tänne ovulaatiotesti kuvia.

Plussa tulikin vasta tänään. Sen kyllä erottaa kun pamahtaa testiviiva tummana ennen kontrollia. Ostin perhosen testejä alesta ja ne ei ole antanu mulle mitään viivaa aiemmin.. en oikein tykkää. No nyt samasta kerrasta dipattu perhonen antoi jopa viivan mutta pc:llä plussa hyvin selvä. Ei taida olla hyviä testejä nuo? Nyt oikeestaan ihan sama koska nyt alkaa piinaviikot taas :D. Lh huippu oli nyt tosi nopee. Aamulla tein pc:llä puol ysi ja tuli haalein viiva koko kierrossa ja päivällä muutaman tunnin päästä selvä plussa.. tosi olot tuli iha puskita ja arvasin että nyt vois olla hyvä hetki testata. Viime kierrossa plussa tuli aamulla ja illalla. Näin nää vaihtelee =)
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän ne simpat voi elää siellä useamman päivän. Toivotaan. Ei yhtään olisi tavatonta että tärppäisi. Toki paras hetki ois siinä plussan tinoilla molemmin puolin.

Itse mä en noihin testeihin luota koska jo kolme plussaa saanut ja ekan ja tokan välillä useampi päivä kuiteskin. . Pöh!
 
Täytyy nyt vaan toivoa että ovat sitkeitä ja pitkäikäisiä kavereita :) mä tikutan ekaa kiertoa vasta niin ei hajuakaan miten tikut käyttäytyy tuon ekan plussan jälkeen, tänä aamuna oli kuitenkin vielä selvä plussa. Ei muutakun plussatuulia ja piinapäiviä :D palaan taas kun on jotain kerrottavaa :)
 
Aloitin tikuttamisen ihan testimielessä viime kuun lopussa, kun ajattelin saada itsellenikin jotenkin konkreettiseksi sen, että oikeasti tunnistan ovis-oireet ja tottahan se sitten näköjään oli.
Touhuiltu on ilman ehkäisyä huhtikuun puolesta välistä, viime kuussa siis oli vielä ehkäisy oviksen aikaan. Viimeksi, nelisen vuotta tärppäsi heti, mutta meni kesken, joten katsotaan miten nyt käy, kun ikää on tullut lisää.

Kp 13 (tikku on kuvassa väärin päin)


Kp 15


*muoks. Kuvissa viivat on paljon haaleampia kuin luonnossa.
Ko. ovista on kyllä hyödynnetty sitten puolin jos toisin
 
Viimeksi muokattu:
Hjelppiä! Kartoitan kiertoa imetyksen tiimoilta. Miten tulkita testiä joka on testiajalla haaleampi ku kontrolli mutta n.30min päästä viiva onkin vahvempi kuin kontrolli :O? Onko se siis negatiivinen? Päivää aikaisemmat viivat olleet myls testiajan jälkeen haaluja. Kiitos jos joku jaksaa valaista amatööriä :)
 


Tulen mukaan jännäilemään. Nyt kp 7, ajattelin testata joka päivä tästä eteenpäin ja nähdä miten rivi kehittyy.... kierto heittelee siinä 28-30 päivän välillä, eli vielä täytyy malttaa odotella.

21.5 päivitystä. Tänään kp 10, limailu alkoi eli ehkä loppuviikosta jo ovis (?). Tasaisen hailukoita ollut tulokset, tuossa nyt rivi testiaikojen jälkeen mutta eipä ne paljon ole muuttunut testiajasta.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla tapahtui ovis tässä kierrossa kp16, 15.5, eli torstaina. Tosi voimakkaat ovulaatio kivut oli, että olisin helposti tunnistanut ilman testiäkin. Mutta jokatapauksessa, tältä näytti ovistesti:



Testiviiva siis jopa kontrolliviivaa vahvempi! :)
 
Tänään olisi kp 15/28-32

Ja o-testin tulos tälläinen





Ja juuri testiajan umpeuduttua





Pari edellistä kiertoa olleet outoja. Ensiksi oli myöhässä pari viikkoa ( stressin takia)
Sitten alkoi 2 viikolla etukäteen.
Varmaan yritti kropoa tasaantua että edellinen kierto jäi 20 päivään.

