tänne ovulaatiotesti kuvia.

NiQ, mulla pco, joten en ovuloi luomusti (juuri) koskaan. Ens kierrossa, jos kaikki menee tällä kertaa suunnitelmien mukaan, olisi tarkoitus aloittaa Anazolit, jotka saa oviksen tapahtuun. Ehkä mäkin sitten vielä joskus pääsen tänne esitteleen oikeita plussia.
 
Mitäköhän meinaa ovulaatiotestissä melkeinpä musta testiviiva jo kolmatta päivää, mielestäni tummuus ei ole muuttunut yhtään...?
Munasolun irtoaminen kyllä käynnistettiin Pregnyl-lääkkeellä, että olisikohan sillä jotain vaikutusta, mutta silti... :confused:
 
Haluaisin nyt vähän kokeneempien tikuttajien mielipiteen. Olen tikuttanut ovista kp 12 lähtien Pregcheckin liuskoilla ja tässä alla tulokset (kuvat pitäis saada isommaks niitä klikkaamalla, jos onnistuin ne oikein lisäämään :) ). Onko noista mikään plussa?

kp 12 ilta:
katso liitettä 16830

kp 13 aamu:
katso liitettä 16831

kp 14 ilta:
katso liitettä 16832

kp 15 aamu:
katso liitettä 16833

kp 15 iltapäivä:
katso liitettä 16834

Kuvat otettu testiajan sisällä. Kierron pituuksista ei mitään käsitystä, koska mulla todettu pco ja kiertojen pituus heittelee suuresti. Olisin iloinen, jos joku osaisi kertoa onko noista joku plussa vai onko mikään.
Onko kenelläkään (varsinkin pcolaisilla) kokemusta CB:n hymynaamatestin vääristä ovisplussista? Pitäiskö mun nyt uskoa tota testiä vai ei... Mulla siis pco. Viimeksi kun tikutin PC:n liuskoilla, niin ne suht tasavahvat viivat (kp 14) eivät olleetkaan plussa.

Lisäys. Siis noi testi tuossa yllä siitä kierrosta, jossa ei ollut ovista. Liuska hymynaamatestin kanssa tästä kierrosta eiliseltä.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea - nuo liuskatestit eivät mielestäni ole valitettavasti positiivisia.
Testiviivan tulisi olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan.
Itse sain aiemmin tuollaisia "plussia", jotka sitten lapsettomuustutkimuksissa paljastui vääriksi plussiksi kun viiva ei olekaan ollut tarpeeksi tumma. Ovulaatio on yrittänyt tapahtua muttei ole ollut tullaakseen.
Digitesteistä mulla ei ole kokemusta, mutta luulisi ettei ne anna vääriä hymynaamoja. :)

Toivottavasti sinulla kuitenkin olisi onnistuneesti ovulaatio päällä! :D

Positiivisen PC-liuskatestin pitäisi näyttää suunnilleen tältä:

 
Lapseton 81, kiitos esimerkistä! :) Nuo edellisen viestin liuskat oli yhdeltä aikaisemmalta kierrolta, jossa kuvittelin plussan kp 14-15 tienoille, mutta koska menkat ei alkanutkaan ajallaan, enkä ollu raskaana, niin negoja niiden sitten täyty olla. Tuo hymynaamatestin kanssa laittamani liuska (Aijaa.com - yk9_kp14_ilta) on eiliseltä. Onks se plussa? Mun pitäis aloittaa ens kierrossa Anazolit ovulaatioinduktioon, joten toivottavasti sitten alkaisi saada oikeita plussia.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäistä kiertoani tikuttelen (ensimmäisten luomumenkkojen jälkeinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen) eikä kyllä selkeää tulosta ole tullut.. Kp 12 oli "ovisolo" (mahasta nippaili ym. tuttuja tuntemuksia joiden olen luullut liittyvän ovikseen), sen jälkeen ei mitään. Testiviivat puolestaan tulee ja menee.. Enkä kp 12:kaan saanut kunnon plussaa. Hieman hämmentynyt olo..

 
Nonniiin, kysyisinkin nyt teiltä apua kun olen aloitteleva tikuttelija :D olemme yrittäneet vauvaa jo jonkin tovin mieheni kanssa...

