. Kohdunsuukin oli eilen iha alas laskenu ja auki. Näillä mä olevinaan enne bongannu oviksen.. hiton ärsyttävää.
 
^ tai viime kierrossa vasta kp18 tein jostain ihmeen syystä ovistestin ja siis sen yhen paketin tikutin pc:llä. Mun kierto oli km:n jälestä iha sekasin ja venyi 41 päiväseks.. eikä sillonkaan kyl iha noi vahvaa pc antanu mitä nyt toi tän aamun. Useamman kierron jälkeen pystyy varmasti sanoo onko tää tyypillistä mulle.. toki toivon ettei tarviis enää tikuttaa ku r-testiin plussa =)
 
nelHM mulla ainakin nuo testiviivat tahtoo mennä niin, että eka ne on haaleita, sitten tummuu jopa lähes plussaksi, sitten haalenee ja sitten äkisti taas tummuu ja tulee plussa. Mulla jopa menee niin että testiviivaa lähestulkoon erottaa, ja sitten parin päivän päästä tulee mustanpuhuva plussa. Elä luovuta, testaile vaan. Oireiden perusteella ei kannata vaan mennä, mua ne ainakin on huijanneet niin monesti. :)
 
^^^Kiitos vinkeistä, kaikki tervetulleita. Minä oon niin orjallisesti noihin oireisiin uskonut, mutta se varsinainen ovulaatio tapahtuu ilmeisesti joksus myöhemmin, kun esim. isot limat on? Pitääpä jatkaa. Tein mä vielä yhen tossa ip:llä ja viiva oli iha toella todella haalea enää.. vaikuttaaks noihin, tekeekö sen aamupissasta tai päiväpissasta? Kun rfsu:n paketissa kehoitetaan testaamaan klo10-20, ei aamulla. Ja muissa taitaa lukee, että ihan milloin vain, sillä ei merkitystä. Mutta onko ajalla merkitystä?
 
mymosa
Ainakin wondfoissa on tuo sama kellon aika, fertest on ainoa mun tietämistä joka tehdään aamulla. Mä testaan yleensä 11-16 välillä, en vaan pysty olemaan juomatta kovin kauaa enkä käymättä vessassa. Mutta tuolla aika välillä olen plussani kyllä bongannutkin.
 
^^kiitos =)

Mä luulen että mun ovis/ovisyritys oli ja meni. Viiva vain haalenee entisestään nyt aamullakin. Kanamunalimaa oli kp 10-12. Eilen kp13 ei enää tullut ja illalla oli jo kohduunsuu noussut tosi ylös. Että näistä päätellen eiköhän se ollut siinä.
 
Tässä näkee eron sofin ja pc:n välillä mulla.. pc ois voinu olla eilen plussa, kun sofi oli eilen aamulla vahvimmillaan.. No ei voi enää tietää. Tikutanpa pc:n paketin vielä loppuun ja jos ei plussaa tule, niin se meni jo.

Kp14 päivällä. Ylhäällä sofi ja alhaalla pc (samasta pissasta)
 

Yhteistyössä