Heips!! Nyt tarvis apuja ja vertaistukea! Aiemmissa kierroissa koitin Davidin testeillä löytää ovista, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa.. Nyt tässä kierrossa kun testailin pregcheckin testeillä, niin eipä näistäkään tule yhtään viisaammaksi. Mulla kierto on nyt pari viimisintä ollu 28, sitä ennen reilu 30 ja sitä ennen oliki megakierto 80 pv. Eli jos mulla nyt tasoittunut tuohon 28 päivään, niin se 14 vrk ennen menkkoja olis ollu justiinsakin se KP 14. Nyt on meneillään KP19, ja vieläkään ei ole tullut kontrolliviivaa vahvempaa. Katsokaapas tästä koontia (on toki jo vähän haalistuneet mutta aikapitkälti tuolta näytti testiajallakin).
Eli vahvin viiva on ollut tuossa KP14, sit lähti haalistumaan ja nyt taas eilen ja tänään KP18-19 on ollut vahvenemaan päin. Olen tehnyt joka päivä samoihin aikoihin näin iltapäivästä, mitään mahakipuiluja tms. ei ole ollut, ja valkovuodostakin ollu jotenkin vaikea tunnistaa. Eli onkohan mulla ovista ollutkaan? Onko teillä muilla ovisplussa ikinä haaleampi kuin kontrolli? Tai onko kokemusta tästä että haaleaa ja tummempaa vähän miten sattuu... Kateellisen noita
MiNalonkin tikutuksia katselin kuun niin näkyi selkeesti tuo ovisplussa!
Hitto kun ei näistä ota selvää! Argh. Ja nyt ne testitkin loppuu.