http://i.imgur.com/gcGWGnN.jpg
Heippa. Haluaisin vähän neuvoa ovistestien tulkinnasta. Ollaan nyt oltu mieheni kanssa 6kk ilman ehkäisyä, ja haaveiltu lapsesta. Oon yrittänyt olla stressaamatta ja tulinkin raskaaksi, mutta se meni kesken kesäkuun alussa, viikkoja oli noin 7. Itse en tunnista ovulaatiota. Ei tuu nipistelyä eikä valkovuotokaan oikein muutu. Nyt Elokuun ja syyskuun oon kovin yrittänyt ovista bongata.
Ostin pregcheckin ovisliuskoja ja aloitin testaamisen kp10, ja oon tehny päivittäin. Tolloin viiva oli tosi hailakka ja sen jälkeen on vahvistunut, nyt kp13 tuli melkein kontrolliviivaa vastaavan värinen, mutta ei mun mielestä tummempi. Tänään tein vielä kp14 uuden ja mun mielestä se viiva on haaleampi kuin eilinen tulos.
Sitä ihmettelen kun oon lukenut että testiviivan pitää olla kunnolla kontrolliviivaa tummempi että se olis positiivinen. Mutta mulla ei oo ollu niin tummaa, mut sitten tän päiväinen on haaleampi kuin eilinen.
Koitan laittaa kuvan jos osaan. Hieman testiliuskasta on se eilinen viivakin haalentunut vuorokaudessa, mut testi ajan sisällä oli mun mielestä kyllä aika vastaavanlainen kun kontrolli. Pulma siinä etten nyt tiedä onko mulla vielä ovista ollut.
Ylhäällä on siis testit, kp10, 12 ja 13. Kuva otettu miltein heti kp13 tekemisen jälkeen.
Alemmassa kuvassa on jokainen, ja kuva otettu tänään. (Siinä hieman ajan kanssa väri on haaleentunut tosta kp13 testistä.)
Tä kp 14, on kyllä selvästi haaleampi kuin eilinen. Voiko tä tarkoittaa että mulla olis ollut ovulaatio eilen?
(Mulla myös tosi epäsäännöllinen kierto, vuoden sisällä on ollut pääsääntöisesti 27-33)