tänne ovulaatiotesti kuvia.

Laitanpas tänne kuvan ovistestailuistani. :) Tykkään näistä Pregcheckin ovulaatiotesteistä, kun antaa niin selkeen plussan! Kp 10-14 testiviiva vielä selvästi haaleempi kuin kontrolli, mutta tänään kp 15, selvästi tummempi! Ja tuli heti välittömästi näkyviin testin kasteltuani. :)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
Missäköhän vaiheessa mun kannattaisi aloittaa testailu? Viime kierrossa kp 11-13 oli vielä täysin tyylipuhdas nega, mutta sitten taas vielä kp 17 antoi aika vahvaa viivaa (lopetin tässä kohtaa, koska kuvittelin että ovis meni ohi multa)... Kierto on kuitenkin tasainen 27-28 vrk?
 
Heips!! Nyt tarvis apuja ja vertaistukea! Aiemmissa kierroissa koitin Davidin testeillä löytää ovista, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa.. Nyt tässä kierrossa kun testailin pregcheckin testeillä, niin eipä näistäkään tule yhtään viisaammaksi. Mulla kierto on nyt pari viimisintä ollu 28, sitä ennen reilu 30 ja sitä ennen oliki megakierto 80 pv. Eli jos mulla nyt tasoittunut tuohon 28 päivään, niin se 14 vrk ennen menkkoja olis ollu justiinsakin se KP 14. Nyt on meneillään KP19, ja vieläkään ei ole tullut kontrolliviivaa vahvempaa. Katsokaapas tästä koontia (on toki jo vähän haalistuneet mutta aikapitkälti tuolta näytti testiajallakin).



Eli vahvin viiva on ollut tuossa KP14, sit lähti haalistumaan ja nyt taas eilen ja tänään KP18-19 on ollut vahvenemaan päin. Olen tehnyt joka päivä samoihin aikoihin näin iltapäivästä, mitään mahakipuiluja tms. ei ole ollut, ja valkovuodostakin ollu jotenkin vaikea tunnistaa. Eli onkohan mulla ovista ollutkaan? Onko teillä muilla ovisplussa ikinä haaleampi kuin kontrolli? Tai onko kokemusta tästä että haaleaa ja tummempaa vähän miten sattuu... Kateellisen noita MiNalonkin tikutuksia katselin kuun niin näkyi selkeesti tuo ovisplussa! :) Hitto kun ei näistä ota selvää! Argh. Ja nyt ne testitkin loppuu.
 
No ilmeisesti pitää alkaa tekemään niin. Toisaalta, näissä niin monessa se viiva on "vähän vahvempi" kuin ei mitään, niin senkin takia on outoa. Eli pitäisiköhän joka pv tehdä 2 kertaa. Tai kun joka päivä tullut tuollainen ihan nähtävä viiva, paitsi tuo eka.
 


Mä olen Huuto.netistä ostellut näitä halpoja testejä. Näyttääkö kenenkään silmiin tutulta tuotteelta? Merkkiä en noista pakkauksista löydä.

Toimiiko kaikki ovistestit siten, että plussaviiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva? Eli haaleat viivat on negoja?
 
Mitähän ihmettä mun kroppa säätää? Eilen alkoi hailakan vaaleanpunertava pyyhkintätuhru, joka oli yön aikana yltynyt siihen, että heräsin pikkarit täysin limaveressä. Nyt kuitenkin tampooniin ei oo tullut, kun ehkä teelusikallinen verta, jos sitäkään. Kp on vasta/jo 27/32. Aina ollut säännöllinen kierto eikä käytössä oo ollut 4v hormonaalista ehkäsyä. Yhtäkkiä oksensinkin toissapäivänä eikä nyt oo yhtään menkkaoloja. Synnytyksen jälkeen on tullut vaivaksi erittäin kipeät menkat, etenkin kierron ensimmäiset pari päivää.

Testailin huvikseni toissapvänä, eilen ja tänään ovistesteillä ja viiva vahvenee.. Ei kai se ovis nyt vasta oo tulossa?

12652122.jpg - Image - Aijaa.com Ylimpänä toissapvänen, toisena eilinen ja alimmainen tämän päivänen.
 