Elikkäs viime kierto oli mulla yllättävän lyhyt,24päivää (normi on sen 26-28).. aloitin siis tikuttelun kp7.. ja yllärikseni tuli heti plussa, en kuitenkaan jotenkin luottanut niihin testeihin, oli näyttänyt koko ajan vähän vahvempaa viivaa aiemminkin (ei kyllä niin vahvaa kuin oli tuona päivänä)..
No, sitten kp14 tuli pientä vuotoa vatsakipujen kanssa (kesti about puol päivää ja siis vain vaaleanpunaista tuhnua)..
Jatkoin tikuttelua raskauskeijun david-testeillä ja nyt sitten kp17 ja kp18 on nuo testit näyttänyt vahvaa plussaa..
Onkohan toi ihan normia että 2pv on sitten noin vahva??

Teinhän minä raskaustestinkin nyt sitten (toiveajattelua että olisi ollut kiinnittymisvuotoa se aiempi tuhnu), mutta siinä nyt näkyy korkeintaan viivanpaikka :(

Jos joku viisaampi osaisi jakaa kokemuksiaan näistä,niin olisin kovin kiitollinen :)

tässäpä vielä kuvaa



ja siis ovatko nämä edes positiivisia testejä? tuon vahvempia en ole kyllä saanut...
 
Viimeksi muokattu:
Tulin ihan vaan kurkkaamaan, mikä tällainen ketju on, ja innostuin tihrustamaan noita Mammi85:n kuvia. Siis noi ovistestit ei minusta näytä ovisplussaa, koska viiva ei ole yhtä paksu ja punainen kuin se vertailuviiva, ja itselläni varsinaisessa oviksessa se testiviiva menee jopa paljon tummemmaksi kuin kontrolliviiva. Sen sijaan tuossa ylimmäisessä testissä kyllä näkyy jotain... David-testeistä mulla ei oo omia kokemuksia, mutta olisko siinä kuule häivähdys haamua? Pitäiskö sun käydä hakemassa jonkun muunkin merkkinen raskaustesti, ja tulla sitten näyttämään tänne/raskaustestiketjuun ;)
 
oho, niinkö meinaat? :O itse meinaan ajattelin näkeväni harhoja :D toi ylempi testi on tosiaan pregcheckin testiliuska,ihan raskaustesti siis..

milloinkas se mahdollinen positiivinen (raskaus) muuten näkyy ylipäätään? minähän heitin kirveen jo kaivoon kun mulle kerrottu vaan "juuu se näkyy samantien haamuna" kertomuksia,ja mun oletettu kiinnittyminen (se vuoto) oli tuossa 4päivää sitten :D

Ehkä mä kipitän hakemaan apteekista jonkun toisen testin ;)
 
Sunflower11
Omasta kokemuksestani voin sanoa että david näyttäs kyllä plussaa, tässä mun esimerkit:





eli digillä varmistettu et mulla noi on plussa.
Ja riittää et yks reuna on tummempi.

Esim. pregchekillä mulla näin (ja alempi david)



Ovisplussa voi aiheuttaa raskaustestissä haamuilua.
 
Joo mua lähinnä just kummastutti tuo,että voiko ovulaatiotesti näyttää kaksi päivää peräkkäin plussaa :D? olettaen tuon olevan plussa..

Ja joo,mulla on ennenkin tullut ihan kunnon haamuja ovulaation aikaan raskaustesteihin..:/
 
Davidin testeistä minunkin oma kokemus kertoisi, että mammilla oli plussa. En oo koskaan saanut plussasta kokonaan yhtä tummaa kontrollin kanssa. J jostain luinkin, että reunan tummuus rittää näyttämään plussaa.

Lumihipulle komppaan muita, la ilta näyttäis vahvimmalta.
 
Toive, kuva on hieman epäselvä, mutta tuon perusteella sanoisin että on ovisplussa, sen verran tuhtia viivaa sulla testistä löytyy. Toisilla testiviiva tummuu jopa tummemmaksi ku kontrolliviiva, toisilla taas ei lähellekään (paitsi ehkä yhdeltä reunalta), vaikka ovis todellisuudessa oliskin. Tsemppiä, toivotaan että tärppi käy :)
 

Yhteistyössä