tänne ovulaatiotesti kuvia.

Itse en noitten viivojen kanssa enää kehtaa rätväillä kun muutama kierto meni ihan hänekseen kun kuvittelin näkeväni yhtä paksut viivat ja oletin että ois ovis. Digitesteillä nyt sitten aloitin tuosa aiemmin ja sain hymikset testiin noin viikkoa ennen menkkoja. Eli mun kohdalla ainakin sain selville että ovuloin todellakin liian myöhään että ehtisi kiinnittyä.

Nyt siis mennyt viimeset pari kiertoa pelkästään digitesteillä titraten ja aina on hymikset tulleet testiin. Toki, sekään ei tietty kerro että ovuloinko loppujen lopuksi ollenkaan? :( Mikä tietty ikävää jos näin on. Lääkäriin menen vuodenvaihteen jälkeen jos nyt ei rupee kierto piteneen tai tärppää.

Tällä hetkellä dpo3, nippailuja ja alaselkä kipee. Saas nähä alkaako menkat taas vkl niinkuin normaalisti tekisi.
 
Tietääkös kukaan onko sitä lh hormonia vähäsen myös ovulaation jälkeen? Mulla siis selkee ovis plussa ja sen jälkeen oon testaillu ihan huvikseen kun tikkuun on kiva pissiä :D. Olen saanut hailakan viivan dpo 8 ja 10 sellasesta suht tujusta pissasta. Dpo 9 sain ihan puhtaan valkean tikun tosi laimeesta pissasta. Eli sekoileeko mun hormonit vai vaikuttaako toi tujumpi pissa nyt siihen et se muka havaitsee jotain se tikku?
 
Ponityttö: Siis tarkoitatko että olet ovistestejä testaillut nyt ovis plussan jälkeen? Mulla tullut tikkuun sillon ihan missä vaiheessa kiertoa vaan noita viivoja, että se ei kerro siitä LH-huipusta. Ainoastaan silloin on plussa kun tulee ne yhtävahvat viivat tai vahvempi se t-viiva kuin kontrolliviiva. LH:ta erittyy kuitenkin mun tietääkseni koko ajan, mutta silloin kun se huippu tulee (eli viivat tasapaksut ja vahvat) niin silloin ovis lähestyy. :) Muutoin viivat ovat vaan negatiiviset.
 
Aaaahaaa ok. Siis tota en tienny että sitä erittyy kokoajan. Mulla oli kp8 selkeet ovisoireet limoineen. Kp9 testasin yhtä vahvan viivan kun kontrolli, kp10 haalea viiva ja kp11 ihan ihan puhtaan valkea. nää oli sitte varmaan vaan liian laimeen pissan tulosta nää puhtaan valkeat testit. Kiitoksia paljon teille! :)
 
mymosa
Adell, jos toi on davidin testi niin voi hyvinkin olla +, katoppa noi mun kuvat joissa siis kanssa davidin liuska ja antaa aika haaleaa viivaa vaikka digi jo +. Toki toisilla antaa ihan kunnon plussankin mutta aika monella myös jättää haaleaksi.
 
Löytyisköhän täältä ketään joka osais vastata. Tuleeko noihin pc:n ovistesteihin aina noin vahva viiva? Siis ei mun mielestä oo plussa, mutta siihen nähdän, että norm. Mun ovis on vast kp21 jälkeen toi olis nyt sit jo kp15?!! En oo ennen noita käyttänyt niin en yhtään tiiä, miltä kuuluis missäkin vaiheessa viivan näyttää. image - Aijaa.com
Mitäs mieltä ootte?
 
Heilanga: En todellakaan voi varma olla mutta itse en tuota laskisi plussaksi. Ohjeissahan sanotaan kans että ainoastaan yhtä vahvat vai vahvempi lasketaan ovisplussaksi. Nuo ei mun silmään yhtä vahvoja ole. :/ Testailitko tuon jälkeen?
 
Hei, lueskelin hieman tätä palstaa ja kävin miettimään,

Onhan tää teijänkin mielestä positiivinen? Edellisistä ei ole kuvia nyt vertailun vuoksi, mutta en ikinä koskaan ole saanut noin vahvaa.

KP 17 - Aijaa.com

Aamulla oli heikko ja digi ei hymyillyt. Huomenna kokeilen vielä digillä ja tuolla samaisella testillä.
 

Yhteistyössä