^ kp11-18 ja ihan päähänpistona kokeilin nyt et onko millanen. Kerran aiemminki kokeillut päivää ennen menkkojen alkua ja aivan todella haalean toisen viivan sain.
R-resti oli ainakin eilen nega. Nyt ei taas ollu vuotanu kun max. teelusikallisen.
 
Olen jo jonkin aikaa seuraillut taustalla tätä sivua :) Ja nyt on pakko pistää oma kuva, sillä aika tarkalta ovulaatiolta näyttää? (Ainakin mielestäni) Vaikka KP on vasta 10!

[/URL][/IMG]

Aamulla oli hailakka viiva, mutta nyt töiden jälkeen ihmettelin märkyyttä pyyhittäessä ja päätin heti testata uudestaan..JEiiii...Nyt ku sais miehen vielä kottiin ajoissa.
 
5th
Nostelen tätä ketjua ja laitan samalla kuvan omasta surkeasta testisuorastani... Mulla on menossa ensimmäinen luomukierto ilman hormonaalista ehkäisyä, joten kierron pituudesta ei ole varmuutta. Kuvittelin "oireiden" perusteella, että ovis olisi ollut kp14 tai 15, mutta eipä nämä perhanan tikut ole minun kanssani samaa mieltä. :headwall: Iltapissasta tehdyt testit ei onnistunut lainkaan, juon päivisin niin paljon, että pitkä pidättäminen ei onnistu ja pisu on kai liian lirua. No, jatketaan testailua, jospa se olisi sieltä vasta tulossa. =)

 
Moi! Kysäisenpä mielipidettä täälläkin. Oireista päätellen ovis oli ja meni jo reilusti ennen kiertopäivää 14. Testailin ja testit tulkintani mukana kuitenkin negoja. Vahvin viiva kp 11 tai 12 ja sen jälkeen hiipui ihan viivanpaikaksi. Valitettavasti näistä ei kuvaa tullut otettua. Kp 14 eteenpäin selkeitä tuntemuksia joiden syy ei oikein ole selvinnyt. Raskausoireiksi haluaisin uskoa ;). Nyt pari suhteellisen vähäoireista päivää paitsi tänään jomottelua vasemmalla jonka vuoksi tein piruuttani vielä ovistestin josko jotain outoa oviksen suhteen olisi käynnissä. Ja tuloksena elämäni eka ovisplussa.

[/URL

Eli onko ovis nyt käsillä (kp 20/26 tai 27) vai jotain muuta outoa tekeillä :O? Kierrot olleet jo vuosia säännölliset ja hormoniehkäisyä ei ole ollut vuosiin. Mitä pitäis tästä ajatella?
 
Viimeksi muokattu:
Helou!
Osaako kukaan sanoa tosta clearblue digistä et kumpi on testiviiva? Koitan ovista bongata ja tikut näyttää jo aika tummaa ja clearblue myös ja mun mielestä testiviiva on tummempi ku kontrolli mutta silti ei hymyä heru?
 
Moi,

Osaisko joku vastata minulle... mulla on pco ja tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Ajattelin nyt kuitenkin tikuttaa pari kiertoa kun tuo kierto näyttäisi koko ajan lyhentyvän ja kuukautiset ovat tulleet ilman mitään pillereitä "säännöllisesti". Noh, tänä aamuna tein ekan ovulaatiotestin Sofin Digitaalisella testilla ja nyt jo tuli Yes näyttöön. Onko niin että kun tulee positiivinen tulos niin itse ovulaatioon on se minimi 24 h aikaa vielä? Eli tuleeko positiivinen tulos vain ihan siitä huipusta ja silloin on vielä 24-36 h mahdolliseen ovulaatioon? Ei tässä muuten paniikkia, mutta mies on töissä huomen aamuun joten ehkä vielä siinä tapauksessa ehditään huomenaamuna...
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta Kengumamma! Toivottavasti asia on näin :) Vähän nimittäin vaikea saada se mies töistä kotiin puuhiin ;) Eikä se plussa nyt välttämättä tarkoita että ovuloin, mutta kannattaahan silti yrittää! Voisin tehdä toisen testin huvin vuoksi iltapäivällä/illemmalla niin ehkä siitä tuloksesta tietää onko aamun testi ollut alkuvaiheessa LH-huippua tai loppuvaiheessa (jos illalla jo negatiivinen)?!
 

Yhteistyössä