tänne ovulaatiotesti kuvia.

Testasin myös eilen aamulla eikä ollut vielä noin vahva. Kai se meinaa että ovis on kuitenkin vielä tuloillaan eikä ehtinyt mennä ohi? Ei kai se niin vauhdilla tapahdu että yhden illan/yön aikana hurahtaa ohitse?

tyhmiä kysymyksiä varmaan mut en oo vielä ihan hirveesti noita oviksia tikutellut :D
 
mymosa
Se nimenomaan voi mennä ohi hujauksessa, lh-huippu meinaa, mutta uskon sulla oviksen olevan vasta tulossa :) Mutta testaisin kyllä nyt iltapäivästä uudelleen, niin hyvä viiva toi on..
 
Heips!

Täällä uusi palstalainen. Ensimmäistä kertaa on testitikut käytössä. Jonkin verran olen katsellut kuvia täällä ja vertaillut niitä omiin tuloksiin. Kertokaas te viisaammat olisiko tämä plussaa? kp18 päivän ja alkuillan testeissä testiviiva lähti tummumaan välittömästi ja kontrolliviiva ilmestyi vasta testiviivan jälkeen.

Ovulaatiotesti maaliskuu-14 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
Aattelin huvikseni lisätä tän oman arsenaalini tänne,ylinnä on aamun eka about 8 aikaan otettu ja sillä saatu digiin myös hymynaama,viimeinen on illalta,joskus kuuden aikoihin tehty. Mun mielestä noi vikat vahvat viivat ei oo ees yhtä vahvoja testiviivojen kanssa mut kyllä nuilla ovis tuli :)
Ja kyseessä on siis Davidin testejä..

 


Nyt mulla kp 5, eli vasta ovulaatiota odotellaan (kierto n. 29-31 pv). Tuo on edellisestä kierrosta otettu kuva kp16. Ensimmäinen (tai siis keskimmäinen kun tuola näkyy tuo vasemmainenkin tikku missä ei ole kuin ihan hailakka viiva kp15) tikku on otettu päivällä 13:00 aikoihin, ja seuraava 18:00 aikaan illalla. Mulla on pco taustalla, joten sen takia nämä ovulaatioasiat jännittää entistä enempi, että onko sellasia edes.
Sanokaahan että tuossa olisi jonkin sortin ovulaatio ollut, onhan?? Tuo viiva on aavistuksen vahvempi luonnossa kuin tuossa kuvassa. Viime kierrosta ei vielä yritetty mitään, vasta nyt tästä kierrosta :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, päätinpä uutena liittyä tänne kyselemään neuvoa.. minulla nyt siis yk 2, joten ihan alussa vasta ollaan.. halusin mielenkiinnosta ottaa tähän kiertoon ovistestit mukaan tänään on kp4 meneillään, testit näyttäneet ihan pientä haamua kp1 lähtien, eli negoja. Mutta kysymykseni olis että mihin aikaan päivästä te teette ovistestin ??

Plussatuulia :heart:
 
befuliini;
Itse aloitin testailun kp18, aamuvirtsasta. Testailin kp20 saakka.
Aamuvirtsasta tulos tulee parhaiten. Mutta voihan sitä muinakin aikoina testailla. Varmaan jonkin näköstä heittoa on erimerkkisten testien välillä. Ohjeissa pitäisi lukea ns.paras aika testailuun.
Testien ohjeissa (joita minä käytän), lukee että ennen testaamista tulisi olla virtsaamatta vähintään 2h. Eikä saisi nauttia kauheasti juomista ennen testaamista.
Testieni ohjeessa luki myös, että "paras" aika testaamiselle on klo 10-20
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta :) ohjeessa luki että mihin aikaan päivästä vain voi testin tehdä. Ajattelin testata aamulla ja illalla oviksen oletetun päivän lähestyessä ettei mene ohi. Viime kierto oli 25pv niin laskurin mukaan ovis olisi lauantaina. Hope so ! Onko teillä testit näyttäny vahvistuvaa haamua oviksen lähestyessä ?
 

Yhteistyössä