Nyt vaikuttaa siltä että normaaliin palaudutaan onneksi. :)
Olokin on sen mukainen että ovuloin.. nipistelee ja kolottaa.. :)
Tänään olisi taasen ukolla hommia. ;) :)
 


Kp 13/28-30 ja aika tumma viiva pärähti jo testiin. On se ehkä ihan aavistuksen verran haalurampi kuin kontrolliviiva, mutta uskoisin että ovis on lähellä. Ja tietysti mies on iltavuorossa, plääh :p mutta kaippa me vielä ehditään....

Ois muuten sit kiva kuulla onko teidän ovistestailut tuottaneet hyviä tuloksia.... ;) paljon ovisplussia ainakin saatu.

*muoks*

Eilen kp 14/28-30 tuli aamusta vahva plussa, ja iltapäivästäkin vielä näytti plussaa. Hyödynnetty. Tänään olis sit dpo 0, eli piinaillaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Tässä kuvaa mun ovistestisuorasta tässä kierrossa.

Ovistestit kp 6-18 - Aijaa.com

Hermo meinaa palaa, kun sitä plussaa ei tule, vaik oireet ovat tosi voimakkaita. Viime yönäkin jomotti niin maan perusteellisesti oikeaan munikseen. Alavatsalla oli muutenkin menkkamaisia tuntemuksia, jotka säteili jalkoihin. Myös vasenta munista jomotteli pikkisen, vaik oikean puolen pitäisi ovuloida tässä kierrossa. Kohdun (?) nipistelyt, vihlonnat ja jomotukset alkoivat jo su-ma välisenä yönä (kp 12-13). Edellisenä yönä jomotteli ekaa kertaa tässä kierrossa oikeaan munikseen (kp 12). Sen jälkeen on ollut joka päivä jonkinlaista kolotusta ja jomotusta.

En tiijä, tekis mieli itku tirauttaa, ku suututtaa niin paljon!! Perhanan pco! Siitä kait tää johtuu. :headwall: :(
 
Meniköhän ovis jo ohi? Tänään kp7 ja aamupäivällä tuli lähes yhtä tummat viivat perhosen testeillä, ja liman perusteella myöskin. Vatsaa on myös vihlonut toispuoleisesti. Nyt iltapäivällä testiviiva on jo vaalempi eikä limaakaan ole tullut lisää. Onko ylipäätään mahdollista, että munasolu irtoaisi jo tässä vaiheessa kiertoa?
 
Pistetääs tännekkin jos on muita oviksen jännäilijöitä linjoilla, eli ylempänä KP12 iltapva, alempi KP13 aamu.
Onko kokemusta noista mammaksin wondfo one step liuskoista, antaako kunnon vahvan viivan hormonin ollessa huipussaan?
Mulla aiemmin ollut kyllä wondfon tikkuja mut ne oli eri näköisiä kun nämä.

 
En tiiä hyödyttääkö ketään, mut voisin yrittää laittaa mun "ovistestikuvan" tänne. Tilanteeni on siis se, että imetän edelleen x kertaa vkr. Menkat (niukat tuhrut) 2x mutta sen jälkeen niitä ei oo kuulunut. Nyt olis kp varmaan jossain 70 tienoilla tai yli. En oo edes laskenu. Mut siis kuvassa on tikut yhdestä "kierrosta" josta ei koskaan menkat alkanu. Enkä siis myöskään oo raskaana. 11pv illalla viivat on tasvahvat ja myös 21 pv aamuna oli suht vahvat. Mut mitään ne ei näköjään merkannu.
Mut siis, jos joku imettävä pähkäilee omia juttujaan niin tässä vertaistukea :D

katso liitettä 19647
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kp 14/28. Aamusella testasin en kuitenkaan aamun ekasa virtsasta, ekaa kertaa tuli tommonen testi: http://i6.aijaa.com/t/00313/13478808.t.jpg Eilen ei peuhailtu ja sekös nyt harmittaa, toissapäivänä kyllä. Tänään olis sit illalla tarkotus, onko sillä seksin ajankohdalla väliä kun on saanu positiivisen testistä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä